Navigation bar

24. maaliskuuta 2015

Some snapshots

Heippa taas pitkästä aikaa! Nyt sain vihdoin ja viimein tehtyä teille uuden tälläisen puhelinkuva-postauksen, kun viime kerralla se sai positiivisia kommentteja, joten ajattelin, että nämä ovat siis teidän mieleenne! Tällä viikolla on tulossa multa vielä ainakin toinen postaus, nimittäin ihka ensimmäinen tuotearvostelu, jota yksi lukija mulle ehdottikin! Mutta pidemmittä puheitta siirrytään postauksen aiheeseen, eli itse kuviin! Enjoy
 1. Ensimmäisenä tulikin selfie, joka on jo varmaan yli kuukauden vanha! Muistan, että tuona päivänä paistoi ensimmäistä kertaa aurinko pitkään aikaan, ja sen kunniaksi oli pakko pukea jotain ihanan vaaleaa, ja sopivaksi paidaksi päätyikin kukkakuosinen crop-pituinen pitkähihainen! 2. Sitten aamupalaan, joka onkin vilahtanut täällä blogin puolella kerran aikaisemminkin, tuo oli vain niin hyvää, ja tuo tuokin mulle mieleen vain ihanan rennot aamut GossipGirlin parissa :) 3. Löysin vihdoin ja viimein pitkään etsimäni lasisen kynttilän jalan! Tuo oli muistaakseni pentikistä, eikä hintakaan ollut ihan päätä huimaava! Tuo oli rakkautta ensisilmäyksellä! 4. Ja tuo kuva onkin taas salilta, jossa on siis tullut käytyä enemmän tai vähemmän viimeaikoina! Nyt nämä kauniit ilmat on vieneet useammin voiton, jolloin on voinut viettää aikaa ystävien kanssa ulkona ja salilla käynti onkin sen takia hieman vähentynyt..
5. Tuo kuva on motivoinut mua, ja se onkin ollut välillä jopa puhelimeni taustakuvana. Mun mielestä kaikki erilaiset quotet sun muut on todella hyviä motivaation lähteitä, ja siksi WeIt sivusto onkin kuin tehty mua varten! 6. Sitten olen myös kerinnyt hankkimaan itseasiassa itselleni kahdet lasit, kun näkö oli huonontunut sen verran.. Toivotaan, että ainaiset päänsäryt on ratkaistu silmälaseilla, sillä mielummin mä niitä käytän, kuin kärsin päänsärystä! 7. Kauniissa säässä oon myös kuitenkin raaskinut lähteä salinkin puolelle käymään, ja alkuverryttelynä onkin ollut sopiva lenkki meiltä salille! Ei tarvitse käyttää salilla niin paljoa aikaa verryttelyyn! 8. Ja tuo mun niin paljon hehkuttama sää, joten on ollut pakko räpsiä kuvia, kun kerta nyt tuosta säästä voi nauttia!
9. Kun aikaa on tullut vietettyä enemmän ulkona, niin myös tuo ulkona syöminenkin on tullut taas enemmän esille. Pizza ja hyvä sää = täydellisyyttä Yleensä mun tekee tosi harvoin pizzaa, mutta juuri tuolloin mun oli aivan pakko sitä saada, ja se olikin niin super hyvää! 10. Jaakko piristi mua kamalasti, kun ei pystytty näkemään naistenpaivana mun töiden takia, joten se toi mulle siitä seuraavana viikonloppuna kimpun ihanan värisiä tulppaaneita! Oli muuten ensimmäinen kerta kun niitä häneltä sain, ja se yllättikin mut täysin! :') 11. Myös mun parhaan kaverin kanssa on tullut vietettyä aikaa kaiken kiireen keskellä, ja pidettiinkin ihana tyttöjen ilta Gossip Girlin kera, ja tietenkin höpöteltiin yömyöhään ja muisteltiin kaikkia tyhmiä juttuja lapsuusajoista! Näitä iltoja mä rakastan! 12. Pakollinen Converse kuva mun ja Jaakon uusista Converseista, kun ne oli vielä puhtaat :'D Nyt ainakaan mun kengät ei näytä noin täydellisiltä, mutta ei varmaan kovin monen muunkaan valkoiset kengät ole puhtaana pysynyt? Vai oonko mä ainoa, joka aina liastaa kaiken? :D
13. Kävin ottamassa ripsienpidennykset noin viikko sitten, ja pakko sanoa, että en muistanutkaan kuinka helpot aamut ovat, kun ei tarvitse sutia mitään meikkiä naamaan, vaan voi lähteä lähes ilman meikkiä ulos! Mun mielestä toi paikka oli aivan ihanan näköinen, niin mun oli pakko räpsästä sieltä vielä kuva! 14. Ripsien laiton jälkeen suunnattiinkin Heidin kanssa ottamaan kuvia Kamppiin, ja mun mielestä toi kuva oli jotenkin kiva! Mä en ookkaan aikaisemmin ottanut tuollaisia kuvia, joten se oli erinäköisyydenkin kannalta mun mielestä kiva, tykästyin kertaheitolla! ♥ 15. Mulla ja Jaakolla on ollut myös ihan "luksus" viikonloput, kun olemme nähneet nyt siis 3 viikonloppua putkeen, kun mulla ei ole ollut töitä! Mun mielestä tälläiset ovat niin parhaita, kun saa tuntea olonsa melkein "normaaliksi" :'D 16. Tajusin juuri, että nämä kuvat ovat menneet aika ruokapainotteisiksi, mutta oltiin Ellan kanssa siis viimeviikon loppuna käymässä Addtractionin järjestämässä blogi-iltamassa, josta olemme tekemässä yhteistä postausta piakkoin! Tuolla oli kyllä niin mielettömän hyviä herkkuja, että olisin voinut syödä vaikka kaikki! 

Tykkäättekö te lukea tälläisiä postauksia?

4 kommenttia:

  1. Mä tykkään kyllä hirveästi lukea tälläsiä postauksia! <3 Tälläset on niin monipuolisia ja niistä saa hyvän käsityksen, siitä mitä oot viime aikoina puuhaillu! Ihanan keväisiä ja pirteitä kuvia kaikki ja heti tekee mieli katsoa Gossip Girliä. Harmi vaan, että oon ehtiny jo kattoa netflixistä kaikki kaudet. :/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voii ihanaa kuulla! :) Munkin mielestä tälläisiä postauksia on kiva lukea, sekä toteuttaa! Täytyy siis alkaa toteuttamaan näitä lisää useammin :) Munkin mielestä GossipGirl on ihana sarja, ja harmittaa kun kohta on katottu loppuun kaikki juurikin Netflixissä olevat.. :/ Kiitos sulle kommentista! <3

      Poista
  2. Tää sun blogi on kyllä ihana! :) Paljon toinen toistaan hienompia kuvia. Huomaa kyllä että on panostettu :) ♥ Jään ehdottomasti seurailemaan myös jatkossa!

    ❤:llä Henna/HENNAM.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi eii, mulla ei riitä sanat kuvailemaan tätä onnellisuuden määrää! Ihana kuulla että tästä blogista todella pidetään, ja pyrinkin pitämään postausten tason mahdollisimman korkeana, vaikka aina ne ei tietenkään ole niin onnistuneita! :) Kiitoksia ihan älyttömästi Hennä, sait päivän piristettyä ♥

      Poista