Navigation bar

9. helmikuuta 2015

January Favourites ♥

Nyt hieman myöhässä ajattelin esitellä teille mun Tammikuun suosikit, josta ajattelin tehdä teille näin vuoden alusta alkaen tälläisen blogiini kuuluvan postauksen. Näitä on mun mielestä ihan huisin ihana katsoa, koska itse olen löytänyt blogeista uutta hyvää kosmetiikkaa, hiustenhoitotuotteita sekä paljon muuta ihanaa  Jottei tää taas menis tähän höpinään, niin aletaanhan katsoa mitkä tulivat Tammikuussa mun suosikeiksi!
Ruokasuosikiksi tuli ehdottomasti tässä kuussa ihanat hedelmät, joita onkin tullut napsittua Tammikuun aikana vähän kokoajan. Jotenkin oon huomannut, että on paljon virkeämpi olo, kun syö aamulla ja päivällä paljon hedelmiä ja vihanneksia! Uutena suosikkina mulle tulikin pitkästä aikaa taas Appelsiinit, ne ovat näin tammikuusta erittäin makeita sekä mehukkaita, ja tälläkin hetkellä mulla on lautasella vieressä appelsiinilohkoja
Tämä joululahjaksi saamani Michael Korsin laukku on ollut kyllä kieltämättä jokaisena päivänä varmaan mulla jossakin, shoppailemaan lähtiessä, koulussä, yökylään mentäessä... Lista voisi jatkua loputtomiin, mutta mulle tämä on tullut kyllä kovaan tarpeeseen ja on niin ihanaa, että yksi haaveeni toteutui jouluna
Mä oon ollut varmaan koko ikäni huulirasvojen suurkuluttaja etenkin talvisin, kun mulla tahtoo rohtua huulet ihan pienemmistäkin pakkasista! Lemppareiksi tässä kuussa nousivat Nämä huulirasvat, johon kuuluu siis EOS, 3 eri BabyLipsiä sekä yksi tuollainen merkitön huulirasva! Kaikki nämä ovat kosteuttaneet mun huulia todella hyvin, ja päässeet siksi osaksi mun suosikkeja
Tammikuussa mulla on tultu myös käytyä 4-5 kertaa viikossa salilla, ja mikäs sen ihanempaa kuin laittaa kirkkaan pinkit Niken kengät jalkaan ja treenata! Mua oikeesti houkuttelee nämä kengät lähtemään aina salille tuon pirteän värin sekä muutenkin hyvän istuvuuden takia, joten näiden ostaminen kuului myös ehdottomasti viimevuoden parhaimpiin ostoksiin
Tämän MacBookAirin ostaminen oli ihan mielettömän hyvä päätös, enkä kadu hetkeäkään, että olen laittanut tietokoneeseen näinkin paljon omaa rahaa! Mä oon käyttänyt tätä valehtelematta joka päivä, ja pidän tästä niin paljon, koska akku kestää tässä todella pitkään! En voi sietää sitä, että koneen täytyy olla latauksessa ihan kokoajan.. Myös tämän paksuus on ollut unelma ja tämä istuukin ihan täydellisesti Michael Korsin keskitaskuun! Tämä on rakkautta ensi tuntumalta
Nämä Victoria's Secretin puhelimenkuoret ovat olleet mulla melkein joka päivä tammikuun ajan käytössä! Mä yksinkertaisesti rakastan näitä kuoria Vaikka monen mielestä on hölmöä ostaa "alusvaateliikkeen" mainoskuoret puhelimeensa kalliilla hinnalla, niin silti mun mielestä nämä ovat olleet aivan ihanat ja todella tyttömäiset. Mitäs te pidätte näistä kuorista? Hot or Not? 

14 kommenttia:

  1. Tosi kiva postaus! Ja mun mielestä noi Victoria's Secretin kuoret on niiin ihanat haluaisin itsellekin :-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voii kiitos paljon! :) Suosittelen kyllä noita kuoria, ne on ihan yli ihanat olleet! <3

      Poista
  2. Kiva postaus ja älyttömän ihanat kuoret!! :) Hei pakko kysyä kun sulla kerran on molempia, Babylipsejä ja EOS, että onko tuo EOS oikeesti niin paljon parempi kuin kaikki väittää, siis verrattuna Babylipseihin? Babylipsejä multa löytyy ja oon meinannut EOS:n ostaa, mutta suolanen hinta kirpaisee, niin ois kiva tietää onko se oikeasti maineensa arvoinen :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon! :) Mun oma mielipide EOS huulirasvoista on todella hyvä, ite tykkään käyttää enemmän Eosia kun noita BabyLipsejä. Mun mielestä EOS huulirasvat kosteuttaa huulia enemmän ja se ei jätä sellaista tahmaista ja märkää tunnetta huulille niinkuin Babylipsit. Ja Eos huulirasvat tuoksuvat mun mielestä paremmalta ja on todella kätevän muotoisia :)

      Poista
    2. Okei, kiitos paljon tyhjentävästä kommentista :) Ehkä sellainen on sitten hankittava :)

      Poista
    3. Ainakin itse olen tykännyt todella paljon! :) Suosittelen ihan ehdottomasti, se pysyy mieleestäni todella hyvin :)

      Poista
  3. Kiva postaus. Kaikki sun suosikit on kyllä ihania! :)

    VastaaPoista
  4. Oiiii, oon himoinnut tuota laukkua vaikka kuinka kauan! Ihana <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. se on kyllä ollut todella kätevä ja sopivan kokoinen käytössä <3

      Poista
  5. Niken Freet just kirkkaanpinkkinä sopisi täydellisesti mun lemppari reenihousuihin...Tarvin selkeästi uudet reenikengät ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Noita on kyllä pakko suositella, ollut ihan hirveen hyvät jalassakin! <3 Suosittelen käymään katsomassa ;)

      Poista
  6. Ihanan tyttömäisiä kuvia! Nuo Niket ovat superkivat <3

    http://justsayinghianne.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voii kiitos ihan hirmuisesti :) Itsekkin oon ihan kokonaan ihastunut niihin <3

      Poista