Navigation bar

3. joulukuuta 2015

My wishlist ♥

Viimevuoden tavoin ajattelin tänäkin vuonna näyttää teille omia joululahjatoiveitani! Mun joululahjatoiveet ovat tänä vuonna enemmänkin oman kodin hankintoja, jotta joskus kun pääsen muuttamaan, niin multa löytyisi jo mahdollisimman paljon kaikkea pientä - niihinkin menee ihan älytön määrä rahaa nimittäin! Oon myös sen verran laadun perässä juoksija, että jätän suosiolla Ikean astiat ikeaan ja ostan laadukkaampaa. Nykyään olen huomannut myös laadun tulevan yhä enemmän asusteisiin ja kenkiin, viimevuonna tein muutamia isoja hankintoja - muutamia Michael Korsin juttuja sekä UGGit ja ne on kestänyt kovasta käytöstä huolimatta ihan super hyvin. Sen vuoksi toivonkin mieluummin vähemmän lahjoja ja enemmän laatua ;-)

Dear Santa..

1. Lexingtonin pyyhkeet - näitä sainkin yllärinä jo viime vuonna kaksi, mutta isommat kylpypyyhkeet sekä vielä muutama pieni pikkupyyhe puuttuu! Mun mielestä noiden ulkonäkö on vain niin älyttömän söpö! 

2. Iittalaa, Iittalaa, Iittalaa.. Lasit ja niistä mieluiten Essence sarjan kuohuviinilasit sekä Iittalan Kartio lasit, Kastehelmi-purnukat sekä Teema-sarjan lautaset ja kahvikupit.

3. Eero Aarnion Tuplakupla -valaisin.. Oon niin rakastunut tuohon, jonka äiti sai synttärilahjaksi työpaikaltaan, että mäkin tahdon oman. Nythän tuo äitin lamppu onkin majaillut vain mun huoneessa ;-)

4. Michael Korsin laukku, tällä hetkellä mieluisin on Selma Tote, joka tuossa kuvassakin näkyy. Mun mielestä niin klassisen kaunis ja super nätti shoppailu laukku! Myös Michael Korsin korttitasku sekä kuoret uuteen puhelimeen yllättäisivät mut aikalailla. 

5. Kynttilät, mä oon ihan hullu polttamaan kynttilöitä ja todella usein mulla ne palaakin omassa huoneessa. Rakastan kaikkea vaniljan tuoksuista, joten vaniljan tuoksuiset tuoksukynttilät olisivat ihania <3

6. Tulevaan omaan kämppään myös erilaiset pörröiset viltit olisivat ihania sekä joku kaunis saippua pullo. Musta tuntuu että mun makuun löytyviä saippuapulloja on harvassa, mutta nyt ainakin muutama kaunis yksilö on löytynyt. 

7. Iittalan Aalto -teräsvati olisi myös niin super ihana! Mun mielestä tuo on niin moni käyttöinen, sitä voi pitää vaikka hedelmäkorina tai vaikka tarjoilukulhona. 

8. Auton avaimiin joku ihana avaimen perä. Oon jostain syystä taas hullaantunut avaimenperiin, nimittäin ainakin mulla pysyy avaimet paremmin tallessa, kun niissä on ihana avaimenperä. Ja onhan se muutenkin ihana käyttää avaimia, jos niissä roikkuu jotain nättiä ;)

9. Timberland.. Nämä löytyivät jo viimevuoden joululahjalistaltani, ne löytyivät myös nyt viimekuussa tekemästäni IN & OUT -postauksesta sekä ne löytyy todella vieläkin mun lahjalistalta.. Pitäisköhän näin veronpalautusten kunniaksi pistää tuollaiset tilaukseen? 

10. Kynsilakat, suklaa... Kaikki tuollaiset pienet jutut piristävät aina, joten niitä löytyy mun lahjalistoilta aina. 

11. Lahjakortit ovat aina ihania, niitä toivoisin mm. BikBokkiin, H&Mään, Stockmanniin, Ginaan, Cubukseen sekä urheilukauppoihin! 

12. Viimeisimmäksi muttei todellakaan vähäisimmäksi jäivät Hackmannin aterimet. Toivoisin Savonia-sarjan aterimia, nimittäin mun mielestä ne ovat niin yksinkertaisia ja perus aterimia, että tykkään niistä varmasti pitkään <3

Siinä olikin lähes kaikki mun tämän vuoden joululahja toiveet. Löytyykö teidän listoilta mitään samaa? 

4 kommenttia:

  1. Fiksuja toiveita sulla! Itsekin keräsin aikoinaan astiastot valmiiksi ensiasuntoa varten ja pakko sanoa että kamalasti siinä kyllä säästi. Silloin nuorempana ne astiat oli ihan tyhmiä lahjoja mun mielestä, mutta nöin jälkeen päin osaan kyllä kiittää kaikkia lahjan ostajia :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitoksia! Mä oon ihan samaa mieltä sun kanssa, että nuorempana astiat sun muut jutut oli tyhmäntuntuisia lahjoja, mutta näin jälkeen päin oon kyllä niin onnellinen että oon saanut juurikin astioita enkä kaiken maailman krääsää! :)

      Poista
  2. Kodin tavaroissa on kyllä mullakin suhteellisen samanlainen maku :D En muuten edes ole huomannut noita Kastehelmi-purnukoita, UPEITA!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha, ehkä tää on joku sukujuttu ;) Ja itse bongasin noita purnukoita sattumalta prismasta ja ihastuin heti noihin, niin ihania ja käteviä!

      Poista