Navigation bar

1. joulukuuta 2015

First of December

Ihanaa joulukuun ensimmäistä päivää kaikille! Mun mielestä on ihan hassua ajatella, että nyt on jo joulukuu - vielä hetki sitten oli mun mielestä kesäkuu ja mä nautin Maltan auringosta :-D Tällä hetkellä oon aika iloisin mielin kulkemassa tätä vuotta loppuun, nimittäin ensi vuoden puolella mulla on isoja muutoksia edessä ja niistä aionkin kertoa myöhemmin. Nyt nämä haaveet ja menneet taidan jättää tähän ja siirtyä viime sunnuntain asuuni, jossa näkyy jo pieni ripaus talvisuutta - pipon muodossa ;-)
camelcoat-miramarian-4
En oo toteuttanut tänne blogin puolelle asupostauksia varmaan pariin kuukauteen ja se jos mikä mua harmittaakin. Mulla on ollut niin paljon säätöä kaiken kanssa ja aina kun olisi aikaa ollut, niin ulkona on ollut pimeää tai kamala sää.. Mutta joulukuussa ainakin lupaan yrittää parantaa tätäkin kohtaa, nimittäin oon huomannut että myös asupostaukset ovat napanneet teihin!
camelcoat-miramarian-3
Tällä kertaa mun asun pääkohtana on tuo kamelin värinen villakangastakki, joka on ihan yllättävän lämmin, vaikkei ulkona tuolla hetkellä ollutkaan kun 5 astetta lämmintä, haha! Mua ihan harmittaa kun nyt syksyllä ei tullut käytettyä tuota takkia niin paljoa kuin viime keväänä, mutta siihen saatiin korjaus vihdoinkin ja nyt se onkin löytynyt mun päältä jo muutamaankin otteeseen. Tuo on nimittäin niin näppärä shoppailuun - helppo riisua eikä tule liian kuuma.
camelcoat-miramarian-6
Tämän asun lemppari asusteita on mun mielestä tuo Daniel Wellingtonin kello nahkarannekkeella sekä tuo pipo, jonka ihana äitini löysi mulle ulkomailta, rakastan. Niin ihana huomata, että äiti oikeasti tietää mistä mä tykkään! Vaikken ehkä heti alkuun tuollaista olisikaan osannut itselleni kuvitella, niin silti tuo on juuri se mitä tarviin mun talviasuste kokoelmaan :-D Onko teillä jotain lemppariasusteita, joita löytyy usein teidän päältä?
Camelcoat-miramarian1
Jacket - Gina Tricot | Scarf - Anttila | Shirt - Cubus | Pants - Gina Tricot | Shoes - DinSko
Beanie - Gift | Necklace - H&M | Watch - Daniel Wellington
Tarkka silmäiset saattaakin huomata, että asussa on jotain uutta, jota ei olla ennen täällä nähty, mutta sitä enemmän seuraavassa postauksessa! Mun mielestä tälläiset todella yksinkertaiset asut ovat toisinaan myös kauniita - ja niimpä tämäkin yhdistelmä taisi päästä niiden päivien varalle, jolloin ei keksi mitään puettavaa! Kertokaas tekin oliko tälläinen asu teidän mieleenne vai oliko tämä täys huti?

4 kommenttia:

  1. Niin kiva asu; just simppeli mut tyylikäs! :)♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitoksia Mari ja ihanaa että tykkäät! ❤️ Munkin mielestä niin yksinkertasen kaunis :)

      Poista
  2. Tykkään asusta! Ja voi että kuinka kaunis olet! <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitoksia ihan älyttömästi sulle ihanuus! <3 Piristit kummasti päivääni!

      Poista