Navigation bar

21. helmikuuta 2016

Wanties for Spring

Mun mielestä kevät on aina niin ihanaa aikaa, kun lumet sulaa ja kukat alkavat kukkia, puhumattakaan niistä ihanista aurinkoisista säistä. Vaikka nyt onkin satanut ihan hirvittävästi lisää lunta tänne eteläänkin, niin silti joku saa mut jo odottamaan niin paljon kevättä, että ajattelin toteutella teille tänne tällaista postausta, jossa esittelen kaikkea, mitä mä tarvisin tällä hetkellä - ja ei, en oo todellakaan ostamassa tätä kaikkea :-D
Shoppinglist-forsummer-miramarian-esprit
1. Kaikenlaisia kosmettiikka juttuja ei voi koskaan olla liikaa ja tällä hetkellä mun ostoslistalta löytyy ainakin uusia meikkisiveltimiä, muutamia kynsilakkoja, joku nätin värinen huulipuna sekä Urban Decayn Naked -paletti. Tuo luomiväripaletti on vain sen verran hinnakas, että täytyy varmaan katsoa jotain vähän halvempaa versiota :-D Muuten mun kosmetiikkavarastot näyttävät ihan hyvältä, joten tuossa varmaan suurin osa tarvittavista jutuista!

2. Tällä hetkellä mun vaatekaappi näyttää ihan hyvältä, vaikka tietty muutamia pieniä juttuja sinne kaipailisin, kuten uusia housuja. Mä oon aina vähän semmonen, että jämähdän vanhoihin housuihin kokonaan ja ostan vain uusia yläosia ja tällä hetkellä melkeimpä kaikissa mun farkuissa on jotain vikaa jo. Joten ainakin siniset sekä mustat yksilöt olisikin tarpeellisimpia, mutta ainahan mä voisin uudet valkoiset farkutkin vaatekaappiin lisätä ;-)

3. Mä oon jo pitemmän aikaa kaipaillut mun kuvauskalustoon jotain uutta ja etenkin kun otettiin Marlen kanssa noita banneri kuvia tänne kunnon salamatarvikkeiden kanssa, niin mullakin tuli hinku semmoisiin! Ja tottakai aina uusia objektiiveja olisi kiva ostaa ja ihan ensimmäisenä ajattelin ostaa tuon 35mm rinnalle myös 50mm objektiivin, jolla sais niin paljon kivempia asukuvia! 

4. Tuleva kevät sekä taas kasvavat lenkkeily mahdollisuudet houkuttavat aina ostamaan uusia urheiluvaatteita. Niinkuin oon täällä blogissa aikaisemminkin maininnut, niin Espritiltä löytyy aivan super ihania urheiluvaatteita ja mun on pakko vielä joku päivä ostaa sieltä vaikka mitä kaikkea ihanaa! Kuvassa näkyvät housut on mun mielestä niin ihanaa kuviota, että mä harkitsenkin jo niiden tilaamista heti seuraavasta palkasta. Treenitoppejakaan ei voi koskaan olla liikaa ja samaiselta sivulta löytyikin ihan mielettömän ihana yksilö.

5. Mun blogia pitempään seuranneet tietääkin mun älyttömän suuresta marmori rakkaudesta ja onhan mun pakko saada meidän tulevaan kotiin jotain marmorista, joten nyt vain täytyy enään metsästää niitä kaikkia pieniä marmorisia yksityiskohtia kotiin! Ainakin tommoset marmorikipot olisivat ihan täydellisiä ja miksei tuommoinen kello ja nenäliinalaatikkokin.. Onhan siellä muitakin jotka ovat yhtä hullaantuneita kyseiseen kuosiin?

6. Kevät ja kenkähaaveet.. Musta tuntuu, että naisella ei voi koskaan olla liikaa kenkiä ja nytkin mun ostoslistalta löytyy jo vaikka mitä kenkiä! Ainakin yhdet uudet espadrillot, tuollaiset Niken Air Max Theat valkoisena sekä muut keväisemmät kengät on pakko saada.

7. Mä oon kova unelmoimaan ja mun listalta löytyisi vaikka mitä laukkuja sekä kelloja, joten edelleenkin mun listalta löytyy tuollainen ihana Michael Korsin Selma -laukku sekä samaisen merkin kello! Sen lisäksi olisi mun mielestä ihanaa ostaa kevääksi joku ihana hattu, vaikken kyllä ookkaan niin varma sopiiko ne mulle, mutta kun ne tekisivät ihanaa piristystä asukuvissa ja muutenkin! 

Tuollaisia juttuja siis mun listalta tällä hetkellä löytyy ja toivon mukaan noista edes muutamia ostoksia tarttuisi tämän kevään aikana mulle! Unelmoitteko te samanlaisista jutuista kuin mä? Ja muistattehan käydä linkkailemassa blogejanne Link Your Blog -postaukseen, jos ette ole vielä muistaneet sitä tehdä, ensiviikkoon ihanaiset! ♥

26 kommenttia:

  1. Marmori on nounou-listalla. Jotenkin se ei vain sytytä, johtuu ehkä, että olen eri vuosikymmenen lapsi ja marmori on ollut aikoinaan silloin muotiakin :D Uusia housuja täälläkin tarvitaan, jostain syystä puolet kaapin housuista on liian isoja tai niissä on jotain muuta vialla, eli siis turhakkeita.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha, johtunee ehkä juuri sanomastasi syystä ;-) Tai sitten oon vaan omituinen ja hullaantunut ihan yksinäni tähän kuosiin! Ja haha, mulla taas kaikki housut ihan sopivia, mutta vaan niin kuluneita ja reikiintyneitä, ettei niitä voi enää oikein käyttää.. :-D

      Poista
    2. Musta tuntuu, että se on teijän nuorempien juttu ;) Mulla ei oikein koskaan tule tuota ongelmaa ko kyllästyn housuihin aikaisemmin :D

      Poista
    3. Voi hyvinkin olla ;-) Ja aijjaa, no me ollaan sit ainakin jossain asiassa päinvastaisia!

      Poista
  2. Täällä toinen marmorihullu ja täällä meillä alkaa pikkuhiljaa pursuta sitä kuosia joka paikasta haha :-D Kivoja juttuja sulla! Mulla vähän samaisia, Macin muutamaa nättiä huulipunaa haaveilen ja pikku hiljaa voi ehkä alkaa ajatella uutta laajakulmaobjektiivia kameraan... Plus kaikki muu mitä ''muka tarviin pakosti'' ja kun oon pistänyt vaatekaappia ihan kokonaan uusiksi, niin se kaipaa vähän sitä sun tätä ja mä oon sellainen että ahdistun jos en saa kaikkee nythetipaikalla valmiiksi apua voi ei :-D ps. sun banneri on ihana!♥ Mäkin haluun noin leveen!

    http://m-stay-fresh.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi vitsit, kiitos ihanasta kommentista Marianne! <3 Toivottavasti mäkin saan sitä kuosia paljon tulevaan omaan kotiini! Laajakulma objektiivi olisi myös kiva, mutta mun listalta löytyy vain ekana tuo 50mm :) Mä oon ihan samanlainen, että jos jotain tarttee niin se on nythetipaikalla saatava! Kiitos vielä ihan hurjasti sulle! <3

      Poista
  3. Valkoinen marmori on pure love!
    Toi Michael Korsin Selma -laukkukin on aivan ihana<3 Se onkin mun seuraava laukku, minkä aijon ostaa!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Täällä mennään ihan samoilla jutuilla, joten hauska kuulla että siellä myös toinen joka tahtoo tuollaisen laukun ja rakastaa marmoria - ja just sitä valkoista marmoria :D

      Poista
  4. Ihania juttuja! ❤️ Meinasin just ostaa ton mk laukun -50% alesta helsingin MK liikkeestä, vitsi ku oisin tienny et etit tota! :( suosittelen kyl mk:n kelloja, ostin just itelleni pari kuukaut sitten ja on kyllä hintansa arvoinen!! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Ella! :) Aijjaa, täytyy siis sielläkin liikkeessä käydä kattelemassa ennen kuin meen Stockalta ostamaan tuota! Ja noi kellot on kyllä ihania, ehkä mullakin vielä jonain päivänä tommoinen :D

      Poista
  5. Vaikka toi tyyli ei ole minua, täytyy kehua tuota kollaasia :) Hyvin tehty eikä mitenkään nopeasti vain lätkitty kuvia sinne tänne.

    http://thebeautifulshadow.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Wautsi, kiitoksia paljon! Pyrin tekemään aina kollaasit kunnolla ja saankin niihin uppoamaan yleensä jopa tunteja :-D Kiitos vielä kommentistasi!

      Poista
  6. waaau tosi nättejä ja kivoja juttuja. :) mäkin voisin haluta jotain nuista. tosi hyvä postaus ja voisin itsekkin tehdä tämmösen jonkinlaisen.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon, toteuta ihmeessä samantapainen postaus!

      Poista
  7. Siis oon samaa mieltä ton kosmetiikka jutun kanssa, vaikka ite aattelin silti vähän rajottaa haha! Musta tuntuu, että mulla on niitä nyt ihan tarpeeksi jo, ja vaikka voisin ostaa lisääkin niin mielummin käytän mun rahoja johonkin muuhun :D!

    http://onrooftop.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Täällä mennään samoilla fiiliksillä, eli kaikkea tarvitaan, muttei kuitenkaan osteta kuin pakolliset ja sillä tavalla säästän rahaa :)

      Poista
  8. Ihana kollaasi!! Ja tuota 50mm putkee suosittelen kyllä lämpimästi, mä otan sillä varmaan suurimman osan blogii päätyvistä kuvista ja muutenkin kuvailen sillä paljon. :)

    http://kiiainnanmaa.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon Kiia! Mäkin oon tutkinut ja pähkäillyt tuon putken kanssa ja oon päätynyt samoihin lopputuloksiin, tuo kommenttisi pisti mulle vaan suuremman objektiivin osto himon päälle :-D Se on melko halpa ja monikäyttöinen!

      Poista
  9. Oi tuo marmorikuosi on kyllä rakkaus! Itsekkin kaipailen hieman uutta kosmetiikkaa (vaikka sitä on jo liikaa), sekä uusia housuja. Etsinnässä olisi sellaset kivat löysät mutta siistit pökät!
    Ja tykkään sun blogin bannerista ihan hirmupaljon! Oot todella nätti :)

    http://bonheurrrrr.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Waude, kiitoksia kommentista! Mäkin rakastan ihan hurjasti marmoria ja joskus toivon omistavani marmoritasot keittiössä ;-) Ja sulla näyttäis siis olevan aika paljon samoja juttuja ostoslistallasi, ja noi housut kuullostaa kyllä varsin kivoilta, joita mäkin voisin kaivata vaatekaappiini!

      Poista
  10. Oon ihan samanlainen et ostan aina vaan paitoja! Nytkin tartteisin ainakin kahdet uudet housut, mut paitoja on vaan jotenkin kivampi ostaa, joten rahat menee niihin :-D Mä oon ajatellut hommata kans uuden objektiivin, aattelin laajakulman ostaa heti kun vaan raaskin. Miks kaiken pitää maksaa... :-D

    http://plan-cee.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitoksia kommentista Veera! :) Hauska kuulla, että sulla on ihan samanlainen ongelma kun mulla, kaikki maksaa aina vaan liikaa ja housuja ei tuu oikein ikinä ostettua.. Ehkä jos me kummatkin parannetaan tänä vuonna tässä asiassa ;-)

      Poista
  11. Tuo naked paletti kyllä houkuttelisi, mutta en millään viitsisi maksaa luomiväripaletista niin paljoa D:

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jep, täällä sama, mutta onneksi aika vastaavissa sävyissä olevia paletteja löytyy myös muilta halvemmilta merkeiltä!

      Poista
  12. Ihana postaus! Täysin samoja juttuja omallakin wishlistillä <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos paljon! :-) Tosi kiva kuulla, että sun ostoslistalla on samanlaisia jutskia!

      Poista