Navigation bar

1. lokakuuta 2015

Two years together ♥

Heippa kaikki ihanaiset ja hyvää alkanutta lokakuuta Me juhlimme tänään Jaakon kanssa meidän kaksivuotispäivää, jonka aloitinkin yllättämällä Jaakon heti koulusta päästyäni. Viimevuonna tein postauksen siitä, kuinka me tutustuttiin ja kuinka meidän juttu lähti käyntiin - sen postauksen voit lukea täältä. Tänä vuonna päätinkin toteuttaa listan, jossa kerron miksi juuri minä rakastan Jaakkoa

DSC_0372muokattu

Hän jaksaa aina piristää ja olla positiivinen kun mua ketuttaa Hän tukee mua kaikissa asioissa - siis ihan kaikessa missä tukea tarviin Hän kertoo rakastavansa mua päivittäin Hän tietää mistä tykkään, eli osaa piristää ihan pienilläkin asioilla Hän suunnittelee tulevaisuutta mun kanssa Hän on oma itsensä mun seurassa Häneen voin luottaa ♥  Hän on höpsö ja niin mahoton Hän tietää mun lemppari lauantai herkut Hän on maailman paras halija Hän opettaa mulle paljon - uusimpana tulee jalkapallo Hän nauraa mun vitseille vaikka ne olisikin ihan tyhmiä  Se katse kun hän katsoo mua Hän osaa olla kannustava Hän rakastaa mua

DSC_0028

Maailman ihanin asia on se kun tietää rakkauden olevan molemmin puolinen. Kaksi vuotta on loppujen lopuksi niin lyhyt aika, mutta siltikin niin pitkä! Jaakkohan on rakastanut mua jo 730 päivää, 17 520 tuntia ja 1 051 200 minuuttia ja 63 072 000 sekuntia Mutta nyt jatkankin tuon höpsön kanssa meidän iltaa, joten ihanaa loppu iltaa myös sinne ruudun toisellekkin puolelle!

6 kommenttia: