Navigation bar

19. tammikuuta 2016

Decor inspo

Oon niin innoissani tulevasta muutosta, johon on vielä kuukausia.. että en meinaa pysyä täpinöissäni! Ollaan Jaakon kanssa kierrelty monia kauppoja ja sitä kautta haettu sitä meidän tyyliä tulevaan kämppään tai oikeastaan mä oon kertonut mitä mä tahon ja Jaakko vaan kertonut tykkääkö vaiko ei :-D. Mun ehdoton yksi lemppari juttu sisustuksessa on vaaleat sävyt - lähinnä valkoinen, beige sekä harmaa! Kuten kuvien värimaailmasta huomaakin, niin niillä sävyillä mä läden toteuttamaan ainakin näitä kollaaseja ja toivottavasti myös sitten sitä asuntoa!

Living room ideas



Kitchen inspiration



Bedroom inspiration

Siinä olisikin muutamia ideoita, joiden pohjalta on sitten ihanaa lähteä toteuttamaan sitä oman asunnon sisustusta! Nyt olisikin ihanaa kuulla, että millaisesta sisustuksesta te tykkäätte ja nappasiko tällainen sisustus teihin? ♥

20 kommenttia:

  1. Mulle tää on tosi ajankohtainen aihe, sillä mekii ollaa poikaystävän kanssa muuttamassa omaan asuntoon ja oon ihan täpinöissäni asunnon sekä sisustuksen suhteen ;D Tosi kivoja ideoita sulla, I like! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Noni, ihanaa kuulla etten oo ainoo höperö, joka on täpinöissään! :D Ja kiitoksia paljon kommentistasi, mäkin tykkään näistä ihan hirveesti <3

      Poista
  2. Ihania ideoita! Itse oon jo vaikka kuinka kauan suunnitellut jo tulevan oman kodin sisustusta, vaikka en ole vielä muuttamassa lähiaikoina yhtikäs minnekkään. :-D Oon ehkä liian malttamaton.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitoksia paljon Henna! Mulla on ollut ihan sama juttu, oon kunnon sisustushullu ja aina odottanut tätä hetkeä, ja nyt siihenkään ei ole enään pitkää aikaa :-) Kohta huomaat kun itsekin olet etsimässä asuntoa ja suunnittelemassa kaikkia sisustusjuttuja, niin se aika vaan menee!

      Poista
  3. Ihanan inspiroiva kollaasi!♥ Noi Lexingtonin tyynyt mun on kyllä pakko omaan kotiini tulevaisuudessa hankkia :D Tää sisustustyyli nappasi ehdottomasti!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitoksia ihan hurjasti! <3 Mulla on ihan sama, ensin täytyy ostaa kaikki tarpeellisimmat ja ehkä sitten kesätyörahoista sijoittaa noihin ihanuuksiin! Ihanaa kuulla, että sä tykkäät samantapaisesta sisustustyylistä kuin mä :)

      Poista
  4. Moikka!

    Pääsit linkitä blogisi -postauksen top kahdeksikkoon, käy ihmeessä kurkkaamassa! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Wautsi, kiitoksia ihan hurjan paljon sinulle, käyn pikimmiten kurkkaamassa blogisi :)

      Poista
  5. Apua, mistä toi makuuhuone-kollaasin oikealla alhaalla näkyvä yöpöytä/jakkara (?) on?! Ihan TÄYDELLINEN!!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ihana kuulla että tykkäsit siitä, piti itsekin mennä katsomaan Polyvoresta, että mistä mä olin moisen tuohon laittanut, http://m.target.com/p/jansen-chrome-drum-accent-table-chrome/-/A-16636565. Sieltä pääsin tommoseen linkkiin, eli ainakin tuolta semmoinen löytyy. On vain hiukkasen kallis ainakin omaan budjettiin mutta sitäkin ihanempi se kyllä on <3

      Poista
  6. Aivan ihanan persoonallinen banneri sun blogilla ja tosi mielenkiintonen toi postaus sun tavoitteista tälle vuodelle!:) jään ehdottomasti seurailemaan..❤

    http://suvimyllymaki.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos ihan hirmuisesti! :) Tervetuloa seurailemaan ja toivottavasti myös jatkossakin tykkäät lukea ❤

      Poista
  7. En voinut olla liittymättä lukijaksi, ihanin blogi minkä oon nyt lähiaikoina löytänyt! ❤ Kivoja kuvia edellisissäkin postauksissa ja sun banneri, SE ON IHANA!

    http://tildahytonen.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Wautsi, ihan huikee kommentti, kiitoksia siitä! <3 Ihanaa kuulla, että tykkäsit ja vielä että liityit lukijaksi, toivottavasti viihdyt myös jatkossa blogiani lukien :)

      Poista
  8. Niin ihania juttuja oot kasannu näihin kollaaseihin!<3 Voisin itsekin ottaa omaan kämppään suurimman osan noista! Alkaa jo melkein ahdistaa, kun ajattelen, että tuun jakamaan valmiiksi kalustettua kämppää Madridissa. Ääääh :D Vuokrat on vain pilvissä... Ehkä pikkuhiljaa sitten!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Wautsi, niin ihana kuulla, että tälläinen tyyli nappaa myös suhun! <3 Vuokrat on Suomenkin puolella ihan pilvissä asti, mutta onneksi mun ei tarvinnut soluun muuttaa, vaan muutan poikaystävän kanssa yhteen ja näin vuokratkin puolittuu :) Ja kyllä säkin vielä joku päivä pääset sisustamaan jonkun ihan omanlaiseksi kodiksi, malta vielä hetki odotella <3

      Poista
  9. Hah, nää kuvat vois olla suoraa mun aivoista! Aivan törkeen upeita juttuja! Pakko mainita, että oot upea tossa bannerin kuvassa! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hurjasti kiitoksia sulle Martta, näin positiivisia kommentteja on ihana lukea <3 Ja niin mielettömän ihana kuulla, että sä tykkäät samanlaisesta sisustuksesta kuin mä! Kiitoksia vielä kerran :)

      Poista
  10. Ihania juttuja tässä postauksessa :) Toi Lexingtonin tyyny tulee varmasti jossain välissä löytymään mun kodista!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitoksia paljon! Mäkin oon alkanut pikku hiljaa keräilemään muutamia Lexingtonin juttuja, ja nyt uusimpana uutuutena löytyykin kyseiseltä merkiltä pari tyynyä, löytyi niin hyvään hintaan että oli pakko ostaa ;-)

      Poista