Navigation bar

16. toukokuuta 2015

Classy & Graffiti

Heippa, niinkuin eilen teille jo lupailinkin, niin tänään tulin jakamaan teille vielä näitä asukuvia Tampereelta. Mun mielestä näistä tuli kivoja, vaikka tuo tausta olikin todella värikäs. Asuna mulla jälleen toimi todella simppeli ja yksinkertainen kokonaisuus, joka miellyttää mun omaa silmää paljon. Mun tyyli on kyllä ehkä hieman muuttunut tässä viimeisen puolen vuoden aikana mun mielestä "siistimpään" suuntaan, eli en pue enää mitään hupparia kovinkaan usein päälle, vaan viihdyn juuri tämän tapaisissa asuissa.

mira001

mira007

asuste

mira005
Shirt - BikBok / Jeans - Vila / Shoes - DinSko / Jacket - Gina Tricot / 
Scarf - My mom / Jewellery - Gift

Käytiin siis kuvailemassa Tampereella vanhalla tulitikkutehtaalla, joka on vissiin palanut joskus? Paikka oli todella karun näköinen, ja aivan junaraiteen tuntumassa. Paikkana tuo miellytti mun omaa silmää paljon. Miltä paikka teidän mielestä näyttää? 

6 kommenttia:

  1. Toi paikka on kyl erilaisel taval tosi kiva! Ja se on kans tosi hyvä ku vaihtelet kuvissas sitä taustaa ettei aina oo vaan yks ja sama kohta mis ottaisit kuvia :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos paljon! :) Ja munkin mielestä on välillä kiva käydä kuvailemassa sellaisissa paikoissa, joista ei ole ennen ottanut kuvia! Ja ihana kun jaksat aina niin aktiivisesti kommentoida <3 :)

      Poista
  2. Ihan superkiva kuvauspaikka sekä asu! <3

    VastaaPoista
  3. Tosi kiva kuvauspaikka, tykkään just tollasista värikkäistä graffiti-seinistä! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ihanaa, että te lukijatkin tykkäsitte tästä kuvauspaikasta! Munkin mielestä toi paikka oli todella kivan näköinen :)

      Poista