Navigation bar

15. heinäkuuta 2014

PoriJazz

Moii! Menin sunnuntaina mun poikaystävälle junalla Poriin. Matka sujui ihan mukavasti, paitsi Tampereelta Poriin olevassa junassa ei ollut minkäänlaista ilmastointia ja ulkona oli sellanen todella kostea ilma, joten se matka oli ihan hirvee. Onneksi Jaakko toi mulle juotavaa heti asemalle, kun enhän mä tyhmänä ollut tajunnut ottaa minkäänlaista juotavaa mukaan matkalle. 



Porissa sitten käytiin viemässä mun tavarat Jaakon luo ja suunnattiin kamera kädessä kohti Pori Jazzeja. Siellä ei siis vissiin ollut vielä mitään niitä artisteja tai muutakaan, mutta se "kauppakuja" vai mikä onkaan oli avattu. Käytiin siis ylipäätänsä vain kävelemässä siellä ja katselemassa mitä siellä on. Suurin osa niistä kojuista mitä siinä oli, oli täynnä jonkinlaista krääsää, joka ei mua kyllä ihan hirveästi kiinnostanut. Käveltiin se päästä päähän ja mentiin lopuksi vielä kävelemään sellaiselle sillalle. Harmi, että jalusta oli Jaakolla sillä siinä olis saanut niin kivoja kuvia! Toisaalta mäkin olin kyllä varmaan aika uupuneen näköinen reiluilla 5 tunnin yöunilla sekä lähes 4 tunnin junamatkalla, josta puolet olin ihan läkähdyksissä. 




Olin odottanut tolta kauppakäytävältä vähän enemmän, ajattelin sen olevan paljon isompi ja täynnä tarpeellisempaa tavaraa ja että niitä kojuja ois ollut hiukan enemmän. Toisaalta eihän itse Jazzit olleet vielä alkaneet edes kunnolla, joten sinne tulee varmaan lisää niitä kojuja, entiedä.







Nyt tänään herättiin Jaakon kanssa jo 5 aamulla kauheeseen kuumuuteen, vaikka nukuttiinkin ikkuna auki ja sen alapuolella. Siinä hetki oltiin hereillä kunnes kummatkin nukahdettiin uudelleen ja loppujen lopuksi herättiin vähän ennen 9. Makoiltiin varmaan tunti sängyssä, kunnes aloin meikkaamaan. Tarkoituksena oli siis tänään käydä shoppailemassa sekä kuvaamassa. 

Kaupoilta en oikeastaan löytänyt hirveästi mitään, mutta kumminkin mukaan lähti yksi paita, uudet mustat farkut, alusvaatteita sekä uudet puhelimen kuoret. Oon oikeesti niin innoissaan, kun kerrankin puhelin mihin löytyy paljon kivoja kuoria! 

 H&M, 8,99€

 Glitter, 8,99€

 Ginatricot, 29,95€


Shoppailu reissun jälkeen mentiin jonkun tehdas alueen taakse kuvailemaan, ja siellä oli kyllä omaan mieleeni kivat maisemat :) Kuvia tuli napsittua jonkin verran ja osa onnistui ihan kivasti kai.












Kuvaamisen jälkeen mentiin Jaakolle vielä joksikin aikaa, kunnes mun oli pakko lähteä junaan. Ehkä ikävin tunne ikinä lähteä toisen luota pois :( Takasin tulo matka onnistui tällä kertaa kuitenkin ihan hyvin Porista Tampereelle, mutta Tampere-Helsinki matka oli niin kitumista. Joku nainen istui mun edessä ja se oli laskenut selkänojan kokonaan alas, joten mulla oli tosi vähän istumatilaa. Kaiken lisäksi siinä oli meidän välissä kaksi pistorasiaa, joista toinen olisi ns. kuulunut mulle, mutta hänellä olikin sitten kaksi laturia siinä kiinni ja se nainen nukkui, joten en viitsinyt herättää. No onneksi matka meni kuitenkin ihan kivasti ja nyt oon päässyt jo kotiinkin asti ♥

- Mira

14 kommenttia:

  1. Hienoja kuvia ja sopiva määrä tekstiä :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon, kiva kun jaksat aina piristää kommenteillasi :)♥

      Poista
  2. Olipa kiva postaus! Paljon hienoja kuvia ja tekstiä mitä jaksaa lukea :-)

    http://tiiabc.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  3. Olipa hassua katsoa kuvia jotka on ihan meidän kodin lähelä, noi puistokuvat ja kaikki :-D ! Mun mielestä jazzit ei oo tänävuonna kovin hyvät :-(
    xoxoidajaoona.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hah ihan varmasti! :D Noi maisemat oli kyllä todella upeat! Ja mä en ite oo koskaan vissiin käynyt tuolla, tai ainakaan muista, mutta luulin silti, että ne oli vähän paremmat :)

      Poista
  4. ihania kuvia:)
    toi on niin perus settiä et junassa tai lentokoneessa joku vatipää on laittanu sen penkkinsä silleen, että takanaoleva joutuu suunnilleen haukkomaan henkee että saa happea :D itse oon pari kertaa joutunut vähän rumemmin asiasta sanomaan kunei oo hyvällä mennyt perille...

    http://ddaydreamdestination.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voii kiitos paljon! :) Ja niin on.. Itsekkin yleensä sanon tai koitan jollain tapaa ilmaista että se häiritsee, mutta en viittinyt tällä kertaa herättää sitä naista kun se siinä sattui nukkumaan :D

      Poista
  5. Kirjotat hyvää tekstiä jota jaksaa lukea, tosin kuvien osalta tuntu etteikö tää koskaan lopu :D

    http://storyaboutme-roosa.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha kiitti paljon :) Ja juu noitsa kuvia kyllä tuli vähän liikaa.. Ois ehkä pitänyt vähän karsia niitä enemmän!

      Poista
  6. Kivan selkeä blogi! Ja voi kun suloiset nuo kännykän kuoret. :3

    VastaaPoista