Navigation bar

20. huhtikuuta 2015

Yesterday's outfit

Heippa taas! Käytiin eilen Jaakon kanssa kuvailemassa mulle tänne blogin puolelle vielä nopeasti asukuvat, jotka näytti kamerassa mun silmään paremmalta kuin koneella.. Pliis, kertokaa että muillekkin käy näin! :D No kuitenkin, kun en ole pitkään aikaan kerinnyt asukuvia teille postailemaan, niin ajattelin nyt julkaista edes jotkut siedettävät yksilöt. Mutta nyt pidemmittä puheitta itse postauksen aiheeseen.  Hope you like it!
DSC_0343

DSC_0340

DSC_0299

DSC_0344

DSC_0288

DSC_0310

DSC_0292
Jacket - GinaTricot NEW! / Shirt - Forever21 / Scarf - Mother / Phone Pouch - BikBok NEW! /
Jeans - GinaTricot / Shoes - Converse / Watch & Bracelet - Gift

Mun mielestä toi asu oli jotenkin todella yksinkertainen, ja juuri oikea shoppailuun, niin helpot vaatteet, että jaksaa lähteä sovittelemaankin uusia vaatekappaleita ;) Mitä te piditte tälläisestä asusta? Mulle asun käytännöllisyys on kaikki kaikessa shoppaillessa. Nyt mun ostoslistalta puuttuukin enään pari kalliimpaa tuotetta, joista toisen kotiutan viimeistään ensikuun puolella - siitä sitten myöhemmin! Tällä viikolla on tulossa kuitenkin pitkästä aikaa ostospostausta, joten sen parissa ensikerran :) 

4 kommenttia:

  1. Oi vitsit, tuo asu kyllä nappaa just niin meikäläiseen! :) Ihanan yksinkertainen ja kaunis.

    - Jenniina

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Jenniina! :) Mäkin tykästyin tuohon heti, kiva että myös muut tykkäävät :)

      Poista
  2. Mä kyllä todella pidin tästä asusta, ihan mielettömän suloinen tuo takki etenkin <3 Mun mielestä tuolla asulla voisi todella mennä vaikka kuinka moneen tilaisuuteen, sen verran rento, mutta kuitenkin siisti! Ja innolla odotan jo tulevaa ostospostausta, ne on aina mun lemppareita ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ihanaa, että tästä asusta tykättiin näin! <3 Mäkin tykästyin tuohon takkiin, ja nyt vihdoin kun näin kokoja, niin olin aivan myyty! Ja hauska kuulla että jo postauksia odotellaan, se antaa niin paljon inspistä tehdä niitä <3 Kiitos sulle ihan älyttömästi! :)

      Poista