Navigation bar

24. toukokuuta 2015

Kaksin kappalein Michael Korsia ♥

Ihanaa sunnuntaita teille kaikille! Mun on pitänytkin tulla teille kirjoittelemaan jo aikoja sitten, mutta aikaa ei ole tahtonut löytyä erinäisistä syistä, mutta nyt peseekin sitten postauksia teille hieman tiuhempaan tahtiin, mulla on nimittäin monia ideoita, joten pysykäähän siellä ruudun toisella puolella. Ja jottei tämä postaus nyt ihan tulevaisuuden selittelyyn menisi, niin ajattelin tulla esittelemään mun kaksi uutta rakkauta, nimittäin Michael Korsin pikkulaukun sekä pienen lompakon!

DSC_0232

DSC_0238

Aloitetaan alkuun vaikka tuosta laukusta, joka on siis malliltaan Michael Kors Jet Set Item Crossbody, ja väriltään vanilla kultaisineen yksityiskohtineen. Alkuun mietin todella kauan, viitsinkö ostaa tuota tuossa kuosissa ja värissä, mutta pakko näin jälkeenpäin sanoa, että toi todellakin oli nappivalinta, niin pirtsakka ja hempeä kesän erilaisiin rientoihin, ja miksei muuallekin :) Tästä mä olinkin jo yhdessä postauksessa maininnut haaveilevani, ja nyt kun löysin sen todella sopivaan hintaan, niin olihan mun pakko pistää se tilaukseen, haha :D

DSC_0233

Sitten vielä tähän toiseen uutukaiseen, eli Michael Kors Jet Set Travel Coin Purseen. Tämä on siis ihan tuossa perus mustassa värissä kultaisilla yksityiskohdilla. Tämä oli ns. hätäostos, mutta erittäin hyvä sellainen, nimittäin tuonne saa laitettua sisälle avaimet sellaiseen lenksuun, kolikot pussiin ja lisäksi tuo sisältää seteleille ja korteille omat paikkansa - vaikka onkin noin pieni! Tämän lähinnä ostin siksi, että siellä Maltalla saan helposti napattua lompakon mukaan mihin vain, myös tuohon pikkulaukkuun, vaikka sieltä löytyykin korteille omat paikkansa. Tämän avulla mun on niin helppo siis siirtää kaikki rahat, joita mukana pidän laukusta toiseen ilman vaivaa. Ja kuitenkaan kun tämäkään ei kallis ollut, niin pakkohan tuo oli mennä ostamaan.. Ja heti kun sen käteeni sain Stockmannissa, niin rakkautta tätäkään kohtaan ei voinut estää, niin suloisen pieni ja ennenkaikkea kätevä.

DSC_0243

Tälläisiä hieman kalliimpia ainakin mulle ostoksia olen siis viimeaikoina tehnyt, mitä mieltä te olette näistä? Mun mielestä nää oli kyllä ehdottomasti taas parhaimpia ostoksia pitkään aikaan, ja kasvatin samalla mun MK:n kokoelmaa hiukan lisää, eikä turhaan, nimittäin nämä oikeasti kestää ihan hirmu hyvin, verratuna joihinkin halvemman luokan laukkuihin - oon nimittäin kyllästynyt ostamaan laukkua joka toinen kuukausi.. Mutta tälläisillä pienillä jutuilla arjestakin voi saada luxusta, heh :D

8 kommenttia:

  1. Oi ihania! Rakastan Michael korsin juttuja!

    http://jessicahogsten.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon! <3 Täällä ilmottautuu toinen Michael Kors fanaatikko.. Kohta multa ei muuta löydykään :D

      Poista
  2. Noi on ihan täydelliset!! Ku vaa itekki raaskis käyttää rahaa kallimpii laukkuihin :'D noo ehkä jossain vaihees sit!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos paljon sulle! :) En mä itekkään ennen raaskinut pistää rahaa tuollaisiin, kunnes sain joululahjaksi ensimmäisen Michael Korsin laukun, ja tajusin sen kestävän oikeasti mun käyttöä! Ja ton pikkulaukun sain melkein puolet halvemmalla ovh:sta, joten ei senkään hinta kirpaissut kun vain kerran ;)

      Poista
  3. millä muokkaat sun kuvii? ja miten saat noi kuvat ton kokosiks ku ne tulee sellassina pienin ku lisää siihe postauksee?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Lataan kuvat ensin Flickr:iin, ja sieltä sitten laitan html -koodin kautta blogipostaukseen :) Ja jos ihan bloggerin kautta kuvia lataat, niin kun sitä kuvaa painaa kun se on siinä luonnos tilassa, niin sieltäkin sitä voi säätää pieni - normaali - iso - alkuperäinen koko -painikkeista :)

      Poista
  4. onko laukku minkä kokoinen? small vai large? mietin kumman tilaan netistä, on vain vaikea hahmottaa kokoa

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Anteeksi myöhästyneestä vastauksesta! Laukku on small kokoa, ja se onkin kooltaan todella pieni, isompi oli omaan mieleeni taas liian iso, joten päädyin tuohon :-)

      Poista