Navigation bar

6. huhtikuuta 2015

Lily Lolo Mineral Foundation

Heippa kaikille lukijoille! Mulle yksi teistä ihanista lukijoista antoi tämän mun mielestä kivan idean, että voisin kirjoittaa mulla reilun parin kuukauden ajan käytössä olleesta Lily Lolo -merkkisestä mineraalimeikkivoiteesta tuotearvostelun. Itselleni kaikki mineraalimeikkivoiteet ovat vasta uusi tuttavuus meikkimaailmassani, joten mulla ei ole muista tuotteista kokemusta, mutta eikai sillä niin väliä, kerron miltä juuri tämä tuote vaikuttaa minulla. Itse tilasin tämän kyseisen tuotteen netistä, ja kun googlettaa Lily Lolo, niin sieltä tulee monia eri sivustoja, toisilla on hieman laajempi valikoima. Itse huomasin myös paljon hintojen vaihtelua, ja löysinkin tämän mielestäni melko edukkaaseen hintaan :)

Itselläni tuo on sävyssä Barely Buff, joka olikin ihan täydellinen sävy juuri minulle. Yleensä mun on todella vaikea löytää oikeaa sävyä, kun mun iho on melko vaalea, mutta kuitenkin kaupoissa olevat vaaleat meikkivoiteet ovat liian vaaleita ja seuraava sävy on jo liian tumma.
Plussia tämä tuote saa erityisesti ihanasta purkista, joka on todella helppokäyttöinen ja mun mielestä aivan ihanan näköinen. Tämä on helppo kuljettaa matkalle mukaan, eikä ainakaan tarvitse pelätä, että purkki hajoaa, vaikka se johonkin kolahtaisi, nimittäin purkki on muovia, ja tippunut itseltäni monen monta kertaa, eikä ole vieläkään tullut mitään.

Muita hyviä puolia on se, että se levittyy kauniin tasaisesti kasvoille ja tasoittaa ihon väriä ihanan kevyesti ja jättää raikkaan tunteen kasvoille, jota mun mielestä tavallinen nestemäinen meikkivoide ei tee. Myös ihoni on pysynyt hyvässä kunnossa, vaikka olenkin tätä käyttänyt, ja se jos mikä on mulle tärkeää, sillä olen vihdoin ja viimein noin vuosi sitten päässyt aknestani eroon.

Itselleni on myös tärkeää, että meikkejä joita käytän ei ole testattu eläimillä, ja tätäkin kautta tämä sopii itselleni hyvin. Tietenkään en aina jaksa tuostakaan välittää, mutta jos vain pystyn, niin kannatan enemmän sellaisia tuotteita. Myöskään tämä tuote ei sisällä öljyä eikä parabeeneja tai väriaineita.

Ja vielä yksi plussa ainakin, nimittäin tämän tuotteen kanssa en itse käytä tavallista puuteria lainkaan, nimittäin tämä jättää ihon luonnollisen näköiseksi, eikä jää kiiltämään iholla samalla tavalla kuin nestemäiset meikkivoiteet! Tietenkin tykkään käyttää hieman poskilla ja hiusrajassa aurinkopuuteria, jotta ihoon tulisi hieman erisävyjä, eikä naama näyttäisi niin kalpealta! 
Miinuksia tämä tuote ei kamalasti saa, sillä ainakin mulle tästä muodostui heti luottotuote, ja ajattelinkin vielä tilailla myöhemmin netistä mineraaliaurinkopuuterin sekä mineraalipeitevoiteen, jospa nekin olisi yhtä hyviä kuin tämä. Kuitenkin tämä tuote saa miinuksensa siitä, että se on mun mielestä hankalampi levittää kuin tavallinen nestemäinen peitevoide. Alkuun varsinkin tuntui, että se ei meinaa levittyä millään, ja jättää toisiin kohtiin "paksumman" kerroksen kuin toisiin, eli iho jää hieman epätasaiseksi, toisaalta epäilen, että tuokin saattaa johtua täysin mun siveltimistä, joten ehkä pitäisi pistää tilaukseen myös tuotteelle tarkoitettu sivellin!

Kaikin puolin tuote on kuitenkin mun käyttöön todella hyvä, plussia on niin paljon, että musta tuntuu että unohdin ihan listata niistä yli puolet! Itse suosittelisin tätä tuotetta kaikille, jotka tahtovat luonnollisen, mutta kuitenkin tasaisemman näköisen ihon! 
  Haluaisitteko te lukea toistekin tuotearvosteluja blogistamme?

2 kommenttia:

  1. Oi vitsit, oli kyllä ihana kuulla, että oot saanut tästä tuotteesta näin hyvän vaikutelman! Mun täytyy varmaan tilata myös tuollainen, ja tämän postauksen avulla olikin kiva päättää merkki, kun olen muutenkin tuotteesta kuullut vain hyvää! Mistä tilasit tuon? :) Ja ehdottomasti lisää tälläisiä tuotearvosteluja, näitä on niin superkiva aina lukea ;) Teillä on muutenkin niin suloinen blogi <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiva kuulla että tästä postauksesta oli todella apua! :) Mä kyllä suosittelen tämän tilaamista, nimittäin ainakin mun iho on pysynyt todella hyvässä kunnossa, vaikka olenkin käyttänyt tätä ;) Itse tilasin tämän pretty.fi nimiseltä sivustolta, jossa oli silloin todella hyvät alennukset, harmi vain kun enään ei ole.. Ja kiitoksia sulle ihan älyttömän paljon, niin ihana kuulla tälläisiä positiivisia kommentteja! <3

      Poista