Navigation bar

14. elokuuta 2014

Last days shopping!♥

Heippa!

 Ajattelin nyt tulla teille esittelemään mun viimepäivien ostoksia, osa ovat jo hiukan vanhempia ja osa taas ihan uusia. Palkka tuli, palkka meni ;) No ei vaiskaan. Onneksi. Nyt pitemmittä puheitta ostosten pariin!

Mukit/IKEA/1,99€/kpl | Tarjotin (kynttilän alunen)/IKEA/7,99€ jos oikein muistan.
Nuo Ikean ostokset ovat siis todella vanhoja. Ostin ne silloin samaan aikaan Ellan kanssa, mistä Ella taisikin tehdä postauksen silloin. Nuo mukit olivat niin älyihanat, että oli pakko ostaa, kun ei niiden hintakaan ollut mikään päätä huimaava.

Crop Top/H&M/7,99€
Vihdoin! Löysin sen mitä olin etsinyt koko kesän. Näin noita ihan ekan kerran juuri, kun ne olivat tulleet kauppaan, mutta silloin köyhänä ihmisenä mulla ei ollut rahaa tuohon ihanuuteen. Palkkapäivän jälkeen ei enään kokoja löytynyt, edes Porista. Kuitenkin yksi päivä, kun olin Helsingissä ja kävin H&Mssä, niin etummaisena oli kokoa xs! Olin niin iloinen, etten edes sovittanut vaan lähdin kassalle samantien.

Villatakki/H&M/9,99€
Tämän ihanan villatakin löysin vielä kokoa xs, ja se lähti samalla kerralla mukaan kuin ylempi paitakin. Tämä on niin ihana, ei liian kuuma, mutta lämmittää siltikin. Mulla on ollut kesän loputtua hakusessa pitempi ja hieman ohuempi neuletakki, joka löytyikin noin halpaan hintaan! Happy girl :)

Farkkutakki/Mango/19,95€
Vihdoinkin kun käytiin Marlen kanssa Jumbossa löysin farkkutakin. Hinta oli ihan uskomattoman halpa, katsoin muutaman kerran uudelleen, että oliko se oikeesti muka noin halpa :D Tuossa kuvassa se ei mun mielestä näytä niin kivalta, mikä se oikeasti on, mutta etteköhän te tosta kuvasta kuitenkin tajua, millainen se on!

Toppi/H&M/9,95€ | Shortsit/GinaTricot/14,95€
Nyt, kun alan vihdoin käymään salilla vakituisesti monta kertaa viikossa, ja mulle tulee oma treeniohjelmakin, niin oli ihan pakko hankkia salille kaikkea kivaa! Nuo shortsit olivat hyvä löytö, olivat halvat ja mun mielestä hyvää materiaalia. Samoin tuo toppi. Harvemmin löytää hyviä, ohuita urheilutoppeja tuohon hintaan. Vielä kun saisin vähän värikkäämpiä treenivaatteita, niin olisi kiva.

Kännykkäpussi käteen/Glitter/5€ ALE
Tuo kännykkäpussi mikälie on ollut hakusessa jo kauan. Ne on vaan ollut mun mieleen liian kalliita siihen 15-20€ hintaan, että ne ovat aina jääneet sinne hyllyyn. Tänään kuitenkin käväisin ruokavälkällä nopeasti Glitterissä, ja tuo sitten lähti mukaan. Olisihan erivärinen, sekä näköinen kivempi, mutta tuohon hintaan toi oli kyllä ihan pakko ostaa!

Tän laukun sain mun vanhemmilta tuliaiseksi Kyprokselta. Ihan kivahan tuo on ja mahtuu hyvin kaikki koulukirjat. Laukun hyviin puoliin kuuluu sen erikoisuus sekä se, että jokaisella vastaan tulevalla ei ole samanlaista laukkua olalla roikkumassa. Kelpaa hyvin, ennen kuin ostan uuden laukun! Tottakai tuo tulee senkin jälkeen käyttöön, mutta jää ns. kakkoslaukuksi!

Toppi/H&M/24,95€
Mietin tätä toppia kauan kaupassa, viitsinkö ostaa vai en. Hinta oli mielestäni aika rapea H&Mn topiksi, mutta loppujen lopuksi se lähti mukaan. En ole vielä kerennyt käyttämään tätä, mutta eiköhän tämä tule käyttöön! Mun mielestä tää on kivan yksinkertainen, juhlallinen ja saa piristettya koruilla kivasti :)

Starbucks muki/Starbucks/13,50€ | Valkoinen villapeitto/IKEA/19,95€
Tuo Starbucksin kova muki oli pakko saada pirtelö/kaakao mukiksi. Jotenkin tuosta on vain kiva juoda ja se on kivan näköinen. Tuo hinta oli mun mielestä järkyttävän kallis, mutta sen arvoinen kuitenkin. Ja jos totta puhutaan sain tuohon mukiin rahat pulloista, joten siihen mun palkka ei kulunut. Ja tuo Ikean villapeitto oli täysin heräteostos, mutta kovaan käyttöön päässytkin! Se on lämmin ja pehmeä tulevaa talvea ja syksyn kylmiä ilmoja varten! 

Mun mielestä mun ostokset ovat oikein kivoja, sekä ne on tarpeellisia! Mutta nyt pidemmittä puheitta päätän lopetella tän, kun pitäisi lähteä vielä salillekkin tänään! Ja huomenna odottaa kauan odotettu WEEKEND!! Wihiii! En jaksais millään odottaa. Mutta nyt moikka! :)

6 kommenttia:

  1. Tosi kivoja ostoksia! Ite tykkään noist vaaleist mukeista ja tost starbucks mukista kans paljo :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon! :) Ja itsekkin tykkään niistä hirmupaljon! Ja kiva kun jaksat kommentoida niin usein tänne blogiin❤️:)

      Poista
  2. Aivan ihania ostoksia. Tykkään erityisesti noista Ikean hankinnoista :)

    http://iinaneloa.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  3. IHANII ostoksii!
    viivisti.blogspot.fi

    VastaaPoista