Navigation bar

15. kesäkuuta 2015

How am I changed?

Heippa kaikille! Tämä postaus idea saikin aikaan ihanan suosion, joten mun oli aivan pakko väkertää tämä teille tänne ennen matkaa. Ihan alkuun mun on pakko sanoa, että olen mun mielestä muuttunut kyllä todella paljon ulkonäöltä sekä pukeutumistyyliltäni! Tällä hetkellä mun mielessä ei ole muuta ajatusta, kuin se, että kuinka mä en ole aikaisemmin tajunnut, kuinka paljon pukeutuminen voi vaikuttaa itsetuntoon. Tällä hetkellä olen oikeasti tyytyväinen itseeni :)

18586262506_a586a76b30_km

Tämä kuva on otettu 2014 talvella, silloin suoristin mun hiukset joka päivä ja käytin aina hollisterin huppareita. Mä en omistanut tähän aikaan pahemmin mitään muita vaatteita kuin muutaman perus pitkähihaisen sekä juurikin noita huppareita..

sjkklmvcnjdsklm,vnji

Tämä kuva on mun mielestä ihan kamala, tuossa näkyy juuri mun tuon ajan lemppari vaatteet :'D Toi väriyhdistelmä on ehkä kamalin ikinä; oranssit Converset, vihreet farkut ja harmaa college pusero.. Edelleen mulla jatkui tuo hiusten tappaminen suoristusraudalla.. 

18424222530_0180970cf5_km

18424345678_4b69997a27_km

Näissä kuvissa näkyy tuo perusvaatteisiin pukeutuminen sekä suoristusraudan käytön jäljet.. Tuolla ylemmällä kuvalla sekä postauksen ensimmäisellä kuvalla on eroa noin 3-4kk ja hiukset on muuttunut todella paljon huonommaksi. Parhaimmillaan suoristin hiukset 10 kertaa päivässä.

18585916056_96e2968926_km

Mun naama on ollut myös todella huonossa kunnossa, sillä en jaksanut puhdistaa kasvoja tai rasvata niitä. Kun tuosta "selvisin", niin sen jälkeen olen aina katsonut tätä kuvaa illalla ja saanut energiaa pestä kasvot kunnolla - en nimittäin tahdo enään noin huonoon kuntoon omaa naamaani. 

18426427229_265bdafc4e_km

Ihan loppu keväästä halusin alkaa muuttaa pukeutumistani enemmän ja ensimmäinen ostos oli valkoinen neule sekä tuo sininen takki. Tällöin en kuitenkaan kokenut mun pukeutumista turvalliseksi - olin tottunut pukeutumaan aina huppareihin. Pidin neuleiden käyttöä jotenkin liian hienona ja tyttömäisenä eikä se sopinut silloiseen elämän tilanteeseeni.

17991777493_8609ea00c3_km

Sitten iski alku kesä ja aloin taas pukeutua hieman enemmän tuohon tutumpaan tyyliin. Kuitenkin aloin hillitsemään liiallisia väriyhdistelmiä, ja oranssit converset vaihtuivat valkoiseksi.

17989837864_55c75a1481_km

Kesälomalla kun harkitsin alkaa kirjoittamaan blogia, tahdoin ostaa enemmän naisellisempia vaatteita sekä opetella ottamaan asukuvia, haha :-D Aloin vähentää huomattavasti hiusten suoristamista ja ostin todella erilaisia vaatteita kaappiin mitä olin tottunut käyttämään.

18424798768_decb98f71f_km

Sitten iski tälläinen skeitti tyttö vaihe, joka ei onnekseni kestänyt muutamaa viikkoa pidempään. Ehkä tämän villityksen jälkeen tajusin, että viihdyn kaikista parhaiten naisellisissa sekä siisteissä vaatteissa - tämän jälkeen mun tyyli onkin kokoajan muokkautunut mun omasta mielestä naisellisemmaksi. Tähän loppuun mun on ihan pakko sanoa, että tämä blogi on saanut mut itse varmemmaksi ja olen ehkä tällä hetkellä elämässäni ensimmäistä kertaa tyytyväinen mun vaatekaappiin! Enää sieltä ei löydy pelkkiä huppareita, vaan myös siistimpiäkin vaatteita!

DSC_0275m

Tällä hetkellä voin siis sanoa ihan suoraan sydämmestäni ensimmäistä kertaa, että olen tyytyväinen mun pukeutumiseen sekä sitä kautta myös tyytyväisempi itseeni! :-)

12 kommenttia:

  1. Nauratti toi "suoristin hiukset 10 kertaa päiväs" XD muistan niiiiin hyvin hahah

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha, mua ihan hävettää et oon suoristanu nii usein XD Huhhuh, voi niitä aikoja!

      Poista
  2. Oho ootpa muuttunu paljon ulkonäöllisesti! Tyylis on kyl muuttunu ihan kokonaa ja just tosi hyvää suuntaa :) huomaa kyl miten simppelit asiat voi tehä itsetunnost paremman, just tyylin muuttaminen ja itsestään huolehtiminen :) ihana postaus♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos ihan älyttömästi! Alkuun musta tuntu, että kun toteutan tän, niin kukaan ei näe muutosta, mutta itse vain tunnen sen! Niin ihana kuulla että säkin huomaat kuitenkin sen ja että sunkin mielestä se on mennyt parempaan suuntaan! 😊 Ja se on kyllä totta, että pienillä muutoksilla voi saada suuria "ihmeitä" aikaan, mäkin tykkään tällä hetkellä niin paljon enemmän mun tyylistä! Kiitos vielä kertaalleen sulle! ❤️

      Poista
  3. Tää oli mahtava postaus ja toi sun nykyinen tyyli on jotenkin todella siisti ja nätti :) en tunne sua, mutta uskon että sun tyylinen ja voit olla oma itsesi!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos ihan hirmu paljon sulle! :) Mun mielestä on ihanaa huomata, kuinka ihmiset huomaa eron, vaikkei se ihan älyttömän suuri olekkaan :-)

      Poista
  4. Olipa mielenkiintoinen postaus! Näytit kaikissa kuvissa nätiltä, mutta toi viimeinen kuva oli kyllä upea :-)

    therewillbesunshine-emilia.blogspot.com

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi vitsit, kiitos kommentista :) Piristi kyllä ihanasti päivää tällänen!

      Poista
  5. tää oli tosi mielenkiintonen postaus, ja hauska idea tehä tällänen! :) sulla on muutenkin kiva blogi ♥

    VastaaPoista
  6. Mahtava postaus!
    Kuvat olivat kauniita ja hyvälaatuisia kuvia. Olet todella kaunis ja sinulla on hyvä tyyli.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos hirmuisesti! Näin ihania kommentteja on aina niin mukava saada teiltä <3

      Poista