Navigation bar

17. lokakuuta 2014

Lontoon ostokset!

Moi!

Tänään mulla oli sen verran hyvä olo noiden kipulääkkeiden jälkeen, että jaksoin ottaa teille kuvia noista mun ostoksista! Mukaan mahtui myös pari sellaista ostosta, jotka ostin joko juuri ennen Lontoon matkaa tai juuri matkan jälkeen. Kuitenkin suurin osa ostoksista on sieltä Lontoosta.



Victoria's Secretiltä ostin siis kolme Bodymistiä tuoksuissa Coconut Passion, Mango Temptation sekä Passion Struck, puhelimenkuoret iPhone 5 sekä tuon ihanan leopardikuvioisen meikkipussin. Kaikki ovat päässeet todella kovaan käyttöön jo nyt ja luulen, että kaikki tulee olemaan tämän syksyn lemppareitani! Noi tuoksut ovat kaikki mun mielestä aivan yhtä ihania, ja nyt on hyvä, kun mulla on jo entuudestaan muutamia bodymistejä, niin että niitä löytyy vielä enemmän, jotta aamuisin voi päättää mikä noista tuoksuista tuntuu juuri sille päivälle hyvältä. 



Pinkiltä mulle lähti mukaan urheilurintsikat, jotka istuvat ainakin mulle täydellisesti ja ovat mielettömän mukavat päällä, tuollainen perus hieman löysähkö musta toppi PINKin logolla sekä pehmeät olohousut. Näistäkin kaikki ovat päässeet jo hyvään käyttöön! Victoria's Secret sekä PINK olivat kokoreissun odotetuimmat kaupat ja niihin olin varannut jo rahaakin aika paljon! 




Lontoon Hollisterista ostin tuon topin, harmaan ohuen neuleen sekä nuo ihanat pitsishortsit, ja mikä parasta KAIKKI näistä oli alennuksessa! Ostin samalla Jaakolle myös tuliaiseksi hollisterin t-paidan eikä silläkään ollut ollenkaan paha hinta, Kuitenkin noi pitsishortsit olivat ehkä paras löydös kaupasta, koska olin koko kesän etsinut tuollaisia pitsisiä shortseja ja meinannut tilata ne kovalla hinnalla hollisterilta. Nyt sain ne omakseni vielä suht edukkaaseenkin hintaan joten oli ihan pakko ostaa! Tuon tummansinisen Hollisterin All-Weather takin tilasin netistä, kun siellä se oli alennuksessa ja hinnaksi jäi 70,50€ ja multa puuttuikin tuon tapainen takki. Mun mielestä hinta ei todellakaan ollut paha, koska samankaltaiset takit maksavat aina todella paljon ja tiesin, että Hollisterin takki on kuitenkin laadukas ja kestävä! 


Forever21 lähti mukaan vain kaksi paitaa, jotka molemmat ovat mun mielestä aivan ihania! Tuo mustavalkoinen toppi on aivan ihanaa materiaalia, sellaista todella kevyttä ja kauniisti laskeutuvaa ja siihen erityis plussana kaunis selkä osa, jossa yläselan kohalla on ihana aukko! Täyttä rakkautta Myös tuo musta kukkapaita on ihana, sillä se on croptoppien, sekä tavallisen pituisten paitojen välimuoto. Se on myös todella pehmeää ainesta ja kaula-aukkona siinä toimii todella kauniisti muotoiltu v-aukko. Näitäkin paitoja tulette varmaan näkemään todella paljon asupostauksissa! 


Nikelta olen myös kerinnyt ostamaan jo uudet lenkkarit Nike free run 5.0, jotka ovat todella hyvän tuntuiset jalassa ja värikin on niin maittava! Näillä tekisi mieli lähteä kokoajan lenkkeilemään. Myös satsasin uusiin treenihousuihin, sillä mulla on ollut vain yhdet ennen. Päätin ostaa Nike Prot, sillä ne oli niin mukavaa sekä hieman papaa materiaalia ja ne olivat mun jalkaan oikean pituiset! Kummatkin näistä tulee olemaan todella kovassa käytössä aivan takuuvarmasti.



Primarkista mulla lähti aika paljon kaikkea mukaan! Siellä oli niin halpaa ja ihan kivoja vaatteita, että niitä oli vaikea olla vastustamatta. Sieltä mukaan kaksi neuletta, toinen tuollainen ihana pöörö neule sekä toinen mustavalkoinen, jonka seassa vielä vähän kimaltavia paljetteja. Mä jotenkin ihastuin näihin ja kummatkin maksoivat suunnilleen 12€, joten hintakaan ei lompakkoa pahemmin veloittanut. Löysin Primarkista myös tuollaisen tekonahkatakin, joka oli mun mielestä hieman erilainen kuin kaikilla muilla ja rakastan sen kultaisen värisiä vetoketjuja sun muita yksityiskohtia. Mukaan lähti näiden kaikkien lisäksi ihanat vaaleanpunaiset kimaltavat kuoret sekä kultainen kaulakoru, jossa etuosassa kauniisti koristamassa on muutama "timantteja" sisältävä ketjun osa. Löysin sieltä myös kaulahuivin, joka oli mun mielestä hauskan värinen, joten mun oli pakko ostaa se. Kaulahuivin 3£ hintakaan ei tehnyt kipeää, joten silläkään ei ollut niin paljoa väliä! 



Lontoosta mukaan lähti vielä Topshopista täydellisen pituiset tummansiniset reikäfarkut sekä UniGlolta tuo kauluspaita. Olen niin tyytyväinen, että löysin tollasen pehmeän ja kivan värisen kauluspaidan bihdoin, sillä olen sellaista varmaan vuodenpäivät jo etsinytkin. Lentokentältä lähti mulle vielä Tangle Teezer jonka väriksi otin tuon perus pinkin. Jaakolle tuliaisiksi lähti vielä Hugo Bossin dödö, josta mulla ei myöskään ole kuvaa, kun oon antanut ne Jaakolle jo aikoja sitten :) Vielä viimeiseksi jäi esittelemättä tuo mustavalkoinen neule, jota olen ettinyt jo todella kauan. Oikeasti olisin tahtonut tummansini-valkoiset, mutta tuokin kävi oikein hyvin ja tuo on ehkö myös monikäyttöisempi. Sen löysin alle 17€ Seppälästä Suomen puolelta tietenkin ja se lähti uuden onnellisen omistajansa mukaan ilman miettimistä! Ostoksista puuttuu ehkä mun yksi lemppariostos koko matkalta, nimittäin sellaiset vaaleanruskeat farkut, jotka ostin n.30€ hinnalla Stradivariuksesta. Ne kuitenkin hajosi siinä kolarissa tiistaina, joten niitä en tähän luonnollisestikkaan pysty laittamaan kuvaa blogin puolelle. 

Musta tuntuu, että mulla alkaa olla taas vaatekaappi aika hyvällä mallilla, joten multa ei varmaan tule hetkeen minkäänlaisia ostospostauksia, kun koitan tällä hetkellä alkaa säästämään rahaa ensikesän kielimatkaa varten sekä uutta tietokonetta varten. 

Mitäs te piditte näistä ostoksista? :)

14 kommenttia:

  1. iihania ostoksia! tuli kauhee himo lähtee shoppailemaan :D

    http://powwerful.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon! Itekkin tykkään noista tosi paljon :) Ja shoppaileminen on kyllä aina yhtä ihanaa ;)

      Poista
  2. Todella ihania ostoksia! Vieläku itekki joskus pääsis ostaa noin paljo:D

    jessicahenna.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon! :) Ei mullakaan yleensä ois näin paljoa rahaa shoppailemiseen, mutta olin säästänyt kesätöistä rahaa ja teen tälläkin hetkellä satunnaisia vuoroja töissä, joten pistin ihan ranttaliks ja päätin sitten ostaa kaiken mistä tykkäsin :)

      Poista
  3. no huhhhhuh sä oot innostunu :D ihan sika kivoja ostoksia ❤

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo no lontoossa kaupat oli ihan täydellisii ja sielt löyty niin kivoi vaatteit et oli ihan pakko!! Ja kiitti Siiri :) ❤️

      Poista
  4. Ei vitsi kuin ihania ostoksia! Nyt tuli itellekki kauhee hinku päästä Lontooseen! :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon! :) Ja Lontoo oli kyllä sellanen paikka, että sinne haluun itekkin mennä vielä uudelleen, koska ne shoppailu mahdollisuudet ja kaikki!

      Poista
  5. Tosi kivoja ostoksia! Olen itsekin ollut Lontoossa ja se on kyllä varsinainen shoppailuparatiisi :) Oon kade sun löydöistä, varsinkin VS:n osalta. Mäkin voisin kuluttaa sinne omaisuuden ja noi bodymistit on tosi ihania ❤️

    http://justsayinghianne.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos itsekkin tykkään ihan hirmusesti näistä kaikista ostoksista! Ja vs on kyllä unelma kauppa joka tavalla! :)

      Poista
  6. ite tykkäsin tosi paljon! Ite menossa enskuussa lontooseen ja sain pari kauppavinkkiä!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos :) Hyvä, että oli apua postauksesta ja hyvää matkaa sulle! :)

      Poista