Navigation bar

6. maaliskuuta 2016

Ihana, kamala nyöripaita

miramarian-asukuvat-5

miramarian-nyöripaita-kevät2016

miramarian-asukuvat-nyöripaita-3

miramarian-asukuvat-4
Shirt - Bikbok | Jeans - Gina Tricot | Jacket - Vero Moda | Shoes - Dinsko | Bag - Michael Kors 

Heippa, niinkuin viimepostauksessa teille jo vähän lupailinkin, niin tälle viikolle saisitte vielä toisenkin postauksen! Mä nimittäin haluan jakaa teidän kanssa tämän yhden asun hiihtolomalta, nimittäin mä tykästyin tohon asuun tosi paljon. Ostin yhden nyöripaidan jokusen aikaa sitten ja ajattelin totutella ajatukseen, jospa munkin päältä kyseinen paita löytyisi ja niinhän siinä sitten kävi, että tää tyttö, joka on pitemmän aikaa jo puhunut kuinka ei yhtään ymmärrä nyöripaitoja eikä ainakaan sellaista haluaisi omistaa, niin omistaa niitä jo kaksin kappalein ja on täysin rakastunut niihin! Ikinä ei saisi mennä kellekkään vannomaan, että tollaista mä en ainakaan ikinä tahdo, haha :-D Tää ei oo nimittäin edes mun ensimmäinen kerta kun näin kävi.. Kertokaa nyt joku edes siellä ruudun toisellakin puolella, että teille käy samoin kuin mulle? 

Kuitenkin hiihtoloma meni mulla mukavissa merkeissä, kerkesin olla Jaakon kanssa melkein koko viikon, mulla oli muutamia työpäiviä, aurinko paistoi, lenkkeiltiin Jaakon kanssa ja saatiin taas paljon uusia sisustusjuttuja ostettua - voiko tuosta enää loma paljoa parantua? Nyt levänneenä suuntaan matkani kohti työpaikkaa vielä illaksi ja huomenna mulla alkaakin pitemmän aikaa odotettu harjoittelujakso ala-asteella! Ensiviikkoon ihanaiset ♥

54 kommenttia:

  1. Ite tuumasin samoin, kuin sinä tuossa otsikossa, kun kaupungilla kävin katsastamassa vaatekauppojen kevättä :D Mulla tuon reaktion sai aikaan se, että nyöripaidat (ja housutkin) on olleet IN jo kaks kertaa tätä aikasemmin mun elämäni aikana :)

    Mutta kyllä, musta ne on kivannäköisiä myös.. Itselleni tuskin hankin vieläkään tuollaista, kuten en edellisessä aallossakaan. Silloin äitiltä lainailin pari kertaa, nyt varmaan tollainen istuis vieläkin huonommin päälleni kuin reilu 15 vuotta sitten :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha, ymmärrän siis, miksi sulla oli samanlainen fiilis kaupoilla pyöriessäsi! Se on jännä, kuinka muotijutut ei kamalasti uusiudu, vanha tulee takaisin muotiin varmasti myöhemminkin! Mun mielestä yksi hauskimmista oli se, kun muutamia vuosia sitten tuli kunnon muotiin ne Raybanin Wayfarer-arskat ja sain sitten äitin nuoruuden Wayfarerit :-D Myö muita yhtä hassuja juttuja on muodin kannalta tapahtunut! Usein mullakin tuppaa käymään vähän niin, että tykkään jostain muotijutusta, muttei ne vaan sovi päälleni ja jätän kokonaan ostamatta :-D Kiitos ihanasta kommentistasi! :)

      Poista
  2. Oho, mä en oo vielä lämmennyt noille nyöripaidoille, mutta saa nähdä löytyykö multakin kohta vaatekaapista useampi kappale niitä.. :D Sulle toi kyllä sopii tosi hyvin, mutta itselleni en osaisi kuvitella! Toisaalta mieli muuttuu niin nopeasti, että en ihmettelisi vaikka itsekin tykästyisin noihin vielä :) Hyvää kevään alkua sulle ♥

    http://jasminkauppila.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitoksia hurjasti kommentistasi! :) Mullakin kesti pieni tovi, että lämpesin ja nyt oon ihan hullaantunut noihin. Mieli muuttuu aina niin nopsasti, että sen takia mä pyrinkin nyt välttämään tästä lähtien "En IKINÄ osta" "Hyi, Yök, miten joku pukee tuollaista päällensä" -lauseita! Ihanaa kevään alkua sinnekkin ja toivottavasti myös sä löytäisit itsellesi ihanan nyöripaidan, johon rakastuisit! <3

      Poista
  3. Nyoripaidat on niin kakspiippunen juttu, mäki inhosin niitä mut kas kummaa niit on tullu hankittua :D Ihana asu ja vielä kerra; Toi laukku on täydellinen!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ihanaa, etten ole tämän asian kanssa yksin, nimittäin mulle kävi samallalailla! Ja mäkin tykkään tuosta laukusta ihan hirveästi, vaikken muuta tahtoisikaan tuolla kuosilla! :) Kiitos ihanasta kommentista Saga!

      Poista
  4. Mä en kanssa aluksi oikein lämmennyt nyöripaidoille itseni päällä mutta niin vaan sitten löysin sellaisia riittävän tyyliin sopivia että kyllähän noita nyt löytyy! :D Sopii kyllä hyvin myös sulle! :)

    http://m-stay-fresh.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mäkin kävin testailemassa useampaa paitaa, ennen kuin löysin juuri yllä olevissa kuvissa olevan paidan sekä yhden toisenkin :) Täytyyy aina vain muistaa etsiä se itsellensä kaikista sopivin ja vasta sitten ostaa, jotta noihinkin myös tykästyy :-D Kiitos paljon kommentista Marianne!

      Poista
  5. Itsekään en tykännyt. haha, mutta just eilen kiikutin yhden yksilön ostoskoriin! :-D

    http://sofiakoivisto.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi eii, mulla kävi samalla tavalla! Toivottavasti säkin myös innostut oikein kunnolla siitä paidasta, nimittäin ainakin mun mielestä nuo paidat on ihania <3

      Poista
  6. Äh, mä lämpeän kaikelle aina niin hitaasti, että nyöripaitakuumekin tulee varmaan omalle kohdalle vasta kahden vuoden päästä... :D Mulla ei oikeastaan ole mielipidettä nyöripaidasta, ihan jees, mutta siinäpä se, paita siinä missä muutkin :) Nyöripaita on kyllä hurjan kiva tuossa sun asussa, hyvältä näyttää! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Wautsi, kiitoksia kommentista! Mullakin käy usein noin, että innostun muotijutuista juuri silloin, kun ne lähtee pois muodista.. Mutta nyt kerkesin jo lämpeämään noille paidoille onneksi tämän buumin aikaan!

      Poista
  7. Mulla on ihan sama!! Eka olin ton paidan kohalla että yök, mutta ehkä kuukaus siitä ja omistin itekkin :-D Mutta toi asu näyttää tosi hyvältä mun silmään, ihana aurinkokin! <3

    http://o-something.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jeee, lisää samanlaisia tarinoita kuin mulla! Onneksi säkin löysit kuitenkin sisäisen rakkauden tuota paitaa kohtaan ;-) Kiitos paljon, asukuvat ovat aina ihanimpia auringon paisteessa! <3

      Poista
  8. Musta tuntuu että tuo on mulle itselleni ihan tavallista.. :D Sanon aina alkuun mielipiteeni turhan kärkkäästi, mutta lämpenen uusille jutuille jossain vaiheessa sitten kuitenkin.

    https://pienibloginpoikanen.wordpress.com/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ihanaa kuulla, etten todellakaan ole ainoa tämän asian kanssa, ehkä me kumpikin kohta tästä opimme ja emme ole ilmoittamassa mielipidettä liian kiivaasti heti ;-)

      Poista
  9. Nyöripaitaa kovasti himoitsen, mutta en ole vielä saanut ostettua! Ne on kyl kivoja. Haluisin mustan ja ehkäpä viininpunaisen :) Minkä värinen se sun toinen on?

    http://love-ornothing.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi vitsit, toivottavasti vastaan tulisi jotain ihania yksilöitä, kannattaa mahdollisuuksien mukaan ainakin tsekata BikBok - siellä on ihan hurjasti erilaisia ja värisiä nyöripaitoja <3 Viininpunainen olisi ihana lisä myös mun kokoelmaan! Mulla on tällä hetkellä tuo valkoinen sekä musta, kummatkin niin ihania <3

      Poista
  10. On kyllä tosi kiva asu! Oon myös itse himoinnut itselleni nyöripaitaa, mutta en vaan ole saanut vieläkään hommattua, höh! Kiva kuulla, että sun loma on ollut mukava! :)

    http://katja-positivevibes.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon! Loma oli niin ihana kun olla ja voi, sai vähän rentoutua ja poistaa ylimääräistä stressiä <3 Kannattaa käydä katsomassa ainakin Bikbokin sekä Ginatricotin valikoimat, kummastakin kaupasta löytyy jos minkönäköistä mallia ja väriä nyöripaidoille! Toivottavasti löydät vielä omasi joku päivä :) Kiitos ihanasta kommentista vielä Katja! <3

      Poista
  11. Mulla käy aina samalla tapaa, että meen vannoon jonkun uuden trendin olevan kamala, mutta loppujen lopuks se munkin vaatevarastoihin eksyy. Mä ite en oo vielä syttyny noille nyöripaidoille, mutta kaippa sekin aika koittaa joskus. :D Tossa sun asussa nyöripaita näyttää kyllä paremmalta kuin vaan hyvältä! :)

    http://heliannika.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Huh, siis ihan mielettömän paljon kiitoksia sulle, ihanaa kuulla näin positiivista palautetta asukuvista <3 Musta tuntuu, että ehkä sullekin käy samalla tavalla kuin mullekkin, nimittäin ajattelin juuri tästäkin paidasta sen olevan kamala ja nyt sitten tykkäänkin :-D Kannattaa etsiä se itselle kaikista sopivin yksilö, jonka kautta rakkaus iskee ;)

      Poista
  12. Ma en voi sietaa noita nyoripaitoja, tulee vaan mieleen jotkut ritaripaidat :D Luultavasti kuitenkin parin vuoden kuluttua metsastan noita paitoja kirpputoreilta silmat kiiluen, kun jalkijunassa oon taas rakastunut johonkin vaatteeseen. Sama kavi peplum-, boyfriendfarkku- ja salibuumin kanssa, kiinnostuin vasta kun kultakausi oli ohitse..

    katiannausa.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha, nää on kyllä just sellaisia paitoja, jotka jakavat mielipiteet kahtia, joko niitä rakastaa tai ei rakasta! Mullakin käy usein juuri tuolla tavalla, mutta onneksi sain tämän rakastetun yksilön buumin parhaassa vaiheessa itselleni <3 Kiitoksia kommentistasi!

      Poista
  13. Nyöripaidat on oikein yhdistettyä (ja ok-materiaaleista) kivannäköisiä :) Niitä tosin voi käyttää väärinkin ja näyttää ns. halvalta :D Tyylikäs asu ja mikä keli! Tällä hetkellä on Mordorin harmaus ja lumisade...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mulla on ihan sama mielipide, ja ainakin itse tykkään kummastakin nyörivaattesta, jonka olen ostanut! Kiitoksia ihanasta kommentista Krista, mäkin rakastuin tuohon sääähän ihan kunnolla, mutta onneksi pitäisi taas ensiviikolla olla luvassa paljon aurinkoa <3

      Poista
  14. Itse tykkäsin paidasta sun päällä, mulle ei sopis :O

    karvakujalla.blogspot.com

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hauska kuulla, että sun mielestä se kuitenkin mulle sopii, vaikket itse kyseisestä paidasta niin välitäkkään :)

      Poista
  15. itse en ole vielä noille lämmennyt, mutta ehkä jonain päivänä multakin tuollainen löytyy ! :-D


    www.aino-ax.blogspot.com

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hauska kuulla, etten itse ollut viimeisessä veneessä, joka innostui kyseisestä paidasta! Mutta jos innostut yhtäkkiä, niin kannattaa käydä katsomassa ainakin Bikbokin sekä Ginan vaihtoehdot, itse ainakin tykkään ihan hirmuisesti kyseisien kauppojen nyöripaidoista! :)

      Poista
  16. Oi miten kiva asu! Mäkin alan pikku hiljaa lämpeemään noille paidoille hah :D

    http://viiviviljaa.blogspot.fi/2016/03/help-me-please.html

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitoksia kommentista! En onneksi ollut ainoa, jonka silmään tälläinen paita ei alkuun oikein napannut ;-)

      Poista
  17. Voin samaistuu niiiiiin paljon tohon nyöripaitahommaan!! :-D Vihasin ekaks niitä, mut sit päätin kuitenki ostaa ja tykkään ihan älyttömästi. Etenkin tykkään noista bikbokin nyöripaidoista, gina myy myös vastaavia mut ne ei jotenki iske yhtään..

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitoksia kommentista! Kiva kuulla, etten ole ainoa, jolle kävi noin :-D Bikbokista saa ihania ja Ginasta löysin yhden ihanan shortsiasun, jossa paita on nyöritetty, ne ihan perus pitkähihaiset paksuilla nauhoilla ei ole ihan mun juttu, eikä multa sellaista löydykään :-D

      Poista
  18. Näistä kuvista tulee niin hyvälle tuulelle :) ihan mahtava banneri myös :D

    https://workingonamasterpiece.wordpress.com

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Waude, ihanaa kuulla, että kuvista välittyy positiivisuus! Kiitoksia paljon ihanasta kommentistasi Satu <3

      Poista
  19. Vastaukset
    1. Kiitoksia, kiitoksia ja vielä kerran kiitoksia! <3

      Poista
  20. Tiiäkkö mullakin on ollu vähän samanlaiset fiilikset nyöripaidoista!! :D Toi otsikko on niiin just osuva tolle paidalle hahahh XD

    http://closerr-to-the-edge.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hahah, ihanaa kuulla myös sulta, etten ollut ainoa! Tää taitaakin olla aika hyvä mielipiteen jakaja! Mä kauan mietin, viittinkö julkaista postausta tuolla nimellä, mutta toisaalta se kuvaa juuri niin hyvin tuota paitaa, että olihan se lopulta pakko :-D Kiitoksia kommentista Annina <3

      Poista
  21. Ihan tosi kiva toi asu kokonaisuus! Käy sulle niin hyvin. :) Minäkin oon ollu nyöripaitoja vastaan, mutta voisin ehkä harkita semmoisen kokeilemista. :D Jos vaikka kävisikin mulle haha mutta sulle ainakin käy tosi hyvin. Mukava lomakin sulla ollut.

    http://rauniamanda.blogspot.fi/2016/03/you-used-to-promise-me-with-your-pinky.html

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitoksia paljon! :) Kannattaa etsiä se itsellensä kaikista sopivin vaihtoehto, jos sellaista harkitsee, jotta siitä tykkää myös hieman pidemmänkin aikaa <3

      Poista
  22. Vau ihana asu! Itse rakastan noita nyöripaitoja ja mulla itsellänikin on yksi nyöritoppi :-D Yksi asia mua häiritsi tässä postauksessa ja se oli kuvien isot välit, mutta toisaalta kuvatkin ovat isoja, että pienemmät välit saattaisi kyllä näyttää tyhmiltä :-D

    http://tiiamariaemilia.blogspot.fi/2016/03/wish.html

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitoksia kommentistasi, palautetta on aina kiva ottaa vastaan! :) Mulla on vielä paljon opeteltavaa bloggaajana, joten taidankin ensipostauksessa kokeilla pienentää kuvien välejä, jos vain osaan! Nimittäin noissakin väleissä on vain yksi välilyönti, mutta jostain syystä väli näyttää näin kommenttisi jälkeen kyllä ihan hurjan isolta :-D Kiitoksia paljon kommentistasi vielä Tiia-Maria :)

      Poista
  23. Kaunis asu kyllä! :) Mä en nyöri paitoja (vielä) omista, kun ei ole iskeneet muhun.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitoksia paljon! :) Eihän sitä koskaan kannatakaan ostaa sellaista vaatetta, josta ei itse kauheammin pidä! Mutta jos innostut yhtäkkiä, niin tervetuloa joukkoon, haha :-D

      Poista
  24. itteen ei oikeen iske noi nyörijutut, mutta makunsa kullakin :)

    http://more-than-we.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Totta, nyöripaita jakaa kyllä aika hyvin porukan kahtia - harvemmin tulee vastaan ihmisiä, jotka tykkäävät siitä muttei halua sitä :-D Mielipiteet ovat aina tärkeitä!

      Poista
  25. Miten mä en oo aikaisemmin eksynyt sun blogiin? Muhun harvemmin iskee mitkään lifestyle- tai kauneusjutut, mutta sulla on kyllä sellainen blogi, että tätä vois jäädä seurailemaankin. Ja wau hei toi bannerin kuva on ihan täydellinen!

    http://writtenbyneea.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Siis ihan uskomaton kommentti, en tiedä mitä pitäisi vastata! <3 Ensiksi ihan hurjanpaljon kiitoksia sulle ja tervetuloa seurailemaan, toivottavasti löydät myös jatkossa kivaa luettavaa! :) Ja kiitokset bannerista kokonaisuudessaan kuuluu mun siskolle, joka jaksoi pitkään ottaa musta juuri sellaisia kuvia, kuin mitä tarvitsinkin, jonka vuoksi sain vihdoin sellaisen bannerin, josta itsekin tykkään :)

      Poista
  26. Ihania nää nyöripaidat! Harmikseni kaikki tähän mennessä löytyneet nyöripaidat ovat olleet pitkähihaisia... halusin jo pikkutyttönä sellasen :D

    http://miretenmaailma.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mäkin tykkään! Mun tuo yksilö on lyhyt hihainen ja löysin sen bikbokista! Eli jos sieltä päin vain sellainen kauppa löytyy, niin kannattaa käydä tsekkaamassa, ihan superpaljon erivaihtoehtoja, löytyy niin pitkä- kuin lyhythihaisiakin vaihtoehtoja :) Kiitos vielä kommentista!

      Poista
  27. Mä tykkään nyöripaidoista ihan älyttömästi.. en vaan itseni päällä :D Ihana asu<3

    http://inka-allornothing.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mäkin nykyään tykkään noista hirmuisesti, jopa itsenikin päällä! Kiitoksi paljon Inka ❤️

      Poista