Navigation bar

16. maaliskuuta 2015

Ripped Jeans & Classy Shirt

Hei, ja ihanaa aurinkoista viikon alkua teille kaikille lukijoille Mun viikko alkoikin ihanalla maanantai vapaalla, joten ehkä tämän paremmin viikko ei voisikaan alkaa! Ajattelin tulla jakamaan teille kerrankin melkein reaaliajassa asukuvat, jotka Jaakko napsi mulle. Mun mielestä tulee niin ihanan pirteitä kuvia, kun aurinko paistaa! Ja ehkä muakin hymyilyttää enemmän ;) Alunperin tarkoituksenani oli jakaa nämä kuvat jo eilen, mutta meidän netti takkuilee taas jostain kumman syystä, niin en saanut melkein ladattua näitä kuvia tänne.
DSC_0054mvasen
asukuva15315
DSC_0038m
Vihdoinkin sain asukuvia tuon topin kanssa, jota on tullut käytettyä melko paljon, varsinkin nyt, kun ilmat ovat alkaneet lämmetä! Mun mielestä toi oli aivan ihana Ale-löytö H&Mstä, sillä olinkin kaivannut vaatekaappiini juuri tuollaista melko simppeliä, mutta kuitenkin hieman erikoisempaa paitaa. Itse olen tykästynyt myös näin kevään tullessa noihin Topshopista ostettuihin farkkuihin, jotka ovat kerrankin mulle tuollaiset "lyhyt"malliset. Ja tietenkin kuvia koristaa perjantaina ostamani uudet vitivalkoiset Converset, mun mielestä tälläinen asu on ihanan rento, mutta kuitenkin siisti! Kertokaa toki teidänkin mielipiteenne asu yhdistelmästäni!
DSC_0039m
DSC_0063m
DSC_0071m
Shirt - H&M / Jeans - Topshop / Jacket - VeroModa / Wallet - Gift
Watch - Kultajousi / Bracelet - Gift
Tällä viikolla mulla riittääkin tekemistä, nimittäin mulla on koulussa anatomian koe, johon aion panostaa huolella ja sekä pitäisi saada valmiiksi yli kuukausi sitten saatu anatomian itsenäinen tehtävä nippu, josta en ole kerinnyt tehdä kuin ihan muutaman hassun tehtävän :-D Onko siellä ruudun toisellakin puolella tälläisiä Matti Myöhäisiä? Kuitenkin näiden parin viikon jälkeen pitäisi olla aika hyvällä mallilla koulujutut, joten uskon, että tulette saamaan paljon postauksia! Mulla on myös teille muutama uusi postausidea, joten olkaahan kuulolla! Ja vielä muistutukseksi, jos ette kerinneet huomata, niin olen toteuttamassa Toivekuvapostausta, niin vielä olisi aikaa käydä laittamassa ideoita, mitä tahtoisitte nähdä!

6 kommenttia:

  1. Kiva ja jotenkin tosi raikas asu! <3 Revityt farkut toimii muhun aina! :D Ja todellakin täältä löytyy Matti Myöhäisiä...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voii, kiitos sulle ihan hirmuisesti! <3 Itsekin tykkään erilaisista revityistä farkuista, mutten ole vielä löytänyt vaatekaappiini asti muita ihanuuksia kuin nuo.. Ehkä tämän kevään aikana löytyy vielä ainakin toiset revityt farkut, jotka olisivat suorastaan oikeat luottofarkut!<3 Hehe, hyvä etten ole myöskään ainoa Matti Myöhänen :D

      Poista
  2. Mielettömän ihana asu yhdistelmä, toimii varmasti monissa eri paikoissa! Nuo farkut ovat mielettömän ihanat, harmi kun Topshopia ei vissiin ole suomessa? Netistä kun en pysty itse tilaamaan mitään.. :/ Toivoisin sulta muuten mielipidepostausta tosta mineraalimeikkivoiteesta (kuukauden suosikit postaus), kun huomasin että sulla sellainen on! Oon itse nimittäin aikonut ostaa tuollaiset mutta jäänyt kauppaan melko kalliin hinnan vuoksi, niin haluaisin tietää onko rahoillani vastinetta sille!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitoksia sulle tosi paljon, munkin mielestä tämä asu sopii hyvin vaikka minne eri paikkaan! :) Ainakaan mun tietääkseni suomesta ei löydy liikkeenä Topshopia, eli netti taitaa olla ainut paikka sitte mistä tilata.. :/ Kiitos sulle ihan älyttömän hyvästä postausideasta, se olisi samalla jopa tämän blogin ensimmäinen mielipide postaus! :) Ja samalla sinäkin saisit tietää haluamasi tiedon näin mun omien kokemusten perusteella!

      Poista
  3. Toimii! Paita voi muuttaa myös hätämajoitukseen mun luo välillä....:D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha kiitos! Ehkä en raaski ihan vielä paitaa luovuttaa lainaan sinne ;)

      Poista