Navigation bar

8. kesäkuuta 2015

Vielä yhdet kuvat ennen kesäisempiä

Kesäkuun ensimmäinen viikko on nyt pulkassa ja taas aloitettiin reippaasti uusi viikko ja uusi maanantai! Ennen kuin lähden itse nauttimaan tästä päivästä salille ja ulos kavereiden kanssa, ajattelin tulla jakamaan teille asukuvat, joissa näkyykin monta edellisessä postauksessa vilahtanutta uutuutta. Ihan alkaa jo itseäkin hävettämään, koska nämä kuvat ovat jo parisen viikkoa sitten otettu, mutta vasta nyt sain tehtyä niistä postauksen :-D

DSC_0289m

DSC_0293m

DSC_0270m

Asuna mulla jälleen toimi mun mielestä todella simppeli, mutta keväinen miksei kesäinenkin kun nyt on varsinkin niin kylmä asu yhdistelmä, jossa yhdistyy yksinkertaisuus ja naisellisuus hyvin. Mä tykkään pukeutua todella paljon juuri korkeavyötäröisiin housuihin ja yhdistää niiden kaveriksi crop-mallisen paidan, mun mielestä se vain toimii aina niin hyvin! Nilkat paljastavat farkut ja espadrillot on myös näin kylmempinä päivinä niin ihana yhdistelmä, voisin elää koko kesän pelkillä espadrilloilla, ne on täyttä rakkautta! Voitte varmaan arvatakkin, että sieltä Maltalta yritän etsiä yhdet jos toisetkin ihanat kengät.

DSC_0288m

DSC_0275m

Jacket - Vero Moda | Croptop - Gina Tricot | Jeans - Topshop | Shoes - Gina Tricot
Bag - Michael Kors | Sunglasses - Gina Tricot | Watch - Ur&Penn

Mun mielestä on niin hauska katsoa, kuinka mun tyyli on muuttunut viimeisen vuoden aikana jotenkin siistimmäksi! Ensimmäistä kertaa sitten lapsuuden mä oikeasti viihdyn näissä vaatteissa ja musta tuntuu, että mun vaatekaapistakin löytyy monia luottovaatteita, joita on ihana pukea aina, kun iskee joku kamala vaatekriisi. Voisinkin kaivaa teille vanhalta koneeltani muutamia kuvia vuodentakaisesta minästäni, jos kerkiän nyt ennen matkaa ja tehdä niistä postauksen. Miltä tuollainen kuullostaisi teidän korvaan? 

4 kommenttia:

  1. Joo kuulostaa tosi kivalt toi et tekisit postauksen millanen oot ollu ja miten oot pukeutunu vuos sitte tai aieminki! Ja on muute taas vaihtees niin ihana asu♥ täytyis itekki kotiuttaa jostain noi espadrillot!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hei vähänkö kiva, että tolle idealle tuli kannatusta näin nopee! :) Ja kiitos sulle tosi paljon, on aina niin ihana lukea sun piristäviä kommentteja! <3 Ja suosittelen kyllä jostain tuollaiset kotiuttamaan, niin super ihanat ne on!

      Poista
  2. Joo kiva postaus idea! :) Ja toi takki on aivan upee! Olen itsekin miettinyt ostaa sen kun se näyttää niin tyylikkäältä.
    http://jessicahogsten.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitoksia sulle paljon, nyt on kamala inspiraatio toteuttaa se teille mahdollisimman äkkiä, kun se on kerta saanut kannatusta! :-) Ja toi takki on kyllä niin ihana, toimii lämpimämmälläkin säällä ja kylmemmälläkin kunhan laittaa alle jotain hiukan lämpimämpää!

      Poista