Navigation bar

26. helmikuuta 2015

Black&White

Vihdoin ja viimein sain muokattua nämä kuvat valmiiksi, ja saatte mun osalta pitkän tauon jälkeen asupostauksen! Oon nyt viikonlopuksi taas menossa Jaakolle, niin en pääsekkään postailemaan silloin, mutta taas heti alkuviikosta saatte postausta! Vaikka mulla onkin nyt todella paljon postausideoita, niin ottaisin niitä myös mielelläni vastaan. Mun mielestä on nimittäin ihana toteuttaa sellaisia postauksia, joita te lukijat tahdotte nähdä ja lukea! Mutta nyt itse asun pariin.
Takki - VeroModa / Paita - BikBok NEW! / Housut - GinaTricot / Kengät - UGG / Laukku - Michael Kors / Rannekello - Kultajousi / Käsi- ja kaulakoru - Lahja

Mitäs te piditte tälläisestä mustavalkoisesta asusta, johon vielä yhdistetty UGGien sekä takin reunusten avulla hieman ruskeaa? :) Mun mielestä asu oli todella kiva ja simppeli, joka onkin löytynyt jo muutamaan otteeseen mun päältä! Mä niin odotan jo hieman lämpimämpiä kelejä, jotta pääsisi käyttämään nahkatakkia, sekä muita ihania kevättakkeja Ootatteko tekin jo niitä kelejä, vai pelkästään kesäkelejä? Näissä kevään - ja miksei kesänkin odotushetkissä voisin kuitenkin toivottaa teille kaikille lukijoille aivan ihanaa viikonloppua

6 kommenttia:

  1. tee vaikka kaveripostaus tai toivekuvapostaus! tai sit joku mielipidekirjotus semmosesta aiheesta mikä oikeesti herättää sussa jotai mielipiteitä :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitoksia sulle ihanista ideoista! :) Täytyy alkaa toteuttelemaan jotain noista! Tuon kaveripostauksen voisin tehdä yhdessä ellan kanssa!

      Poista
  2. Valko/musta asu toimii aina! hyvältä näyttää <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voii kiitoksia paljon! <3 munkin mielestä toimii kivasti yhdessä, varsinkin kun on jotain kuviota seassa! :)

      Poista
  3. Aivan ihana asu ja toimii todella hyvin! :-) Sulla on muuten aivan ihastuttavan väriset hiukset, täydellisyys! :-)

    http://emmppu.blogspot.fi/
    Kivaa viikonloppua!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voii kiitos älyttömän paljon sulle! Näitä kommentteja on niin ihana saada <3 Ja kiitos samoin sullekkin! :)

      Poista