Navigation bar

18. helmikuuta 2016

Black x Leather

kamppi-asukuvat-miramarian-4
kamppi-asukuvat-miramarian-5

kamppi-asukuvat-miramarian-2

kamppi-asukuvat-miramarian-7
Jacket - Mango | Scarf - Gina Tricot | Jeans - Vila | Shoes - Timberland | Bag - Michael Kors

Nämä asukuvat onkin odotelleet jo muutaman viikon muistikortin sisällä niiden editoimista sekä lataamista koneelle. Tänään sain kuitenkin itseäni vihdoinkin niskasta kiinni ja sain näistäkin muutamia kuvia jukaistua tänne. Otettiin Jaakon kanssa näitä kuvia yksi sateinen lauantaipäivä Helsingissä ollessamme, kun olimme käymässä iskän messuosastolla sekä kaupoilla. Kotona tälläinen asu vaikutti todella ihanalta ja kivalta, mutta näin jälkeenpäin katsottuna mun mielestä jotenkin todella tummalta ja ehkä jopa liiankin yksinkertaiselta :-D Mitäs mieltä te olette tälläisestä yksinkertaisesta ja helposta asusta? 

Ja ainiin, tähän loppuun on kyllä ihan pakko kiittää teitä lukijoita ja kaikkia muitakin, nimittäin ilokseni huomasin, että se 100 lukijan rajapyykki meni rikki muutama päivä sitten ja kuinka älyttömän ihania kommentteja te olette laittaneet mulle viimeisimpiin postauksiin! Ne ovat piristäneet päivää ihan hurjan paljon ja antanut mulle lisämotivaatiota bloggaamiseen <3 Te ootte kyllä ihan parhaita!

14 kommenttia:

  1. Niiin ihana asu!❤️ Onnee 100 lukijasta! :)

    VastaaPoista
  2. Yksinkertaiset asut on aina varma valinta! ;) Näyttää oikein kivalta mun silmään <3 Voi, oon itekin himoinnut noita kenkiä tänä talvena.. Ehkä ens talveksi täytyy viimeistään ostaa! :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitoksia paljon, yksinkertainen on kaunista, niinkuin se kuuluisa lause menee :-D Ja voin vain suositella Timberlandeja, ihan parhaat kengät ja sopii hyvin myös loskakeleille!

      Poista
  3. Oi onpa sulla nätisti hiukset! Ja tosi kiva asu♥

    VastaaPoista
  4. Tykkään tummista asuista,ja mulla on nuo samat housut kaapissa myös :D Sulla on tosi kivasti hiukset :) <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Noi housut on kyllä niin ihanat jalassa! Ja hurjan paljon kiitoksia sulle! ♥:)

      Poista
  5. Miten kiva asu! Vitsit oon kateellinen noista Timberlandeista, itseltäni löytyy Nellyn feikit mutta nyyyyh tahdon aidot! :-(

    aboutmylife-peppi.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Paljon kiitoksia kommentista! :) Noi aidot Timberlandit on kyllä olleet ihan hurjan hyvät jalassa ja niitä saa ainakin Footwaylta lasten puolelta todella edukkaaseen hintaan, kannattaa käydä kurkkaamassa ;-)

      Poista
  6. Mä rakastan yksinkertaisia asuja! Noi housut on aivan ihanat! :-) Ja noi kengät on niiin kivat... Oon kateellinen :-D

    http://plan-cee.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Munkin mielestä yksinkertainen on kaunista, vaikka välillä kyllä on ihana laittaa vähän erikoisempiakin asuja päälle! Ja noi kengät on munkin mielestä tosi kivat ja niin hyvät jalassa.. ♥ Kiitoksia kommentistasi!

      Poista
  7. Musta toi asu on tosi kiva! Se on vahan tumma, mutta toi huivi tuo kivaa piristysta. :--3

    katiannausa.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitoksia paljon, oon sun kanssa kyllä niin samaa mieltä! :-)

      Poista