Navigation bar

22. huhtikuuta 2015

Spring Newbies! ♥

Ihanaa keskiviikkoa kaikille! Mun on tähän alkuun pakko mainita, että oli niin ihana huomata, kuinka viimeisimpiin postauksiin on tullut niin iloisia kommentteja, ne piristävät aina päivää! Kiitos siis teille, jotka niitä on laitellut tulemaan :) Tätä postausta siellä onkin jo odoteltu, enkä tosiaan ole pitkään aikaan mitään ostoksia esitellyt ja muutama varmasti unohtuikin tästä.. joten ajattelin, että tämä toisi hieman vaihtelua, ja näytätte kovasti näistä myös pitävän! Ja jos totta puhutaan, niin eihän näitä postauksia ole yhtään hullumpaa esitelläkkään.

DSC_0369

Ensimmäisenä tahtoisin esitellä tämän Glitteristä ostetun kultaisenvärisen rannekellon, joka lähti tyytyväisen omistajansa mukaan muistaakseni  34,95€ hinnalla, ja onkin näistä kaikista ostoksista se uusin! :) Mun täytyy vielä käydä lyhennyttämässä tuota, jotta se olisi oikean kokoinen, ja sen jälkeen sitä nähdäänkin varmaan myös paljon asukuvissakin! Mun mielestä tää kello oli vain niin ihanan näköinen, eikä edes kovin pahan hintainenkaan. Toivotaan että kestää! 

DSC_0371

Gina Tricotista löytyi vihdoin mun makuun oleva pitemmän mallinen kevät takki veilä ihanassa kamelin värissä. Oikeastaan en ole kylläkään varma, onko toi vain paksumpi neule, vai takiksi tarkoitettu, mutta mun mielestä toi sopii näihin ihanan lämpimiin kevät keleihin paremmin kuin täydellisesti, joten se palvelee mua takkina ja ehkä jotain toista sitten neuleena! :) Hintaa tällä oli 39,95€.

DSC_0139

Kosmetiikan osalta mulla ei ole kamalasti mitään mukaan tarttunut, kun meikki varasto on tällä hetkellä melko hyvällä mallilla, tietenkin ostoslistalla pyörii aina muutama turhempikin meikki, mutta ne saakoon odottaa myöhemmälle. Kuitenkin tuo ihana läpinäkyvä meikkiteline lähti mun mukaan Tigerista muistaakseni 4€ hintaan, ja se olikin kuin tehty mun meikeille!

DSC_0260

DSC_0349

Puhelimeen olenkin ostellut muutamiakin juttuja viimeaikoina, nimittäin kahdet uudet kuoret sekä tuollaisen kaulaan laitettavan kännykkäpussin, joka vilahtikin jo tässä postauksessa. Nämä kaikki ovat kyllä tulleet kovaan käyttöön. Hintaa noilla ihanilla Guessin kuorilla oli mun muistaakseni 14€ postikuluineen, eli ostin ne siis käytettynä. Ne olivatkin olleet kauan ostoslistalla, ja kun huomasin käytettynä uudenveroiset ja juuri oikean värisetkin, niin oli kyllä aivan pakko ostaa! Nuo läpinäkyvät kuoret Jaakko tilasi mulle eBaysta 0,70€ hintaan, kun olin niin pitkään valittanut edellisten hajonneen :D Ja tuo ihana kännykkäpussi löytyi BikBokista 6,80€ hintaan.

IMG_4516

Urheilumotivaatiota lisäämällä ostinkin itselleni Niken uudet urheilurintsikat sekä tuollaiset ihanan pirtsakat urheilushortsit odottelemaan Maltan lämpöä ;) Se on jännä kun mulla yksittäisten vaatekappaleiden ostaminen voi lisätä näin hurjasti motivaatiota salille. Onko teillä sama juttu? Hintää urheilurintsikoille oli XXL:n nettikaupassa 12,90€ ja urheilushortsit löysin Topsportista hintaan 30€.

DSC_0271

Ostin myös itselleni tuollaisen College -puseron, kun mulla ei sellaista oikeastaan ollutkaan. Tuon löysin tuollaisena ihanan hempeän vaaleanpunaisena Gina Tricotista alennuksesta, ja hintaahan tuolle jäi vain 10€. Olin valmistunut maksamaan tuollaisesta enemmänkin, joten olin todella tyytyväinen tuohon. Nyt voi rauhassa kotosalla olla tuollainen ihanuus päällä! :)

DSC_0264

Mulla on ollut oikeastaan koko talven sekä kevään ajan ostoslistalla valkoinen perus neule, jonka löysin H&Mstä 14,95€ hintaan. Tuo on niin mielettömän pehmeä ja ihanan rento päällä. Tuota onkin tullut käytettyä odotettua useammin ja pelastaa toisinaan huonot vaatepäivät! Tuollaisia vaatekappaleita olinkin vaatekaappiini kaivannut!

DSC_0359

Ja harmikseni huomasin, että vanha kameran kaukolaukaisimeni oli mennyt rikki, niin ostin Clas Ohlsonilta uuden 9,95€ hintaan, joka ei ollut paha! Ehkä nyt saan otettua teille tänne blogin puolellekkin useammin noita asukuvia sekä paljon muita kuvia. Nyt ei ainakaan tarvitse valitella, kun kukaan ei ole päässyt kuvailemaan ja vielä kun opettelee olemaan luonnollisesti pelkän kameran edessä ja kohdentamaan itseensä niin sittenhän tuo on todella kätevä apuväline :D

DSC_0276

BikBok Forumin avajaisista löysinkin itselleni tuollaiset ihanan rennot mustat housut rentoihin koti-iltoihin, ja noille jäi muistaakseni hintaa n. 9-10€. Ei ollenkaan pahat, kun noi on vielä niin älyttömän pehmeät ja istuvat!

IMG_4514

Ja viimeisenä muttei kuitenkaan vähäisempänä, mun mummi oli kerännyt mulle Citymarkettiin jotain leimoja, jolla sai Iittalan Essence -sarjan tuotteita -50% alennuksella, ja se jos mikä mulle passasi! Ostin alkuun neljä punaviinilasia mun tulevaan kotiin, ja käyn hakemassa niitä vielä lisää. Näiden neljän yhteishinnaksi tuli 24,95€. Olinkin jo pitkään noita himoinnut ja kertonut mummillekkin, niin nyt mummi käyttikin tilaisuuden hyödyksi! Ihanaa
 
Nyt näyttää ostoslistakin pienentyneen roimasti ja nyt saakin alkaa säästämään pian tulevaa Maltan matkaa! Musta tuntuu, että tein vasta ihan äskön sen 100 days until -postauksen, mutta siitäkin on jo 50 päivää aikaa, eli se tarkoittaa, että kesä on ihan nurkan takana. Lisäksi olisi ihana kuulla mitä te piditte näistä ostoksista?

14 kommenttia:

  1. Vastaukset
    1. Voi kiitoksia paljon! :) Mäkin kyllä tykkään jokaisesta kovasti!

      Poista
  2. Toi meikkiteline oliki hyvä vinkki, täytyy ehkä käydä sellanen kotiuttamassa! Ehkä noita mustia rentoja housuja täytyy kans käydä sovittamassa, meinaa niin kivan näköset :D Muutenki tosi kivoi ostoksia, ja niin hyvä vaatemaku sulla! Kiitti vinkeistä :)♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voii kiitos paljon! <3 Suosittelen kyllä lämpimästi tota meikkitelinettä, niin fiksu ja käytännöllinen :) Ja noi housut on kyllä kans mun makuun tosi paljon, ja ne ovat tälläkin hetkellä mulla kotona jalassa, haha :D

      Poista
  3. perus toi urheiluvaatejuttu ku ostaa vaikka jonku uuen urheilupannan nii silläki jaksaa jo treenata paremmin :DD ihania juttuja ja justhyvä ku sä jaksat ain käyttää nii paljo rahaa kaikkeen cooliin ku mä oon tämmöne pihi ja sit valitan ku mul ei oo mitää hienoa xd

    VastaaPoista
  4. perus toi urheiluvaatejuttu ku ostaa vaikka jonku uuen urheilupannan nii silläki jaksaa jo treenata paremmin :DD ihania juttuja ja justhyvä ku sä jaksat ain käyttää nii paljo rahaa kaikkeen cooliin ku mä oon tämmöne pihi ja sit valitan ku mul ei oo mitää hienoa xd

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha, toi on kyllä niin perus! :D Ja höpsishöpsis sullaha on vaik mitä kaikkee ihanaa, ei kaiken tarvii olla mitään kallista :) Ja usko tai älä mut mustaki on tullu aika pihi!

      Poista
  5. Oi vitsi aivan mahtavia löytöjä! ♥ Mun lempparit noista taitaa olla nuo niken urheilurintsikat ja shortsit! Siis aivan älyttömän ihanan näköiset ja varmasti kohottaa motivaatiota oikein kunnolla! Mä kans huomasin, että äiti oli kerännyt noita leimoja ja käytän kyllä ehdottomasti ne hyväkseni, jos hän ei itse aijo! :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voii kiitos ihan hirmuisesti! <3 Nekin on mun lemppareita, vaikka kaikista tykkäänkin paljon, ne kuitenkin oli niin pirtsakat ja ihanat kesälle, että jos noilla ei tuu lisää lenkkeilymotivaatiota ni ei sitten millään! Ja suosittelen lämpimästi, noi on niin hirveen ihania tuotteita! :)

      Poista
  6. Mahtavia löytöjä! Pitäisi käydä nappaamassa toi Tigerin meikkiteline itselle!
    En tiennyt että noin halvalla saa kaukolaukaisimia! On kyllä ainakin bloggaajan kohdalla niin kätevä jos joku kaveri ei pysty tulla kuvaamaan ^^
    ❀Cinderella Days❀

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon! Mäkin tykkään näistä :) Ja tuo meikkiteline on kyllä ollut ihan mielettömän kätevä, eikä hinta todellakaan ollut paha! Ja ne aidothan maksavat ainakin Nikonille n. 35€, mutta löysin tuollaisen feikin ja halvemman! Ja juu tosiaan on kyllä ihan hirmu kätevä, kunhan oppisi käyttämään vielä hiukan paremmin sitä :'D

      Poista
  7. Urheiluvaatteita ei koskaan ole liikaa :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ei todellakaan, varsinkaan mitään ihanan pirtsakan värisiä! :)

      Poista
    2. Äläpä muuta sano, Stadiumille just tilauksen laitoin ko siellä on nyt alennuskamppis!

      Poista