Navigation bar

30. heinäkuuta 2015

@ Yyteri beach

Heippa, viimeviikolla aika hurahtikin ihan hirmu nopeasti, sillä mulla oli kivaa pientä odoteltavaa Sunnuntaille. Tuosta oonkin ajatellut tehdä teille ihan oman postauksen! Kuvia oon kyllä kerrankin saanut napsittua ihan huolella, ja ne odottavatkin vain tätä kiireistä kirjoittajaa, kaikki ajallaan ;-) Tämänkin postauksen piti tulla teille jo viimeviikolla, mutta kiireet voitti tällä kertaa ihan 6-0.. Parempi myöhemmin kuin ei milloinkaan!

DSC_0051m

DSC_0076m

Niinkuin teille muutama postaus sitten taisinkin mainita, niin olin siis melkein koko viimeviikon Jaakolla ja yhtenä aurinkoisena päivänä päätettiinkin lähteä Yyteriin kuvailemaan, vitsit että se paikka oli ihana, enään palmut puuttui, haha! En ollut siis tosiaan käynyt Yyterissä kuin yhden kerran aikaisemmin sillonkin olin noin yhden vanha, joten ei mulla sieltä ollut ihan hirveästi muistikuvia tuosta paikasta.

DSC_0080m

DSC_0074m

Toivottavasti ensi kesästä tulisi huomattavasti lämpöisempi, nimittäin toi oli ihan liian ihana paikka, ainoo juttu olikin vain tämä Suomen ilma, nimittäin en kyllä ihan heti menisi tuonne uimaan ja ottamaan aurinkoa 15 asteen lämmössä - edes vaikka paistaisi aurinkokin :-D 

DSC_0064m

DSC_0069m
Shirt - Bershka | Jeans - Topshop | Shoes - Nike | Wallet - Michael Kors | Sunglasses - New Look

Tästä asusta on tullut mun yksi ehdoton suosikki asu, sillä tää on jotenkin niin ihanan helppo sekä rento. Noista farkuista onkin tullut mun yksi ihan ehdoton suosikki, vaikka alkuun ajattelinkin, että niille tulee käyttöä vaan silloin tällöin! Mitä te tykkäätte tästä asusta?

4 kommenttia:

  1. mustakin ois ihana joskus käydä yyterissä! tykkään sun asusta :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ihanaa, mä suosittelen tuota paikkaa kyllä ihan ehottomasti! Niin täydellinen ;-) Ja kiitoksia paljon sulle!

      Poista