Navigation bar

24. heinäkuuta 2015

The liebster award

Heippa! Tällä kertaa blogissa liikutaankin hiukan erilaisemmissa vesissä, sillä mulle olikin heitetty haaste, jonka säännöt ovat monellekin teistä varmaan tutut, mutta niille joille ei vielä ole niin kerrataan tähän heti alkuun ne!

Eli mulle on heitetty nyt 11 kysymystä, joihin mun tulee vastata ja jotta tämä haaste jatkuisi eteenpäin, niin heitän tämän haasteen eteenpäin mun omakeksimillä 11 kysymyksellä 11 bloggaajalle!

"Liebster awardin idea on uusien ja tuoreiden blogien löytäminen ja se, että pienemmätkin blogit saisivat näkyvyyttä. Liebster award annetaan bloggaajalta bloggaajalle."

DSC_0114m

Näin ollen sain tämän haasteen ihanalta Nooralta, ja häneltä sainkin tälläiset seuraavat kysymykset, joihin samalla vastaan!

Mikä on parasta bloggaamisessa?
- Mun mielestä bloggaamisessa ei ole vain yhtä parasta asiaa, vaan mun mielestä tässä parasta on itsensä toteuttaminen! Se, että voin kuvata tänne juuri niitä asioita, mitä tahdon ja kertoa teille ne jutut, joita mun mielessä on, on ihan parasta! Täällä voin olla juurikin vain oma itseni :-)

Kuvaile parasta ystävääsi viidella sanalla.
- Parasystäväni Heitsu on todella temperamenttinen, ihana, luotettava, tärkeä sekä erittäin kaunis! <3

Oletko ilta- vai aamuihminen?
- Tämä vähän riippuu, mutta luettelen itseni enemmänkin iltaihmiseksi, sillä rakastan nukkua pitkään :-)

Onko sinulla harrastus, jota salaa haaveilet aloittavasi? 
- Koiran kanssa tahtoisin aloittaa pienimuotoisesti agilityn, itsekseni voisin aloittaa esimerkiksi vaikkapa jalkapallon!

Kadutko usein tekemiäsi päätöksiä? 
- Ennen kaduin muutamia, mutta nykyään olen ajatellut asioita positiivisemmin ja olen ajatellut nekin niin, että ilman niitä kaduttavia päätöksiä en olisi juuri tällainen millainen nyt olen!

Mikä vuoden aika on paras kaikista?
- Kesä, kesä, kesä ja vielä kerran K-E-S-Ä! <3 Rakastan lämpöä sekä aurinkoa jota tänä kesänä ei kyllä ole pahemmin ollut, rakastan sitä kun ei tarvitse pukea miljoonaa kerrosta vaatteita ennen kuin lähtee pihalle jep, ei päde ihan tätä kesää ja rakastan sitä kun on niin valosaa sekä vehreää <3

DSC_0113m

Oletko käynyt ulkomailla, missä?
- Olen käynyt aika paljonkin, mm. Kreikassa, Portugalissa, Espanjassa, Saksassa, Isossa-Britanniassa, Kanarian saarilla, Kreetalla, Mallorcalla... Noita voisi luetella vaikka millä mitalla! Ikinä en ole kuitenkaan Euroopan maita pidemmällä käynyt.

Tykkäätkö syödä jotain outoja ruokayhdistelmiä?
- No itse en ajattele näitä monestikkaan kovinkaan oudoiksi, mutta moni on huomauttanut mua esimerkiksi siitä, että jos syön perunamuussia, niin sekoitan joukkoon raejuustoa tai jos syön vaikka perus riisimuroja, niin laitan päälle kaakaojauhetta :-D Mitäs sanotte, löytyykö sieltä toisia jotka tekee myös näin?

Paras ravintola ikinä? 
- Mä en kovinkaan useasti ravintoloissa käy, mutta ehkä yksi parhaimmista, joissa olen käynyt niin on Espoossa sijaitseva Ravintola Grilli Toro! Tuolla on melko halpaa ja erittäin isot annokset, joten ehkä juurikin siksi ;-)

Kuvaile tyyliäsi kolmella sanalla. 
- Tyylini on mun mielestä naisellinen, rento sekä omanlainen :-)

Pidätkö huvipuistoista?
- Ai että pidänkö? Kyllä ja kyllä!

DSC_0574m

Mikä on paras muistosi kuluneelta kesältä?
- Muistoja on niin paljon, mutta parhaimmiksi niistä lukeutuu ehdottomasti Maltan reissu sekä Pinjan, Jennan sekä Nooran kanssa tehty niin onnistunut mökkireissu Pinjan ihanalle mökille! <3

 ★     ★     ★     ★     ★

Ja nyt mun olisikin aika valita 11 haastettua ja heittää heille myös ne yksitoista kysymystä! Haastan tällä kertaa Fashion by Inan, Sonja Tuulia K:n, Kaunis Kaaos -blogin, Kidult -blogin, Dancing in the Rain -blogin, IdaMaria Ankkurin, 50 Stars and 13 Stripes -bloginViiviviljaan,
Amanda Elisabethin, Niina Ulla Marian sekä Aliisannikan -blogin

Kysymykset: Minkä ikäisenä aloitit bloggaamisen ja onko nykyinen blogisi ensimmäinen? - Onko sinulla lemmikkiä? Jos, niin mikä? - Millaiset postaukset kiinnostavat itseäsi eniten? Entäpä mitä et niinkään jaksa lukea? - Oletko matkustellut? Jos niin missä? - Lempi tekemisesi kesällä? - Millaista musiikkia kuuntelet? Tämän hetken lempi kappaleesi? - Onko sulla mitään outoja tapoja, mitä olet huomannut tekeväsi? - Millainen olisi unelmakotisi tulevaisuudessa? - Jos saisit 10 000€, mihin luultavimmin käyttäisit sen? - Millaisia blogeja tykkäät lukea enimmäkseen? - Jos saisit lähteä nyt mihin vaan, niin mikä olisi määränpää? Entäpä minne et todellakaan haluaisi lähteä?

Kiitos vielä kerran Haastajalle, ja toivottavasti haastetutkin ottaisivat tämän haasteen vastaan! :-)

2 kommenttia:

  1. Siun blogi on jotenki niin kiva, ja tykkään nuista kuvista etenkin! Pakko kysästä siulta, että muokkaatko/millä muokkaat nää? :) Oon lukenu siun blogii jo pitemmän aikaa ja tästäkin postauksesta sai taas hiukan enempi irti siusta!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voii kiitos ihanasta kommentista sulle! :) Muokkaan kuvia hyvin vähän, yleensä vain lisään valoa sekä kontrastia sekä hiukan väriä! Muokkaamiseen käytän photoshoppia, sillä se on jotenkin niin monipuolinen ja helppo :) Ihana kuulla, että oot saanu musta irti enemmän myös tälläisten postausten kautta!

      Poista