Navigation bar

22. heinäkuuta 2015

Malta part 2

Ihanaa keskiviikkoa kaikille! <3 Sateisten päivien keskeltä on aina niin ihana palata katsomaan näitä Maltan kuvia! Aamulla menikin aikaa taas selatessani kaikki kuvat läpi, ja ajattelinkin toteuttaa jälleen yhden Malta-aiheisen postauksen teille. Musta tuntuu, että teillä tulee nää postaukset kohta jo korvista asti ulos, mutta yrittäkää kestää, ensiviikolla mulla on teille kerrottavana pieni uutinen sekä postausaiheita mulla on nyt mielessä vaikka minkälaista, joten jaksakaa odottaa tulevaa ;-)

DSC_0196m

Melkein kaikkialla se vesi oli ihan oikeastikin tuollaista kirkasta ja ihan turkoosia, toisinkuin täällä koti-Suomessa, missä kaikkialla vesi on aikalailla ruskeaa, haha :-D Nyt tällä hetkellä kun ulkona vain ropisee vesipisarat, niin kyllä meinaa tulla itku kun tuolla paistoi aina vain aurinko ja oli niin lämmintä!

DSC_0056m

Mulle aina pienenä äiti on yrittänyt toitottaa sitä, että välillä kun kävelee kaduilla, kannattaa katsoa ylöspäin, niin saattaa nähdä rakennukset vielä hienompina, ja niinhän se kyllä on! Näin vanhemmiten oon alkanut oppimaan, että tälläiset vanhat rakennukset ovatkin oikeasti todella hienoja. Ei sitä lapsena ikinä tuollaisiin kiinnitetty huomiota, mä taisinkin vain etsiä niitä lelukauppoja joka puolelta!

DSC_0306m

Tämä matka myös muutti mun ja Heitsun kaverisuhdetta todella paljon, ja vaikka me lapsesta asti olemmekin tunteneet, niin silti opimme toisistamme todella paljon lisää! Mä oon niin onnellinen, että mä todella lähdin tonne juuri Heitsun kanssa <3

DSC_0038m

Edellisessä Malta -aiheisessa postauksessa mainitsin teille Vallettan ihanasta pikkupuistosta, josta oli todella kauniit näkymät Sliemaan, jossa me siis majailimme. Mun mielestä tuo paikka oli todella ihana ja virkistävä, keskellä kaupunkia tuollainen piilossa oleva ihana pieni puisto, jossa oli paljon kukkia sekä suihkulähteitä! Ilman paikallista liideriä Davidia olisi tuokin paikka jäänyt huomaamatta.

DSC_0471m

Mulle ja Heitsulle sattui myös todella ihanat huonekaverit, joiden kanssa aika meni toella nopeasti ja meistä tuli todella läheisiä! Myös koko ryhmälle valikoituneet liiderit olivat ihan huippuja, mitä muiden ryhmien liidereitä näimme, niin olin kyllä niin iloinen juurikin meidän liidereistä, niin rentoja mutta silti piti hyvää huolta :-)

DSC_0478m

Kotiin tullessa oli taas niin ihanaa katsella auringonlaskua lentsikan ikkunasta, se on mun mielestä aina vaan yhtä kaunista katseltavaa! Tämä kuva tuo jotenkin aina pintaan kaikki nuo ihanaakin ihanemmat muistot tuosta matkasta, ja pakko sanoa, että toi oli yksi mun elämäni parhaimpia matkoja! <3

4 kommenttia:

  1. Ihana fiilis täs postaukses ♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voii kiitos ihan hirmu paljon! ♥ Jää aina niin hyvä mieli näiden sun kommenttien jälkeen!!

      Poista
  2. blogissani on sinulle Liebster Awards- haaste :)
    http://janikajuliaanneli.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi eii, yhtäkkiä näitä haasteita alkoikin tulla monilta! Valitettavasti olin kerinnyt tekemään jo luonnoksiin edelliseltä saadun, mutta kiitoksia kun haastoit :-)

      Poista