Navigation bar

30. joulukuuta 2015

Inspiration for winter

Vuosi 2015 alkaakin pikku hiljaa olemaan takana päin ja talvikin näyttäisi saapuvan tänne etelä-Suomeenkin. Tästä innoittuneena ajattelinkin tehdä taas bloginkin puolelle postauksen muutamista asuista, joita itse voisin pukea päälle pakkasille. Muita inspiraatio -postauksia löytyy täältä ja täältä. Ensimmäinen asu ei ole ehkä niinkään talvinen, vaan tein sen lähinnä uudenvuoden juhlaa ajatelle, loput ovatkin juuri tuleville säille sopivia asuja mun mielestä - tämän pidemmittä puheitta, eiköhän katsota mitä asuista löytyy!
forparty-talvi
FOR PARTY 
Pian on uusivuosi ja sen vuoksi lisäsin tähän myös yhden asun, jonka itse voisin ainakin pukea päälleni. Espritin sivuja selaillessani huomasin ihan älyttömän suloisen kaulakorun, jonka innoittamana aloin tätä asua kokoamaan. Mielestäni beige ja musta sopivat ihan mielettömän hyvin yhteen, joten siihen enään pieni ripaus kultaista ja asu on valmis! Hiukset kiharrettu, musta kimallemekko päälle, nudet korkkarit jalkaan ja takki sekä iltalaukku mukaan ja siinä taitaakin olla tämän vuoden uudenvuoden juhla-asuni. 
shopping-talvi
SHOPPING 
Niinkuin aikaisemminkin olen tainnut mainita, niin mulla ihan ehdoton ykkönen shoppailussa on helposti riisuttavat vaatteet. Yleensä siis paidaksi valikoituu joku löysä ja helposti pois otettava sekä kengiksi vain jalkaan vetäistävät mallit. Espritin naisten vaate valikoima on mun mielestä parantunut ihan hurjasti, nimittäin sieltä löytyy vaikka ja mitä josta tykkään. Kuinkas teillä, onko myös teillä shoppaillessa tärkeää helposti riisuttavat vaatteet vai laitatteko te jotkut vaatteet vain päälle?
toschool-talvi-2
TO SCHOOL 
Kouluun on mun mielestä ihana laittautua vähäsen, yleensä aamut ovat niin kiireisiä, että kerkiän vain vähän laittamaan meikkiä naamaan ja vetäsemään jotkut vaatteet päälle. Yleensä asukriisejä helpottaa muutaman ihanat luottoasut ja juuri tämä yläpuolella oleva voisi olla sellainen! Oon muuten pitkään ettinyt pitempää ja karvaista takkia ja monet nettisivut läpi selaillen löysin todella kivan yksilön Espritiltä! Voin vain kuvitella mun silmissä, kun yhdistän Timberlandit ja tuollaisen takin yhteen - pelkkää rakkautta <3 Tämä talvi on muutenkin ollut poikkeus vaatevalinnoissani, nimittäin ensimmäistä kertaa ihan oikeasti oon niin tykästynyt nahkahanskoihin - äiti ei kyllä oo ehkä yhtä innostunut, kun sen hanskat on aina mulla :-D

Siinä oli muutamat asut, joiden innoittamana mä lähdenkin odottamaan niitä eteläänkin luvattuja lumimyrskyjä! Jokos siellä ruudun toisella puolella on mietitty asuja mahdollisia lumimyräköitä ja muita varten?

2 kommenttia:

  1. oi todella inspiroivia kollaaseita! ja pakko sanoa että, sinun banneri on hurjan kaunis :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitoksia ihan hirmuisesti Paula! Ihana että säkin tykkäät ❤️

      Poista