Navigation bar

16. heinäkuuta 2015

Big summer shopping haul part 1

Heipähei teille kaikille! :-) Vihdoin ja viimein löysin taas aikaa koneen äärelle sekä tänne blogin puolelle! Kuvat ostoksista oonkin napsinut jo reilu viikko sitten, enkä ole niihin kovinkaan tyytyväinen, sillä aurinko oli jokaisen kuvan aikana piilossa, ja kuvista tuli harmaita.. No mutta ei anneta sen häiritä liikaa, vaan aloitetaan ostosten esittely muutamilla Maltan ostoksilla, sekä postauksen joukkoon pääsi myös muutama Virostakin ostettu juttu. Mä voin sanoa, että kerrankin oon tosi tyytyväinen mun ostoksiin, ja vaikka muutama turhankin kesäinen vaatekappale tuli ostettua, niin sille tietääkin jo käyttöä, nimittäin ollaan lähdössä vielä elokuun lopulla Jaakon kanssa kahdestaan ulkomaille iiks, enään 43 päivää.. ja siellä ne ainakin pääsee hyvin käyttöön! 

DSC_0039muokattu

Ihan ensimmäiseksi ajattelin aloittaa näistä kosmetiikka ostoksista, sillä en oo varmaan koskaan aikaisemmin innostunut kosmetiikasta näin paljoa, haha :-D Maltalla oli Nyx-niminen liike, ja oon katsonut yutubesta monia videoita, ja niissä kaikki aina hehkuttaa noita Nyxin meikkejä, ja olihan se ihan pakko kipaista sieltä itselleenkin muutama ihana juttu mukaan! Nyxista siis lähti aurinkopuuteri, jolla oli hintaa 11,90€, luomiväripaletti, jonka hinta oli vain 7,90€, mun ihan ihka ensimmäinen huulipuna hintaan 4,90€ ja ihan pakko sanoa, että toi on ihan mielettömän kestävää, nimittäin olin pessyt naaman normaalisti suihkussa ja vielä aamullakin multa löytyi tota huulista! Viimeiseksi Nyxistä mukaan lähti tuo ihanan vaaleanpunainen kynsilakka, jonka hinta oli muistaakseni 3,90€ ja sekin oli yllättävän kestävää! Nuo kirkkaan pinkit sudit lähti New Look -nimisestä vaatekaupasta mukaan, ja nämäkin olivat todella hyvän tuntuisia halppis sudeiksi, hintaa oli 2,50€ pienillä sudeilla ja kabukilla sekä isommilla sudeilla 5,00€. Kulmakynä lähti mukaan apteekista ja se maksoi 1,80€.

DSC_0055muokattu

Tätä Longchampin laukkua olin ihastellut Stockalla jo monet kerrat, ja meno matkalla kävin Saksan lentokentä Longchampin omassa liikkeessä vielä ihastelemassa sitä, mutta jätin sinne vielä, tulomatkalla mun oli kuitenkin ihan pakko hakea se sieltä liikkeestä, sillä se oli jäänyt kaivertamaan mieltä koko Maltan matkan ajaksi. Laukku on siis Longchampin Le Pliage -mallistoa koossa S. Hintaa tällä oli 55€.

DSC_0035muokattu

Mulla meni rikki Maltalla muutaman kesäkengät ja sieltä ei sopivia löytynyt joten mun oli pakko ostaa jotkut hiukan kevyemmät kengät kuin Conssit tai Niket. Ostin aluksi jotkut todella halppis varvastossut (2€) ja ne hiersi mun jalat ihan auki, ja mun oli pakko ettiä jotkut vähän paremmat. Löysin nuo ihanuudet Aldosta hintaan 14,99€/2kappaletta, ja ostinkin sieltä toiset samanlaiset hieman erikuosissa vain! Ja nuo pyöreähköt aurinkolasit löytyi myös New Lookista ja on mun mielestä omalla tavallaan niin ihanan erikoiset ja hauskat!

DSC_0058muokattu

Kuvan paita on ostettu myös Maltalta Bershkasta ja hintaa sillä oli 9,90€, tuo lukeutuu juurikin niihin kesäisiin toppeihin, mutta onneksi se ulkomaan matka jo odottaa ;) Ja tuo yläreunassa näkyvä hattu on ostettu New Lookista hintaan 14,90€! Mun oli pakko saada tuolta joku tollainen ihanan iso hattu, ja metsästinkin sitä siellä varmaan ensimmäisen viikon ajan, ja sitten ilmestyi tuo ihanan yksinkertainen vaihtoehto New Lookista. Se oli vielä sopivan kokoinenkin ja meni päässä mukavasti :)

DSC_0063uokattu

Rakastuin tälläisiin varvastossukenkiin siellä Maltalla, kun ihmisillä oli niin paljon erilaisia tälläisiä ja munkin oli ihan pakko saada yhdet. Nämä löysin jostain ihmekaupasta ja oli viimeinen kappalettaan jonka vuoksi sain nämä n. 15€ hintaan. Mun mielestä nää on vaan niin ihanan erikoiset ja samalla niin kesäiset!

DSC_0140muokattu

Ihan suomen puolella Gigantista tuli hankittua uusi iPod sekä pieni matkakaiutin kesää varten. iPod on mun mielestä todella kätevä salilla, kun se mahtuu salihousujen niihin pieniin taskuihin ja silloin mikään ei ole häiritsemässä kädessäkään. Hintaa sillä oli 58€ ja matkakaiuttimella 29€.

DSC_0102muokattu

Kuvassa näkyy hieman huonosti, mutta ostin Bershkasta tuollaiset valkoiset ihan perus shortsit, jotka on niin mukavat jalassa, että niitä voisi käyttää vaikka kotonakin :-D Ja Stradivariuksesta lähti mun luottofarkut tällä kertaa valkoisessa värissä hintaan 25,96€, nyt kelpaa taas jatkaa koulua vähän alle kuukauden päästä!

DSC_0146muokattu

Tämän postauksen viimeiseksi asiaksi esittelen nämä mun ihanat uudet Niken Free Runit, jotka löysin Virosta juhannusalennuksesta. Hintaa näille kengille jäi kaikkien alennuksien jälkeen vain n. 55€ Sportlandista ja tämän tyytyväisempi tämä tyttö ei voisi ollakaan! Olin valmis maksamaan noista Suomessa melkein 100€ ja nyt sain ne melkein puolet halvemmalla, jeii! :-) 

Tällä kertaa oli tälläisiä ostoksia, seuraavassa ostospostauksessa esittelen hieman enemmän noita paitoja, joita maltalta lähti mukaan sekä paljon muitakin ostoksia! Mun tavoitteena on ollut nyt vähentää turhan ostamista, ja se on kyllä toteutunut aikalailla. Mitäs mieltä te olitte näistä ostoksista? :) Tälle viikolle yritän vielä kirjoittaa teille toisen postauksen ja ensiviikollekkin on jo suunnitelmia tämän blogin suhteen, joten viimeistään ensiviikon alussa palaillaan!

8 kommenttia:

  1. Vastaukset
    1. kiitos tosi paljon! :) Positiviset kommentit lisää aina niin paljon postausintoa!

      Poista
  2. Moikka, sulle on haaste mun blogissa :-)
    http://beawbe.blogspot.fi/2015/07/the-liebster-award.html

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Heippa, vähänkö kiva saada haaste vastaan, yritän toteuttaa mahdollisimman pian! :-)

      Poista
  3. Ihania ostoksia!! Tollanen iPod on ollu itelläki harkinnassa jossain vaihees ostaa, kun on just kätevän kokonen salille mukaa ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jeee kiitos paljon! <3 Munkin mielestä niin ihanan kokonen, mahtuu niin hyvin kaikkialle ja mikä parasta niin tossa on sellanen oma klipsi, ettei tarvi ees olla välttiks taskua kun voi laittaa paidan tai housun reunaan kii!! :-D

      Poista