Navigation bar

20. helmikuuta 2015

What's on my iPhone!

Heippa kaikille <3 Huomasin eilen, että mulla on jäänyt bloggaaminen taas viikon ajaksi pois, mutta onneksi Ella on kerinnyt teille tekemään postauksia! Mulla on kuitenkin luonnoksissa jo vaikka minkälaisia ideoita tuleville viikoille, joten teillekin on luvassa postausten täytteisiä päiviä. Eilen sain vihdoin ja viimein kuvattua teille videon - What's on my iPhone, jonka ajattelin teille laittaa tänne piristämään näitä muuten melko tavallisia postauksia! Tuo oli siis ensimmäinen video, jonka muokkasin tällä uudella koneella, joten antakaa mulle vielä anteeksi, koska se ei ole kovinkaan hieno :-D
Oon nyt ajatellut, että voisin toteuttaa teille muutamiakin erilaisia videopostauksia, jotta oppisin joskus vielä käyttämään tota iMovieta, joten mulle saa laittaa jos minkäkinlaista ehdotusta tulemaan, ja niitä yritän sitten toteuttaa teille mahdollisimman pian! :)

2 kommenttia:

  1. Kiva video ja todella siistiksi olit tehnyt ensimmäiseksi videoksi katsoen (: Ehdottaisin mydayta tai jotain rutiinivideota (jos et tiedä, niin katso youtube morning routines tms.)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon! :) Ja ihania ehdotuksia, täytyykin alkaa toteuttamaan noita pikku hiljaa, kunhan vain keksii hyvän päivän :)

      Poista