Navigation bar

15. lokakuuta 2015

Viimeisimmät uutuudet

Heippa taas kaikille pitkästä aikaa! Musta tuntuu, että tää aika vain vilistää silmien edessä ja mitään en ole kerinnyt tekemään tämän viimeisen kahden viikon aikana. Nyt kuitenkin loman viimeisinä päivinä olo alkaa tuntumaan enemmän levänneeltä ja nyt yritänkin tuoda taas jonkin näköistä postausrytmiä arkeen! Kunhan autokoulu ja koulun pakolliset isot tehtävät on suoritettu ja harjoittelujakso alkaa, niin uskon, että pääsen taas toteuttamaan postauksia yhä useammin. Tämä syksyn alku saa aina jotenkin olon tuntumaan väsyneeltä ja kamalan kiireiseltä, haha :-D Muttei tämä postaus ihan pelkäksi höpötykseksi mene, niin eiköhän mennä suoraan otsikon aiheeseen, eli mitä kaikkea onkaan tarttunut mun mukaan parin viimeisen kuukauden aikana?

DSC_0471m

Mulla on ollut joku viha-rakkaus suhde aina boyfriend -farkkuja vastaan, joten olinkin salaa metsästänyt täydellisiä yksilöitä kaupoista, mutta tuloksetta. Kuitenkin Zarasta löysin niin ihanat yksilöt erittäin hyvään hintaan (29,95€), jotka pitkän harkinnan jälkeen lähtivätkin kassan kautta mun matkaan - ja siitä päivästä lähtien oon kyllä yhä enemmän alkanut rakastamaan näitä! Täältä postauksesta näätte paremmin, miltä ne sitten oikeasti näyttävätkään mun päällä.

DSC_0268m

Rakkautta, rakkautta, rakkautta.. Kirjaimellisesti olen täysin rakastunut näihin ja olenkin metsästänyt näitä jo muissakin väreissä - seuraavana tahtoisin kotiuttaa joko mustat tai harmaat ;-) Eli varmastikin jo entuudestaan monellekkin tutut Calvin Kleinin Modern Cotton alusvaatteet löysi myös tämän tytön vaatekaappiin - yläosa 29,00€ ja alaosa 17,00€.

DSC_0238m

Vihdoinkin sain poistettua mun Must have -listalta yhden tuotteen, nimittäin Daniel Wellingtonin kellon. Ruusukultainen kello sekä tuo raidallinen kangashihna maksoi yhteensä 89,00€ ja tuo musta nahkaranneke maksoi 49,90€. Pakko myöntää, että tuo kello kulkee kyllä mun ranteessa lähes joka päivä, enkä tämän tyytyväisempi voisi tuohon ostokseen olla!

DSC_0282m

Kesästä asti oon himoinnut noita kahta toppia BikBokista ja nyt kerrankin sinne oli ilmestynyt lisää XS kokoa, joten sain omakseni tummansinisen sekä valkoisen yksilön. Kumpaakin on kyllä tullut käytettyä ihan hurjan paljon, kunhan kaveriksi on muistanut laittaa vain neuletakin! Hintaa yhdellä paidalla oli muistaakseni 12,95€.

DSC_0540m

Treenimotivaation ollessa nollissa on täytynyt myös ostaa hieman lisää urheiluvaatteita. Tänä syksynä oon jotenkin siirtynyt pinkistä enemmänkin mustavalkoiseen salipukeutumiseen, haha :-D Niken musta t-paita on Intersportista 24,95€ ja tätä jos jotain onkin tullut käytettyä ahkerasti salilla! Adidaksen verkkahousut ostin ulkoilemiseen ja niillä hintaa oli 39,95€ Top-Sportista. Pitkään etsin jotakin ihania kuviollisia urheilupöksyjä salille ja H&M:n urheilupuolta selatessani löysin aivan ihanat yksilöt hintaan 24,95€! Nämä on tullut puettua myös lähes yhtä useasti salille kuin tuo Niken t-paita!

DSC_0496m

Tarvitsin laukkuun jonkun ihanan pikkupussukan, jota yritin katsoa lentokentän Victoria's Secret myymälästä, mutta mikään ei oikein tällä kertaa napannut kunnolla, joten päätin jatkaa metsästämistä muualta. Näin päädyinkin sitten tähän Longchampin meikkipussukkaan, jonka iskä toi mulle tuliaiseksi Saksasta. Hintaa tällä taisi olla 25-30€.

DSC_0511m

Tulevaa syksyä varten mun täytyisi alkaa hamstraamaan enemmän neuleita, nimittäin mun neulekokoelma on jostain syystä pienentynyt ihan hurjasti! Jos sieltä lukijoista joku tietää, mistä saisi todella ihania perusneuleita, niin tervetuloa antamaan vinkkiä myös tännekkin päin! Tuon raidallisen neuleen löysin Cubuksesta hintaan 19,95€. Oon kyllä niin ihastunut tuohon! Tuon mustan crop-mallisen pitkähihaisen löysin puolestansa Kosilta Pink Women -nimisestä kaupasta hintaan 5,95€

DSC_0294m

Vielä ihan itsellenikin yllätykseksi olen löytänyt viimeaikoina ihan mielettömän ihania vaatteita Cubuksesta! Yleensä olen sieltä vain lähinnä alusvaatteita ostanut, mutta pakko sanoa, että tämän syksyn mallisto on kyllä napannut ainakin meikäläiseen. On aina niin ihanaa löytää uusia ihania vaatteita ja vielä ihanempaa löytää ne jostain sellaisesta kaupasta, josta ei ollut odottanut niitä löytävän, haha :-D Nämä yläpuolella olevat paidat ovat siis kumpikin Cubuksesta ja hintaa niille jäi alennuksien jälkeen 14,95€/kpl. 

Siinä olikin suurin osa mun tämän syksyn uusimmista vaatteista sekä asusteista, joten seuraavassa osassa ajattelinkin esitellä mun uusimpia sisustusjuttuja, miltäs tälläinen kuullostaa teidän mielestä? 

6 kommenttia:

  1. Wau upee uus ulkoasu täl blogilla, tosi simppeli ja tyylikäs♥ ja ihania noi ostokset, kelpuuttaisin jokaisen noista mullekkin :>

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jee kiitoksia tosi paljon Mari! ♥ :-) Toi banneri on kyllä väliaikainen, ennenkuin saan otettua kuvan siihen ja muutenkin vielä pientä hiomista tässä, mutta pikku hiljaa, pikku hiljaa!

      Poista
  2. Millä muokkaat sun kuvat tänne blogiin ja instagramiin? :) Ja aivan ihania vaatteita, voisin ostaa noi kaikki samantien itelleni ja olen sunkaa samaa mieltä tosta Cubuksesta, että yleensä ei mitään löydy mutta just tänä syksynä siel on tosi ihania vaatteita! Miten muuten käytät noita BikBokin paitoja? näkyykö sulla olkaimet vai miten? :D Ja ihanaa ku jaksat tätä kirjotella, luen jokaisen postauksen :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Wau, kiitoksia paljon kommentista :) Kuvat muokkaan yleensä blogiin Photoshopilla ja instagramiin VSCO Camilla. Ja haha, on muuten hauska huomata, etten oo sitten ainoo ton Cubuksen kaa, nimittäin kavereidenkin kanssa ollaan mietitty just tota juttua! Ja noiden BikBokin toppien kanssa annan olkaimien olla yleensä silloin, jos mulla on tuohon päälle esim. joku neuletakki, joka tavallaan peittää ne ja yleensä muissa tapauksissa otan olkaimet pois. Ihanaa myös kuulla, että sieltä löytyy myös aktiivisia lukijoita, ne lämmittää aina mieltä niin ihanasti <3

      Poista
  3. Kivoja ostoksia ja ihania kuvia !

    http://viiviviljaa.blogspot.fi

    VastaaPoista