Navigation bar

9. huhtikuuta 2015

March favourites ♥

Hui kamala, kun taas aika kului nopsaan, ja taas olisi näiden suosikeiden aika! Mun mielestä näitä on aina niin ihana toteuttaa, kun tulee lähes aina positiivista kommenttia ja katselukertojakin runsas määrä!
Tämän kuun ihan ehdoton suosikki on ollut tuoreet marjat sekä erilaiset hedelmät! Myös tuoreista hedelmistä ja marjoista valmistetut Smoothiet kuuluvat myös lemppareihini. Näin keväisin tykkään nauttia tuon ihanan auringonpaisteen alla näitä tuoreita herkkuja, jotka piristävät päivää kummasti! Ja varmasti tulee myös päivän c-vitamiini annos noista ;)
Myös ruusuja sekä muita leikkokukkia on nähty mun huoneessa viimekuukauden ja tämän kuukauden aikana. Ne jotenkin piristää ihanasti huoneen perus ilmettä sekä antaa muutenkin mun mielestä ihanan keväisen tunnelman huoneeseen. Ei edes haittaa vaikka ulkona ei kuki mikään kun on kukkia huoneessa ;) Oon täysin rakastunut vaaleanpunaisiin ruusuihin, ne ovat vaan jotenkin niin ihania!
Olen ollut koko elämäni aika kunnon järjestyksen vaihtelija, jonka vuoksi se kuuluikin tämän kuun suosikkeihin, keksin taas kaksi uutta ja todella toimivaa järjestystä, vaikka mun huone ei olekkaan kovin iso.. Epäilen, että kun pääsen muuttamaan omilleni, niin sielläkin vaihtuu lähes yhtä usein jossain järjestys. Ja mikä parasta, mulla tulee ainakin kamala siivousvimma, kun on vaihtanut järjestystä :D Onko teillä muilla tälläistä innostusta?
Löysin Tigerista myös itselleni tuollaisen meikkitelineen, jossa onkin kaikki jokapäiväisessä käytössä olevat meikkini. Tästä on jotenkin aamuisin niin helppo ottaa meikit ja meikata, sekä ne pysyy myös hyvässä järjestyksess! :)
Tästä hoitoaineesta olen tänne blogiin ennenkin kirjoitellut, mutta tämä on kyllä mun mielestä todella hyvä ja toimiva hoitoaine. Tämä antaa hiuksille kiiltoa ja tekee niistä todella pehmeät. Myös hiukseni ovat pysyneet mun mielestä paremmassa kunnossa tätä käyttäessä. Suosittelen teitä kokeilemaan, mikäli etsitte vielä uutta ja tehokasta hoitoainetta. Hintakaan tällä ei ole paha, muistaakseni 6-8€ paikkeilla.
Myös ripsien pidennykset, jotka otin taas pitkästä aikaa ovat helpottaneet arkeani! Mun mielestä nää on todella kivat ja pysyneet todella hyvin, olleet nyt ripsissä noin neljä viikkoa, ja ne näyttävät vieläkin tuolta! Mulla ei oo koskaan aikaisemmin pysyneet ripsien pidennykset näin hyvin, joten taidan ottaa seuraavatkin ripset tuolta! Oon taas rakastunut näihin, kun aamuisin meikkaamiseenkaan ei mene kahta minuuttia kauemmin
Viimeiseksi viimekuussa ostamani Dolce Gusto -kone, jolla on tullut tehtyä erilaisia kahveja sekä kaakaoita. Nää on mun mielestä niin älyttömän hyviö ja vastaa ihan kahvila kaakaota tai kahvia, kuitenkin paljon edullisempaan hintaan. Mä ennen oon aatellut, että tuo kone on ihan humpuuki ja kallis, mutta löytäessäni hyvästä tarjouksesta koneen ja siihen nuo kapselit, niin oonkin täysin hurahtanut tähän Onko siellä muita, jotka omistavat kyseisen koneen? 

Tässä olikin tällä kertaa kaikki suosikit, joita viimekuun aikana kertyi. Nämä kaikki saavat myös varmasti tässäkin kuussa suosikeiden paikan, mutta näitä varmasti kertyy vielä lisääkin, joten seuraava suosikki postaus tuleekin varmasti taas tältäkin kuulta Oliko näissä suosikeissa mitään, joista tekin tykkäätte? 

6 kommenttia:

  1. Oi vitsit, ihana postaus! Itellä on sama ton huoneen järjestyksen kanssa et haluis tosi useesti vaihtaa sitä, nyt oon kyllä jo jonkun aikaa pysynyt tässä yhdessä järjestysessä :'D eiköhän se kohta taas vaihdu.. Ihanaa kevättä hei sulle! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voii ihana kuulla Mari, että pidit postauksesta! Ja haha, hyvä etten oo ainoo tän ongelman kanssa, musta tuntuu, että kaikki kaveritkin aina vaan huokailee, kun joka kerta kun he käy kylässä niin järjestys on vaihtunut.. Ehkä mäkin yritän pitää tämän järjestyksen nyt hiukkasen pitempään :D Ja kiitos samoin sulle <3

      Poista
  2. Vastaukset
    1. Nepä ne, piristää huoneen kokonais ilmettä niin ihanasti! <3

      Poista
  3. Aivan ihana postaus taas, täynnä kauniita ja kivoja kuvi! <3 Aivan ihanat nuo ripisienpidennykset! Mun ripsienpidennyksistä on jäljellä enää varmaan kaksi tupsua jos sitäkään ja kovasti haluaisin ottaa pian uudestaan! :p

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos sulle ihan hirmuisesti! <3 Mäkin oon taas ihan rakastunut näihin, ja huomenna odottaakin taas uusi aika huollettavaksi ;) Musta tuntuu, että jäin johonkin kierteeseen näiden kanssa, kun ei millään tahtoisi luopua!

      Poista