Navigation bar

2. joulukuuta 2015

New phone ♥

Niinkuin viimepostauksessa mainitsinkin, että tarkka silmäisimmät saattoivat huomata jotakin uutta kuvassa ja että aion toteuttaa siitä postauksen, niin tässä se sitten nyt tulee! Eli mun vanha iPhone vitonen sanoi itsensä irti muutama kuukausi sitten temppuilemalla - sovellukset kaatui, kännykkä lagasi, muisti täynnä ja akku ei kestänyt, niin siitä asti mä aloin miettimään itselleni uutta puhelinta. Mulla pyöri mielessä pelkästään Apple, koska oonhan mä niin rakastunut tuohon käyttöjärjestelmään sekä ulkonäköön - puhumattakaan tietenkään helppoudesta, niin olin siitä ihan varma että seuraavakin puhelin on iPhone. Mallejahan tuon vitosen jälkeen on tullut muutamaakin erilaista, pääosin kuitenkin mietin kamalasti 6 ja uusimman 6s:n väliltä. Mitään en oikeastaan puhelimista ymmärrä, joten päätin kysyä hiukan vinkkejä tutuilta ja päädyin loppuen lopuksi 6s:ään.
iphone6s-miramarian-newphone-3

iphone6s-miramarian-newphone
Hintahan oli ihan älyttömän suolainen 849€, mutta toisaalta uskon että tämä tulee olemaan mun mukana seuraavat kaksi vuotta ainakin. Muistia päätin ottaa tällä kerralla 16gb:n sijasta 64gb:tä, sillä viimepuhelimeni herjasi kokoajan, että puhelimen muisti täynnä. Myös värin valitsemisessa kesti muutama päivä, nimittäin tuumailin kultaisen sekä tämän hopean välillä ja lopulta tämä hopea lähti matkaan - nyt mun kaikki Applen laitteet ovat saman värisiä!
iphone6s-miramarian-newphone-2
Näin alkukosketuksen jälkeen puhelin on vastannut ihan älyttömän hyvin odotuksiani, se toimii kuin unelma, suuresta käytöstä huolimatta mun täytyy ladata sitä vain noin joka toinen päivä, ulkonäkö on mun mielestä ihan älyttömän yksinkertaisen nätti ja sormenjälkitunnistin tunnistaa sormen salaman nopeasti - tartteeko ihminen sitten enään muuta? Näiden kaikkien lisäksi puhelimeen olen löytänyt ihania kuoria, joista osa on vielä matkalla postissa mulle, joten toivotaan siis että ne loputkin tulisivat pian kotiin. 
iphone6s-miramarian-newphone-1
Itse ainakin olen tyytyväinen sijoitukseeni, vaikka alkuun se karmealta tuntuikin pistää noin suuri summa kuitenkin pelkkään puhelimeen. Tämä saikin olla mulle joululahja sekä synttärilahja itseltäni :-D Mitäs mieltä te olette tästä puhelimesta? Itse oon täysin rakastunut, niinkuin tekstistä saattoikin huomata. Uskon myös, että teen nyt enemmän puhelinkuvapostauksiakin blogiin, kun kuvista erottaa selvästi mitä niissä on!

4 kommenttia:

  1. Mä kotiutun kans oman Kultaisen versioni juuri <3 Ja en voisi olla tyytyväisempi! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jes ihanaa kuulla, että säkin sait omasi ja että olet ollut tyytyväinen! <3

      Poista
  2. IHANA IHANA IHANA!! <3 Itselläni kyseinen puhelin joululahjalistalla, enään pitää toivoa että pukki tuo tuon mulle! Onko toi ollut millainen muuten? Onko paljoa eroa vitoseen? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiiitos, munkin mielestä tää on kyllä ihan super ihana! <3 Tää on ollut mulla nyt käytössä reilun viikon ja pakko kehua tää maasta taivaisiin! Akku tässä on tosihyvä niinkuin tekstissä mainitsinkin ja sen lisäksi tää on ihan unelma, toimii niin nopeasti ja niin näppärä käyttää! En voi muutakuin suositella ;-)

      Poista