Navigation bar

25. joulukuuta 2015

Stockholm

Hejsan! Ruotsista palailtiinkin Jaakon kanssa takaisin kotiin tiistaina ja tässä välissä oonkin kerinnyt viettämään Joulunkin. Näin joulun jälkeen on taas ihana palailla takaisin blogin pariin, nimittäin oon saanut taas ihan uutta inspiraatiota kuvailemiseen sekä kirjoittamiseen! Nyt tämän loman aikana yritän saada taas kaikista rutiineista kiinni, nimittäin salilla käyminen jäi kokonaan työharjoittelun ajaksi pois, nimittäin halusin laittaa kaikki panokset siihen, bloggaaminenkin hidastui kovasti ja kuvien ottaminen unohtui melkein kokonaan! Tammikuun alussa alkaa taas koulu ja sitä kautta rutiineiden pitäisi mahtua taas mun elämään :-D Mutta sen pidemmittä puheitta taidan jättää välistä tuon koulusta puhumisen, nimittäin nyt täytyy nauttia kunnolla lomasta ja juhlistaa uuttavuottakin ennen kuin tarttee mitään tuollaista miettiä!
joulukuusivalot-uusikoko

miramarian-shopping-stockholm

miramarian-jouluvalot-tukholma-uusi
Tukholmassa olikin panostettu kunnolla jouluvaloihin ja mun mielestä olikin ihanaa nähdä millaista muissa maissa on näin ennen joulua! Tukholmassa mä en oo elämässäni kovinkaan montaa kertaa käynyt, joten voisin sanoa, että lähes kaikki siellä oli uutta ja ihmeellistä :-D Netistä selailin kovasti ennen matkaa erilaiset shoppailupaikat, nimittäin ihan pelkälle sinne turistikadulle mä en tahtonut mennä. Löysin kaksikin eripaikkaa, mutta toiseen oli niin kauhean pitkä matka, että päädyttiin keskustaan vaan pyörimään, josta pää paikaksi valittiin Gallerian -ostoskeskus, josta löytyikin paljon eri kauppoja. Mä en ihan kamalasti tuolta shoppaillut - ostin juurikin vain ne mitä etsin ja muuta mulle ei mukaan tarttunutkaan. Kerrankin näin päin!
miramarian-omakuva-tukholma-uusi

miramarian-christmaslight-sweden3

miramarian-christmaslight-sweden2
Siis voitteko uskoa mitä mulle kävi? Olin pakannut kummatkin kamerat mukaan, jotta voin ottaa tarvittaessa molemmilla kuvia.. Noh, kuka pakkaa kamerat, laturit ja akut mukaan, mutta se aika olennainen osa kuvaamista unohtui - nimittäin mä jätin ihan oikeasti kummastakin kamerasta muistikortit kotiin.. Onneksi laivalta löytyi oikea muistikortti siihen minijärkkäriin ja adapterin avulla se sopi myös mun järkkäriin, joten muutamia kuvia sain kummallakin napsittua. Pliis, sanokaa etten mä oo ainoa säheltäjä? :-D Mutta tätä kautta mä tahdon toivottaa näin vähän jälkikäteen ihanaa ja rauhallista Joulua teille jokaiselle siellä ruudun toisella puolella!

8 kommenttia:

  1. Niin nättejä kuvia! :o ♥ se ois kyl kiva just joulun alla päästä matkustelee ja näkee millasta muualla on jouluna!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jep, tää oli mun eka kerta ku olin missää ihan joulun alla ja oli kyl nii jännä nähä millee muualla juhlitaan jouluu 😊 Ja kiitos paljon Mari ❤️

      Poista
  2. Hahhah joo mulla kans monta kertaa jääny muistikortit himaan :D Tosi kiva postaus ja ihana tää uus ulkoasu!!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha, no onneks en oo ainoo kuka unohtelee kaiken :-D Ja kiitos paljon!

      Poista
  3. Heippa! Sellanen kysymys noista edellisen postauksen timberlandeista: ovatko nuo lasten puolelta ja miten hyvin koot vastaavat normaaleja kokoja? :-) esim, vastaako naisten koko 37 hyvin lasten kokoa 37? vai ovatko lasten koot reiluja, kuten mainitsit kenkien olevan hippasen liian isot? apuja tarvitaan, kiitos jo etukäteen! :-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Moikka, kengät löysin lasten puolelta, jossa ne ovatkin lähes puolet halvempia kuin aikuisten puolella. Koot ovat mun mielestä hieman ehkä reilumpia kuin aikuisten, itse kävin kaupassa kokeilemassa aikuisten 37 ja se oli aivan liian pieni ja 38 taas sopiva, mutta kun tilasin lasten koon 38, niin ne oli ihan himpun verran liian isot - kuitenkin pohjallisella parannettavissa :) Kiitoksia kommentista, jos lisää kysymyksiä tulee, niin laita vain tulemaan - toivottavasti kommentistani oli jotain apua!

      Poista
  4. Ihania kuvia sait silti otettua, ja upea tuo bannerin kuva susta! :)

    VastaaPoista