Navigation bar

18. joulukuuta 2015

Tim–Tim–Timberland!

Vihdoin ne on mun, nimittäin Timberlandin kengät! Kaikkea mistä oon unelmoinut viimeisen vuoden ajan, kesällä, talvella ja etenkin viime syksynä ja nyt ne oikeasti löytyy mun kenkäkokoelmasta, jeiij! Alkuunhan mä varmaan täälläkin vannoin, ettei mun jalkaan näitä kenkiä tule, mutta niin se mieli kovasti muuttuikin vuosi sitten ja nyt pitkän odotuksen jälkeen ne on ihan oikeasti mun. Oon niin super onnellinen, nimittäin multa puuttui juuri tämän tapaiset talvikengät.
timberland-boots-miramarian-snow

miramarian-timberlandshoes
Mulle talvikenkien yksi suurista kriteereistä on ehdottomasti laatu, koska etenkin liukkailla säillä huomaa kyllä, jos kengät ovat huonompaa laatuaan ja niillä saakin luistella enemmän kuin luistinradalla. Laadun lisäksi talvikenkiä ostaessani ulkonäöllä ja mukavuudella on suuri osa ostopäätöksen kanssa ja näissä kengissä kaikki nämä kolme kohtaa täyttyykin kerta heitolla!
miramarian-timberland-shoes

timberland-miramarian-blog
Tilasin nämä kengät netistä ja mua vähän huoletti, että mitäs jos koko ei olekaan oikea ja niinhän siinä sitten kävi. Kengät olivat vähän isot, mutta paksulla pohjallisella sekin asia hoitui hyvin, eikä mun tarvinnut alkaa palauttamaan näitä!
timberland-snow-miramarian

miramarian-timberland-boots
Voisin hihkuttaa näitä vaikka ihan loputtomiin, en oo vielä mitään huonoa näistä löytänyt paitsi tietenkin sen, että nää sivuutti kaikki muut kengät ;-) Tähän mennessä oon käyttänyt näitä melkein joka päivä ja nää on kestänyt vaikka minkälaista säätä. Nyt vain täytyy toivoa, että nämä tosiaankin ovat niin kestäviä mitä olen lukenut! Jos jollain on muuten siellä vinkkejä näiden hoitoon niin laita ihmeessä kommenttiboksiin! Näiden ulkonäkö jakaa aivan varmasti mielipiteitä - joko näistä tykkää tai sitten inhoaa, niin kertokaahan onko nämä teidän mielestä HOT vai NOT?

12 kommenttia:

  1. Ehdoton HOT! Olin samassa tilanteessa vuosi sitten, vannoin etten jalkaani tuollaisia tule ikinä laittamaan. Sama kävi palladiumien kanssa. Nyt molemmat kengät houkuttaisivat hahah :-D Varsinkin Palladiumien talvimalli näyttää todella kivalta, harmi vain että rahaa ei sellaisiin juuri nyt ole :-/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha, ihanaa kuulla etten todellakaan ole ainoa kelle nämä kengät eivät olisi kelvanneet vielä vuosi sitten! Mä en olekaan tutustunut sen enempää Palladiumeihin, mutta ainakin muutamat mallit on näyttäneet varsin kivoilta! :) Kannattaa kenkien suhteen käydä katsastamassa Footwayn lasten mallit, nimittäin nämäkin sain sieltä "vain" 84€!

      Poista
  2. täällä myös yksi lisää, joka ei aikaisemmin välittäny minkäänlaisista nilkkureista, mutta nyt ihastelen sellasia lähes jokasella vastaantulijalla :D
    halusin kommentoida myös yleisesti näin blogiasi anonyyminä jonkin aikaa seuranneena, että tykkään kyllä blogistasi tosi paljon ja vaikutat tosi mukavalta tyypiltä <3 jatka samaa rataa!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Eikä, niin ihanaa saada tälläistä kommenttia! <3 Piristit kovasti päivääni! Ja haha, tää ei siis tainnukkaan olla vain mun juttu, että yhtäkkiä innostunut kaiken maailman nilkkureista! Kiitoksia vielä kommentistasi :)

      Poista
  3. Siis nää on yhdet mun lempparikengistä! Niin hyvät jalassa <3 Oot tehny huippuhankinnan :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jep, mä oon niin samaa mieltä sun kanssa! Näitä nyt noin viikon käyttänyt ja aina niin ihanat pistää jalkaan <3

      Poista
  4. Aivan ihanat kengät :) olen kans hankkimassa tommoset jossain välissä <3 !!!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitoksia, mäkin tykkään ihan hirmuisesti näistä! Suosittelen katsastamaan Footwayn sivut - etenkin sen lasten puolen! Siellä kaikkia aikuisten kokoja (muistaakseni näiden kohdalla 39 tai 40 asti) reilusti puolet halvemmalla. Ja netistäkin löytyy ihan kivoja pikkualeja juurikin noille sivuille, itse sain näistä vielä melkein sen 20€ pois oikeasta hinnasta :-)

      Poista
  5. Timberlandit on niin ihania, ja varmasti liukkaallakin kelillä pohjan ansiosta vallan mainiot :-)
    Mukavaa joulunpyhien jatkoa ♥

    http://minttusblog.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niinhän nuo on! Liukkaallakaan kelillä ei oo kyllä tarvinnut vielä pahemmin liukastella, ehdottomasti yhet mun lemppari kengistä! <3 Kiitos samoin myös sinnekkin päin :)

      Poista
  6. Hothothot! Mulla ja miehellä on omat parit ja ne ovat kyllä niiiiiiin hyvät kengät, ei että! Supermukavat jalassa ja taipuvat niin moneen :) Ole kuitenkin tarkkana ton koon kanssa, sillä se tekee pahaa nilkalle, jos ne lompsuvat edes pikkuisen. Sama homma kuin mm. luistimien kanssa. Plussaa on kuitenkin se, ettei toi nahka veny tuosta lähes ollenkaan, vaan muotoutuu omaan jalkaan, joten siitä ei pitäisi olla huolta. Toivottavasti kengät ovat kuin unelmat, tai no, postauksesta voikin jo päätellä, että ovat! :) Hyvää joulua <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jee, ihanaa että sieltä löytyi vielä lisää, jotka näistä kengistä tykkää! <3 Ja kiitoksia vinkistä, kävin nimittäin kaupassa vielä varmuuden vuoksi kokeilemassa 37, mutta se on mun omaan jalkaani liian pieni :-/ Joten onneksi tuo kokoa isompi oli pohjallisen kanssa omalle jalalleni sopiva, niin ei tarvitse näitä alkaa palauttamaan! Itsekin olin lukenut netistä, että nahka ei veny vaan pysyy käytössä samana ja sekin oli yksi syy, miksi rakastan näitä kenkiä! Nämä kengät ovat kyllä oikeat unelmat - mitä enemmän näitä käyttää, niin sitä enemmän näihin vain rakastun <3 Kiitos samoin ja ihanaa tulevaa uutta vuotta!

      Poista