Navigation bar

3. maaliskuuta 2016

Puhelinräpsyjä kuluneilta kuukausilta

Vihdoin ja viimein olen jälleen kerran kerennyt koneen äärelle, nimittäin mulla on ollut ihan hirvittävästi kaikkia asioita hoidettavana ja enää ilta myöhään en ole jaksanut edes konetta avata. Mun hiihtoloma sujui ihanissa merkeissä Jaakon kanssa ja töitä tehdessä, oon saanut hoidettua jo tosi paljon kaikkia muuttoon liittyviä juttuja sekä pakkailtua vähän tavaroitakin. Tällä hetkellä näyttää siltä, että asiat ovat aika mallillaan ja nyt oli hetki aikaa pysähtyä bloginkin ääreen! Kaiken tämän hässäkän keskellä mun kamera ei ole kulkenut kauheasti mukana, joten saatte tällä kertaa nähdä vähän puhelinräpsyjä pitkästä aikaa.
Puhelinkuvapostaus-miramarian-1
1. Mun sisko ja sen poikaystäväkin sai vihdoin kauan odotetun pennun vuoden alussa ja pakkohan sitä oli mennä katsomaan.. Voi kuinka kamala pentukuume mulle iski jälleen, vaikka Felix onkin vielä ihan pikkuinen myös! Sen vuoksi ristinkin itseni Laran sylikummiksi ;-) 2. Vuokrasopparit kirjoitettu ja siitä lähtikin tuo laskuri pyörimään.. Hurjaa ajatella, että muutto tapahtuu tässä kuussa ja tänään siihenkin on vain enään 20 päivää jäljellä, sisustuskuume on siis valloillaan <3 3. Täällä blogissakin tein näistä talven ihanuuksista postauksen ja pakko kyllä vieläkin kehua noita, en oo ikinä käyttänyt mun mitään talvikenkiä (jos ei niitä Kuomia sillon lapsiaikaan lasketa..) näin paljoa. Täyttä rakkautta ja koko hintansa arvoiset <3
puhelinkuvapostaus-miramarian-2
4. Jaakon kanssa oltiin menossa kuvailemaan, ja pakkohan nyt ainakin yksi jollei toinenkin Selfie on napata, ennen varsinaisia asukuvia ;-) 5. Moottoripyörämessut ovat tulleet mun ja Jaakon joka vuotisiksi "pakko tehdä" -jutuiksi, ja siellä taas tänäkin vuonna pyörähdettiin! Mun mielestä on aina niin hauska käydä kyseisillä messuilla katselemassa ja ihailemassa kaiken maailman moottoripyöräjuttuja (iskäkin on varmaan ylpeä, kun vieläkin tykkään mopoista sun muista härpäkkeistä :-D). 6. Huoneen järjestys vaihdettu jälleen kerran ja siivottu huolella.. Voi noita aikoja kun täällä ei ollut miljoonia mattopaketteja sekä valmiiksi ostettuja tuoleja ja muita ostoksia.. Tää taisikin jäädä viimeiseksi huonekuvaksi mun kotikotoa ennen muuttoa..
puhelinkuvapostaus-miramarian-4
7. Ollaan Jaakon kanssa kerätty ihan hurja määrä kaikkia ihania Iittalan astioita ja muita tärkeitä pikkujuttuja - nyt meillä onkin jo aikamoinen kokoelma valmiiksi tulevaan asuntoon! 8. Mä oon tosi harvoin kipeä ja en itse muista kyllä kertaa milloin mulla olisi noussut päälle 39 asteen kuume.. Mä olin ihan varma että kuolen siihen, mutta hengissä ollaan ja vihdoin parannuttu kokonaan :-D 9. Felixistä oli ihanaa seuraa kipeenä, kun toinen huolehti ja vahti mua sekä antoi olla kainalossa kunnolla halittavana.. Tuohon toikin haliminen taisi jäädä, kun parannuin.. Ja herranjestas, kattokaa nyt kuinka iso se jo on!
puhelinkuvapostaus-miramarian-3
10. Käytiin Jaakon kanssa Helsingissä kuvailemassa, niin olihan sekin pakko ikuistaa tuollaiseen kuvaan, nimittäin ihan keskustassa käyminen on jäänyt kyllä tosi vähäisiin kertoihin nykyään.. 11. Selfieitä mulla tallentuu nykyään huomattavasti vähemmän kuin ennen puhelimeen, mutta kyllähän tänne oli pakko laittaa yhden aamun Selfie, kun olin juuri saanut meikin valmiiksi! 12. Mun oma auto on kyllä ihana, mutta on se vaan aina niin luksusta, kun saa äitin auton lainaan, sillä jopa kehtaa pysäköidä vähän lähemmäksi kaupan ovia ;-)
puhelinkuvapostaus-miramarian-5
13. Antti Tuiskun biisin sanoilla ikuistettiin myös Jennan 18-vuotis synttäreiltäkin yhteiskuvia, oli kyllä taas niin ihanaa viettää näiden tytsyjen kanssa aikaa! <3 Tuosta lähtikin samalla mun "tipaton" käyntiin, eli ensi kerran juhlin vasta muuton jälkeen! 14. Jaakko oli ostanut mun pitkään haluaman korun ystävänpaivälahjaksi! <3 Tuo on kyllä ollut valehtelematta mun käytetyin koru sen saamisen jälkeen.. 15. Kaikenlaisia sisustuskuvia We Heart It:istä selattuani olenkin vielä paremmin löytänyt juuri sen mun oman tyylin, jonka kautta oon ostanut jo kaikenlaisia tarpeita uuteen asuntoon! Muuttoa siis odotellaan jo kovaan tahtiin. 

Tälläisiä räpsyjä mun puhelimeen on tallentunut vuoden alusta alkaen, suurimmaksi osaksi ne oli tällä kertaa muuttoon liittyviä, joten teille ei varmaankaan jäänyt edelleenkään epäselväksi mitä mä odotan todenteolla, haha :-D  Mun mielestä tälläisiä postauksia on aina ihanan rento toteuttaa, joten kertokaapas tekin mielipiteenne, onko näitä aina kiva nähdä silloin tällöin? Blogiin on tulossa tällä viikolla vielä varmaankin ainakin yksipostaus, joten olkaahan kuulolla!

33 kommenttia:

  1. Niiin kivoja kuvia ja tosi kiva postaus :)♥

    VastaaPoista
  2. Mä niin rakastan näitä puhelinräpsy- postauksia ylikaiken! Ihania juttuja siellä myös! :) Ihana blogi sulla!

    http://emmikristiinan.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitoksia paljon Emmi sulle! Munkin mielestä toisten puhelinräpsyjä on kiva katsoa - ehkäpä juurikin sen "aitouden" takia, eli niitä kuvia ei oo muokattu ja harvoin hirveesti edes mitään asetteluitakaan tehty! Kiitoksia vielä kommentista :)

      Poista
  3. Tällasia postauksia on mukava tehdä ja mukava lukea, tykkään! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ihanaa kuulla, että tykkäät! Munkin mielestä oli kiva toteuttaa tälläinen :)

      Poista
  4. We Heart Itistä löytää kyllä ihan mahtavia inspikuvia!♥

    ♥ http://jeannays.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Se on kyllä totta, sieltä löytää inspistä pukeutumiseen, sisustamiseen, treeniin kuin ruokajuttuihinkin, puhumattakaan miljoonasta muusta asiasta :-D♥

      Poista
  5. Siis ehkä maailman söpöin toi ekan kuvan koira!! Emmää kestä :-D ♥

    http://plan-cee.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha, ihana sinä! Se on kyllä ihan hurjan suloinen ja ihana tapaus! ♥

      Poista
  6. Tällaiset puhelinräpsy-postaukseton kyllä tosi kivoja, kun näkee vähän arkisempaa meininkiä. Ja ei hitsi tuo pentu on ihana! Koiranpennut on kyllä yks maailman söpöimmistä olennoista :-D

    http://olderthanyesterday.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitoksia kommentistasi Milla! :) Mä oon niin sun kanssa samaa mieltä kummassakin asiassa, ehkä mullakin on vielä jonain päivänä oma koiranpentu ♥

      Poista
  7. Sulla on tosi kiva ja niinku ammattimaisen näkönen ulkoasu blogissa! :) Mäkin olin vähän aikaa sitten yli 39 asteen kuumeessa ja se oli munkin mielestä tosi pelottavaa, varsinkin kun se kesti tosi monta päivää :o Mutta hyvä, että oot nyt jo parantunut, itselle kerkesikin jo iskee uusi flunssa :D

    http://little-things-blogi.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Wautsi, kiitoksia ihan hirmu paljon! Ulkoasusta kiitokset kuuluu mun siskolle, joka jaksoi yrittää väkertää tänne kaikkia toiveita mitä mulla oli :'D Voi vitsit, mulla oli ihan sama, tosi monta päivää tai no melkein viikon oli 39 astetta kuumetta.. Mä toivon etten tuu toiseen flunssaan enään, se oli ihan kamalaa! Ja paranemisia ihan hurjan paljon sinne, toivottavasti tuon jälkeen pääset pois sairastuskierteestä :)

      Poista
  8. Puhelinkuvat on kivoja + söpö koira! Tykkään myös tästä sun blogin bannerista ja tossa sivupalkissa olevasta sun kuvasta :-)

    http://diconomise.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hurjan paljon kiitoksia sulle Jenni! Tuo mun siskon koira on kyllä ihan mahottoman suloinen tapaus ♥ Ihanaa saada näin positiivista palautetta sulta!

      Poista
  9. ui jumpe tykkään sun bannerista! Vaikka yleensä liian isot bannerit ärsyttää mut tässä on sitä jotain! :D
    Tykkään kans näistä postauksista tosi paljon (: Söpöjä koireja ♥

    http://hobbieshappiness.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Wau, kiitoksia ihan super paljon sinne! :) Mä oon itsekin tällä hetkellä aika tyytyväinen tähän ulkoasuun, joten ihanaa kuulla näin paljon positiivista palautetta muiltakin ♥

      Poista
  10. Nää arkiset rustailut on aina niin kivoja! :-) Ja hei, en voi ikinä kehua sun ulkonäköä liikaa! <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Apua, mitä tälläiseen kommenttiin pitäisi vastata?! Ensiksi ihan hurjan paljon kiitoksia sulle Sofia, oot ihan mahtavan ihana ja toisekseen vielä kiitokset piristävästä kommentistasi ♥

      Poista
  11. Toi on kyllä fiksua kerätä valmiiksi astioita ennen muuttoa niin saa kerralla just sellasia ihania kun haluaa! :)

    Mullakin on kova sisustusvimma päällä kevään kunniaksi, ja uskon että muutto + kevät on ihan lyömätön yhdistelmä sisustushaaveiluille, haha!

    http://riikkamaria.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jep, totesin sen itsekin kun oon sen verran perfektionisti, että en kestä jos mulla on puolet lautasista esim iittalaa ja puolet ikeasta, joten otettiinkin mun poikaystävän kanssa haasteeksi, että joka kuukausi kumpikin ostaa vähintään 3 lautasta, lasia tai muuta ja se on kyllä auttanut ihan hurjasti keräämään noita astioita!

      Mä voin sulle vannoa, että keväällä tapahtuva muutto on kyllä ihanaa, kun kaikkialta saa kunnon inspiraatiota sisustamiseen! ♥ Kiitos vielä kommentista Riikka!

      Poista
  12. Nää postaukset on aina niin kivoja luettevia ja olit toteuttanut tän tosi kivasti ja tästä löytyi tarpeeksi kuvia! Tykkäsin! :)

    http://vapaaikuisestii.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitoksia paljon! Munkin mielestä tälläisten postausten aitous on ihanaa, jonka vuoksi tälläiset on kivoja piristäjiä muiden "kunnon" kuvien joukossa :) Kiitos kommentista ♥

      Poista
  13. Tosi kiva postaus ja ihania kuvia! Mulla on täällä ollut jo vuosia ihan hirveä koirakuume, mä kovasti toivon kultaistanoutajaa ♥ Awww, mä niin tiedän tuon tunteen kun muutto on lähestymässä ja on ihana ruveta miettimään sisustusta ja hamstrata kaikkea kivaa varastoon! Meillä mitä luutavimmin myös muutto edessä tänä vuonna ja ajatukset on jo uudessa kodissa, vaikkei sitä ole vielä löytynytkään :D Sulla on aivan sikakaunis huone! Kaikkea ihanaa sun loppuviikkoon ja pysyttele terveenä :)

    http://bottleoflove.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Siis ihan uskomattoman ihana kommentti Heidi, piristit niin paljon päivääni! ♥ Me saatiin meidän perheen ensimmäinen koira elokuussa ja nyt se on jo kasvanut mun mielestä jo "aikuiseksi", jonka vuoksi tuo siskoni pentu pistää aina kamalan koiravauvakuumeen päälle! Ehkä meistä kumpikin saa vielä joskus ihanat pennut ♥ Sisustuksen miettiminen on ihanaa ja kaiken tavaran hamstraaminenkin ennen muuttoa, mutta joskus toivoisin sen olevan yhtä ihanaa myös mun rahapussille, nimittäin kovasti tuntuu, että se on keventynyt 25 kilolla jo :'D Toivottavasti teilläkin onnistuisi muutto ja saisitte juuri sellaisen kodin, josta ootte haaveilleet, muuttaminen virkistää! Ja kiitoksia paljon, itse en oikeen välitä huoneestani (johtuu hekä siitä, että sama huone ja tavarat olleet jo niin monen monta vuotta), mutta pian onneksi sekin muuttuu! Kaikkea ihanaa myös sinnekkin ja onnea uuden kodin etsimiseen! :)♥

      Poista
  14. En kestä,Lara ja Felix ovat niin supersöpöjä! <3

    VastaaPoista
  15. Eikääää ihana koiruus ♥ Tosi kiva tää siun blogi ja ihania postauksia! Sait yhden lukijan lisää :-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha ihana, kiitos paljon! ❤️ Tervetuloa seurailemaan, toivottavasti tykkäät myös jatkossa blogini sisällöstä :)

      Poista
  16. Kiva postaus! Ja pakko sanoa, että sun banneri on aivan ihana! :)

    http://aino-ax.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon Aino sulle, positiivista palautetta on aina ihana saada ❤️

      Poista
  17. Kivoja kuvia! Tykkään tällaisista aidoista puhelinräpsyistä :D

    http://turkoosivadelma.blogspot.fi/

    VastaaPoista