Navigation bar

11. maaliskuuta 2015

February Favourites ♥

Joka kuiseen tapaani taas olisikin vuorossa vihdoin viimekuun Suosikit -postaus! Mulla on ollut todella paljon kiireitä viimeaikoina, jonka vuoksi tämän tekemisessä kesti hieman, mutta eikö se ole niin, että parempi nyt kuin ei koskaan? Musta tuntuu, että tää aika menee kamalaa vauhtia, kun vasta hetki sitten tein mun mielestä Tammikuun suosikit -postauksen, ja nyt olisikin tämän vuoro :-D Toisaalta on ihanaa, kun aika vain juoksee, tulee nopeammin kesäloma sekä lämpimät ilmat. Odotatteko tekin kesää yhtäpaljon kuin minä?
Tässä kuussa ihan ykkös suosikiksi pääsi Garnierin Misellivesi, jota on tullut käytettyä todella paljon! Jotenkin tällä saa niin hyvin pois aamulla töhrityt ripsarit silmäluomista sekä muutkin virheet pois. Mun mielestä tärkeää on kasvojen puhdistusaineissa se, että ne ovat hellävaraisia ja erityistä plussaa se, kun niitä ei olla hajustettu! Itse en tykkää puhdistaa kasvojani voimakkaan tuoksuisilla aineilla, koska olen muutenkin melko hajusteyliherkkä, että koen paremmaksi käyttää ihan neutraalintuoksuisia tuotteita! Tätä tuotetta voisin suositella kyllä varmasti jokaiselle
Vaikka yleensä suosin kultaisia koruja, niin nyt tuo rippilahjaksi saama rannekoru sekä Jaakolta lahjaksi saatu kaulakoru saivat viimekuun puolella paljon käyttöä! Jotenkin ihastuin taas hopeaan, vaikka pitkään mua inhottikin se väri :D On se kumma kun niin mielipide voikin muuttua kokoajan.
Helmikuun puolella ei tietenkään sisustamista unohdettu, vaan huoneeseeni löysin ikeasta ihan mielettömän kivan näköiset valkoiset sisustus "risut" :-D Mun mielestä tuollaiset tuovat aina sellaisen pienen kivan virkistyksen huoneeseen. Itse en olisi varmaankaan aikaisemmin älynnyt tuoda tänne tuollaisia, mutta Ikeaa kierrellessä sellaisessa mallihuoneessa oli noi, ja sittenhän noi oli aivan pakko kotiuttaa myös mun huoneeseen! Onko nuo teidän mielestä HOT vai NOT?
Helmikuussa mun huone saikin uudenlaista piristystä ihanan erilaisista kukista! Mä ihastuin tuohon tapaan pitää oikeita kukkia pöydällä, joten se on jatkunut nyt vielä tähänkin asti, ja uskon tämän innon jatkuvan vielä pitkään! Etenkin vaaleanpunaisten ja keltaisten kukkien tuoma väri mun muuten melko vaaleaan huoneeseen on ollut mielestäni ihana päivän piristys! Ja parasta mitä huomasin, oli se, että tuollaiset kukkakimput pysyvät ihan yllättävänkin pitkään hyvässä kunnossa!
Mulla ei ennen ollut ikinä tapana syödä aamiasta, kunnes tajusin viime syksynä, että on paljon virkeämpi olo kun syö, ja nykyään pyrinkin valmistamaan erilaisia herkku aamiaisia jokaiselle päivälle! Perus aamiaiseeni kuuluu joko itse tehty hedelmäsalaatti, tai joku muu hedelmä, ruisleipää vaihtelevilla täytteillä sekä tuoremehu lasi Voisin syödä vaikka joka päivä tuollaisen aamiaisen, varsinkin ihanan sarjan kera tuo aamiainen maistuu niin paljon paremmalta kuin kiireisinä aamuina! Toinenkin suosikki löytyy kuvasta, nimittäin aloitin katsomaan uudelleen Gossip Girliä helmikuun alussa, ja nyt huitelenkin jo viimeisessä kaudessa, mitä Netflixistä löytyy.. Seuraavaa sarjaa voi jo ehdotella tännepäin!
Viimeisenä ajattelin esitellä tämän netistä tilaamani mineraalimeikkivoiteen, joka on kyllä palvellut mua paremmin kuin hyvin! Tykkään luonnollisen näköisestä ihosta, joten tämä on juuri hyvä, nimittäin tämä ei näy naamassa paljoa, mutta kuitenkin tasoittaa ihon sävyä! Kerrankin löysin oikean sävynkin heti ensimmäisellä kerralla, joten tästä taisikin tulla juuri minun vakiomeikkini, johon voi luottaa päivänä kuin päivänä

4 kommenttia:

  1. Et pese meikkejä illalla pois? Hyvä hygienia ja silleen. Hyh

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kuka sanoi etten pese niitä illalla pois? :-D käyn joka ilta suihkussa ja siellä käytän kahta eri kasvojen pesuainetta. En voisi koskaan jättää kasvoja pesemättä..

      Poista
    2. Luulisin että pointtina oli että jos vahingossa aamukoomassa sohasee ripsien ohi, niin tolla ne töhrinnät saapi pois :-) vähän kun niitä pähkinöitä pyörittelee siellä korvien välissä näkee asiat uudelta kantilta. Ihana postaus & pirteät kuvat :-)

      <3: Jasmin N | littlethingswithjassy.blogspot.fi

      Poista
    3. Juuri näin, kiitos kommentistasi Jasmin! :) Ja kiitoksia sulle ihan älyttömästi! Ihanaa kuulla, että pidit postauksesta.

      Poista