Navigation bar

17. lokakuuta 2015

What makes me happy?

Syksy on mun mielestä ihanaa aikaa, rakastan sitä kun aamulla saan herätä sateen ropinaan, voi vain olla kotona ja rauhoittua lämpimän kaakaokupin ääressä, käpertyä lämpimän viltin alle ja nauttia kynttilöiden valosta sekä erityisesti syksyn tuomista väreistä luonnossa, unohtamatta tietenkään Netflix-maratooneja. En ehkä ennen ole arvostanut näin paljoa syksyä kuin nykyään, mutta näin vanhemmiten olen alkanut jopa rakastamaan syksyä! Syksyn kunniaksi ajattelinkin listata teille muutamia asioita, jotka tekevät mut onnelliseksi sekä lisäävät mun iloa näinä pimeinäkin päivinä - joten eiköhän aloiteta!

Olen saanut käytyä autokoulua todella hyvin, ja näillä näkymin inssinkin pitäisi olla melkein heti kun täytän 18!

Olen saanut siistittyä mun vaatekaappia ja ostettua sinne sellaisia kappaleita, joita voi yhdistellä toistensa kanssa keskenään - näin pyrin välttymään syksyisiltä asukriiseiltä! 

Monesti aamulla bussilla tai junalla mennessäni olen kohdannut ihania ihmisiä, jotka ovat vaikka vaihtaneet muutaman sanan heti aamusta tai muuten vain piristänyt päivääni jotenkin! 

DSC_0192m

Vaatekauppoihin ilmestyneet syksyiset vaatteet sekä takit ja pipot - olenkin etsinyt jotain ihanaa ja lämmintä pipoa itselleni karvatupsulla, joten tämän suhteen vinkit jakoon ;-)

Huoneessanikin on tullut muutamia pieniä uudistuksia viimeisten kuukausien ajalta, ja niitä voisinkin esitellä teille ihan omassa postauksessa. Miltäs tälläinen idis kuullostaisi teidän korvaan?

Syksyn saapuminen upeineen väreineen sekä ehdottomasti syysiltoina poltetut kynttilät. 

Vapaata töistä (ja tällä hetkellä koulusta koska Syysloma!) ja sen vuoksi myös Jaakon näkeminen huomattavasti useammin on ollut mahdollista.

Olen saanut katsoa koiran kasvua elämäni ensimmäisen kerran näin läheltä ja voi kuinka mulla on järkyttävä koirakuume vieläkin! Vaikka pennuissa on omat huonot puolet, niin kyllä ne hyvät puolet voittaa ihan 100-0.

Olen viettänyt enemmän aikaa ala-asteelta asti olevien kavereiden kanssa ja saanut muistella kaiken maailman hölmöyksiä heidän kanssaan - ystävät on ihan parhaita! 

Blogin ulkoasun eteen mulla on vihdoin ja viimein tarkkoja suunnitelmia. Kunhan suunnitelmat saan toteutetuksi, niin tännekkin on aina yhä ihanempaa vain palailla kirjoittamaan. 

DSC_0435m

Joulun odottaminen saa ihmeitä aikaan - jos en väärin laskenut niin itse jouluaattoon on enään 10 viikkoa jäljellä! 

Tulevaisuuden suunnitelmat ovat alkaneet muotoutumaan ja olenkin päättänyt jo mihin pyrin tämän koulutuksen jälkeen - olen niin innoissani kaikesta tulevasta, eikä osaa tarvitse edes odottaa kovin kauaa

Mulla on oikeasti maailman parhaat vanhemmat, poikaystävä sekä sisko, lisäten vielä tähän joukkoon kaverit, ystävät sekä kaikki te lukijat. Nämä kaikki tekevät mut joka päivä onnelliseksi!

Näiden lisäksi mun päiviäni piristää noin tuhat ja sata muutakin juttua, mutta tuossa ainakin osa näistä jutuista. Mä tykkään itse lukea ihan hirmuisesti tällaisia postauksia, koska tällaiset postaukset saavat ajattelemaan niin hirmu paljon asioita - juurikin niitä positiivisia asioita joita pimeimpinäkin aikoina on ihanaa miettiä! Mutta pidemmittä puheitta Hyvää syksyä jokaiselle siellä ruudun toisella puolella

8 kommenttia:

  1. olipa ihana postaus! :3

    http://jonnaingelise.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  2. Ihanan piristävä postaus! :-) tälläisiä ehdottomasti lisää! Ja pakko kysyä, että voisitko tehdä joskus toisen postauksen teidän koirasta?

    Terkuin, Johanna

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitoksia paljln sulle kommentista! :) Täytyy alkaa siis toteuttelemaan lisää näitä. Ja hei, toi voiskin olla hyvä idis, nimittäin mulla on ihan hullu määrä uusia kuvia Felixistä!

      Poista
  3. Ihana blogi sulla :) ja postaus <3
    http://kadrilautala.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitoksia todella paljon sulle! Positiiviset kommentit piristää aina niin kummasti <3

      Poista
  4. Tällaset hyvänmielenpostaukset on aina ihania ja kivaa luettavaa! :) Kiva, että osaat olla onnellinen ja iloita niin isoista kuin pienemmistäkin ilon aiheista, sen huomaa selkeästi tästä postauksesta! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos sulle ihan älyttömän paljon, pistää niin hymyilemään aina näin ihanat kommentit! Mä itsekin tykkään lukea tällaisia postauksia muiden blogeista, ja näköjään myös muut tykkää lukea näitä täältä! Täytyy alkaa toteuttamaan useammin tämän tyyppisiä postauksia :)

      Poista