Navigation bar

22. marraskuuta 2015

Poikaystävän sanoin 2

Heippa! Toteutin teille noin puolisen vuotta sitten Poikaystävän sanoin -postauksen ja olikin ihana huomata kuinka moni siitä piti! Tämän vuoksi ajattelin toteuttaa nyt siitä toisen version, kun Jaakkokaan ei pistänyt pahakseen keksiä näitä teille, haha :-D Sen pidemmittä puheitta voitaisiinkin antaa kirjoitusvuoro Jaakolle;

1. Mira usein haluaa, että kokkaan, jotta hän näkee olenko aviomies ainesta.

2. Tykään siitä, kun Mira puhuu paljon meidän yhteisestä tulevaisuudesta ja kaikesta mitä se tuo tullessaan.

3. Joskus kun ollaan menossa nukkumaan, niin Mira sanoo ettei häntä väsytä ja yrittää pitää mua hereillä. Heti kun vähän virkenen niin Mira nukahtaa melkein heti - ja arvatakin saattaa etten mä enää sen jälkeen tietenkään saa heti unen päästä kiinni..

poikaystävä-miramarian-blogi

4. Kun ollaan shoppailemassa ja kun mennään miesten puolelle niin ei mene kauaa kun Mira jo sanoo ettei täällä ole mitään ja tahtoo pois - jos teen saman niin Mira hermostuu :-D

5. Kun Felix pitäisi viedä lenkille, niin Mira aina saa pistettyä mut viemään sen sinne lenkille ja jää itse loikoilemaan sänkyyn. Tykkään kyllä viedä Felixin lenkille, joten ei sillä.

6. Mira osaa rauhoittaa mut oikeastaan tilanteessa kuin tilanteessa.

Poikaystävän-sanoin-miramarian

7. Jos Mira suunnittelee jotain ja vastaan siihen miettivästi, niin hän sanoo aina että "Ei sitten tehdä ikinä yhdessä mitään kivaa.." ja saa mut melkein aina suostumaan kaikkeen.

8. Mira tykkää katsoa romanttisia komedioita ja yleensä ehdottaakin niitä minulle.

9.  Jos tökin tai kutitan Miraa, niin hän sanoo Älä ja "suuttuu", mutta jos Mira kutittaa mua ja sanon älä, niin hänen suustaan kuuluu aina lause "Mä saan tehdä näin, sä et!".. NAISET!

10. Jos Mira tarvitsee jotain, esim juotavaa tai muuta niin eka Mira sanoo sen ja katsoo mua silleen "Rakas viittitkö hakee, saat pusuja ja haleja" - lopuksi me aina sovitaankin joku "määrä" esim 5 pusua ja sitten teen sen ja saan "palkkioni".

miramarian-yhteiskuva-rakkaus

Siinä olisikin taas muutamat faktat musta Jaakon suusta ja pakko kyllä myöntää, että jokaisesta kohdasta löysin itseni! Oli taas jälleen kerran kiva toteutella tällaista teille ja jos teillä on vielä jotain muitakin ideoita, niin niitä voi laittaa ihan vapaasti alas kommenttikenttään :) Mä taidan lähteä tästä itse illan viettoon ja nukkumaan, nimittäin mulla on huomenna aamuvuoro.. Heippa ihanaiset!

4 kommenttia: