Navigation bar

1. lokakuuta 2014

One year together♥

Moikka :)

Tänään mulla ja Jaakolla tuli siis meidän ensimmäinen yhteinen vuosi täyteen, jonka takia menin eilen Jaakolle ja jäin yöksi ja tulin tänään kotiin. On oikeasti niin outoa ajatella, että ollaan oltu jo vuosi yhdessä. Muistan vieläkin sen, kun olin ihan ihmeissään, että Jaakko on jaksanut mua jo 3kk, silloin mietin, että jos puolivuotta tulee vielä joskus täyteen niin oon ihan hämillään. Nyt tuosta kaikesta on kulunut jo 9kk! En voinut meidän suhteen alussa uskoa, että Jaakko jaksaisi ikinä olla kaukosuhteessa näin kauaa tai sitä, että joku jaksaisi kuunnella mun juttuja päivästä toiseen. 




Tällä hetkellä on vain niin outoa ajatella, että siitä on jo vuosi, kun virallisesti Jaakon kanssa alettiin seurustelemaan, melkein saman verran on siitä, kun kerroin äidille Jaakosta ja äiti oli ihan hämillään, kuinka mä just Porista asti sitten poikaystävän hankin, mutta äiti kyllä pitää Jaakosta eikä oikeastaan kukaan mun kaveri tai muukaan ihmettele, kuinka me jaksetaan. Aina kuitenkin jokaisen ensimmäinen kysymys, kun kerron että Jaakko asuu Porissa on se, miten me ollaan tutustuttu? 

Jaakko tuli siis puhumaan mulle Kik:ssä joskus viime kesänä ja juteltiin niitä näitä. Kuitenkin jutteleminen loppui kui seinään, koska tajuttiin, että asutaan niin kaukana, että ei jaksa edes jutella. Kesäloman lopussa olin kuitenkin yhden mun kaverin kanssa Helsingissä ja näin Jaakon, siis en ollut asiasta aivan varma, mutta pitkän miettimisen jälkeen uskaltauduin laittaa Jaakolle viestin ja kysyä missä se on. Sain sitten hetken päästä vastauksen, jossa hän kertoi olleensa kaverinsa kanssa Helsingissä. Samalla myönsin, että olin nähnyt hänet ja hetken päästä sovittiinkin, että nähdään vielä silloin. Nähtiin siis ihan vain hetki, kunnes Jaakolla lähti juna Poriin ja jouduin sanomaan heipat ja lähtemään itsekkin kotiin. 

Näkemisen jälkeen alettiin juttelemaan tosi aktiivisesti ja jossain vaiheessa Jaakko sitten paljasti tykkäävänsä minusta. Olin ihan innoissaan, koska itsekkin olin korviani myöten ihastunut tohon höpsöön ja sen jälkeen ei mennytkään kauaa kun oltiin jo yhdessä. Äitikin sai kuulla asiasta melko nopeasti, koska mun oli vain pakko kertoa, että pääsisin Poriinkin. 



Alkuun pelkäsin tosi paljon, että tämä ei tule kestämään jos Jaakko ei jaksa enään tätä välimatkaa tai mua, mutta hyvin se on näköjään kestänyt♥ Olen niin onnellinen, että oon saanut niin ihanan ja hyvän poikaystävän kun Jaakko on. Se hyväksyy mut sellaisena kuin olen, saan olla ihan oma itseni ja mun ei tarvitse oikeastaan pahemmin miettiä, mitä sanon, vaan voin kertoa kaiken. Kaiken lisäksi rakastan Jaakon silmiä ja hymyä! Ja uskokaa tai älkää, mutta Jaakko tykkää ottaa varmaan enemmän näitä meidän yhteiskuvia kuin mä :D Jaakko on kyllä semmonen rakkauspakkaus♥

Tällä kertaa hieman erilainen postaus, mitäs tykkäsitte?

8 kommenttia: