Navigation bar

23. helmikuuta 2015

Spring Inspo ♥

Ihanaa alkanutta viikkoa teille kaikille Niinkuin teille viimepostauksessa lupailinkin, niin saatte nauttia tulevien viikkojen ajan uusista postauksista melko runsaasti, mulla on nimittäin pää täynnä ideoita seuraavien viikkojen ajan! 
 
Casual Spring

Ensimmäisenä asuna ajattelin esitellä mun mielestä aivan mielettömän ihanan tavallisen arkiasun, joka toimii niin hyvin aina tulevina keväisinä päivinäIdea mulla lähti kokonaan noista revityistä sinisistä farkuista sekä Niken mustista AirMaxeista. Mun mielestä esimerkiksi yksi tälläinen asu voisikin toimia hyvin luottoasuna niille pahimmille asukriisi -päiville. Niin tavallinen, mutta kuitenkin laitettu! 
 
Classy spring

Seuraavan asun idea lähtikin puolestaan tuosta mun mielestä aivan ihanasta trenssistä, sekä mulla jo olevasta Michael Korsin laukusta! Hankinta listallani on ollut jo pidemmän aikaa joku ihana ruutuhuivi sekä Daniel Wellingtonin rannekello, joten tälläinen asu voitaisiinkin nähdä hyvin tulevien asukuvien joukossaMyös joku ihana hennonvaaleanpunainen huulipuna onkin ollut jo ostoslistallani pidemmän aikaa, joten toivotaan, että sellainenkin tulisi kotiutettua myös tulevien kuukausien aikana! 
Fluffy Jacket spring

Mulla on tullut joku kamala vimma erilaisiin pörröisiin neuleisiin sekä takkeihin, ja tuollainen ihana vaaleanharmaa pörrötakki olisikin aivan mielettömän ihana kevät takki! Tuo takki yhdistettynä mustaan ja valkoiseen on mun mielestä todella helppo ja siisti ratkaisu, sitä paitsi tuollaisen takin kanssa ei tarvitse paidan olla mitenkään kovin erikoinen! Halusin tästä tehdä vielä melko rennon, joten päätin yhdistää asuun vielä valkoiset Converset sekä tuollaisen Cross Body -mallisen laukun. Tätä tehdessä tykästyin tähän asuun ihan hirmuisesti

Light Pink Spring/summer

Viimeisimmäksi jäi vielä tälläinen todella kesäinen asu, joka toimii kuitenkin todella hyvin vielä viimeisinä koulupäivinä, ennen kesälomaa! Tästä asusta tuli mun makuun todella tyttömäinen ja voisin hyvinkin kuvitella mulle tälläisen asun! Mun ehdoton hankinta on ennen kesää joku ihana pieni cross body -mallinen laukku, ja olenkin todella tykästynyt juuri MK:n tuohon laukkuun

Mikä asuista oli eniten teidän suosikki? Entä voisitteko te pukeutua kyseisiin asuihin?

10 kommenttia:

  1. Ihania kollaaseja, varisinkin nuo kaksi ensimmäistä! Teillä on muutenkin todella kiva blogi.

    http://helenatuulia.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ihanaa, että löysit tuosta jopa kaksi suosikkia! Ja kiitoksia todella paljon sulle :)

      Poista
  2. Mä tykkäsin eniten vikasta asusta! Koska rakastan pinkkii ja vaaleenpunasta *_* Mut ite en vois pitää sitä ku olis varmaan vääränlainen mun kropalle mut muuten tosi kiva! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiva kuulla, että tuo asu kolahti sulle :) Itsekin rakastan kaikkea vaalenapunaista, jonka vuoksi tuosta tulikin todella tyttömäinen! Ja ainahan noita asuja voisi muutella itselleen sopivaksi, jos tykkää :)

      Poista
  3. Wouwouuu nyt osu kyllä ihan sellaiset asukokonaisuudet kohdalle, mitkä olisin voinut itsekin koota! <3 Pakko sanoa lemppariks viimeinen koska mulle tuli siitä välittömästi "kesällä haluan pukea ton päälleni" - fiilis!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi eii, ihan mielettömän kiva kuulla, että tykkäsit näistä asuista! :) Itsekin tahtoisin niin kovin jo pukea kaikkia tuollaisia ihania kesäasuja päälle nyt, mutta toi sää ei ehkä ole vielä mitä parhain.. :D Kiitoksia sulle paljon ♥

      Poista
  4. Niin ja ps jään lukijaksi ^:D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oii, kiva kuulla että tykästyit blogiimme :) Tervetuloa!

      Poista
  5. Toi koru ekas kuvas on ihanaaa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Mis ostit ton????????????????????????????????????????????????????

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. En omista näistä kaikkea, joita tästäkin postauksesta löytyy. Postaus oli vaan lähinnä inspiraation lähteeksi niin itselle kuin teille lukijoillekkin! :)

      Poista