Navigation bar

10. tammikuuta 2015

Linkkaa blogisi top. 5!

Nyt vihdoin ja viimein sain kun sainkin katsottua jokaisen blogin läpi ja pääsen esittelemään teille mun suosikkejani! Löysin monta hyvää ja mulle ennestään tuntematonta blogia, joita jäinkin seurailemaan :)

Blogia kirjoittaa 19-vuotias Amanda. Blogista huokuu mielestäni positiivisuutta sekä iloista asennetta sekä kuvat olivat upeita! Tykkäsin varsinkin asupostauksista, koska kuvia oli otettu hieman normaalia erilaisemmissa paikoissa, kuten sisällä sängyssä! Tuo bannerikin oli mielestäni ihanan ajaton ja selkeä, ja tuo banneri sai mut kiinnostumaan blogista vielä lisää! Blogi on mielestäni hyvin tyttömäinen ja sieltä löytyy aivan ihania asuja, ostoksia sekä paljon muuta ihanaa! Koukutuin tuonne blogiin varmaan tunniksi, ja lopuksi oli painettava lukija-nappulaa, niin ihana!

Tämä blogi nousi melkein heti suosikiksini, koska blogista löytyi ihania soittolistoja, isoja valoisia kuvia sekä bannerikin oli mun makuun :) Blogin kirjoittaja on 18-vuotias Elli, ja mielestäni hänen tekstit ovat ihanan selkeitä, niinkuin koko ulkoasukin! Tätä blogia oli todella miellyttävä lukea ja tänne koukutuin myös lukemaan pitkäksi aikaa! Blogissa esillä on toinen toistaan kivempia asuja, jotka on vielä kuvattu aivan ihanasti! Rakastuin noihin kuviin ja tekstiin, kaikki oli niin sujuvaa :)

Aivan ihania värikkäitä sekä vaaleita kuvia, ja blogin kirjoittajasta huokuu mielestäni ihanaa energisyyttä ja iloisuutta! Tykkään blogin kirjoittajan Saijan kirjoitustavasta, sekä postauksia tulee lähes joka päivä, joten musta on tullut tuon blogin vakkarilukija! Postauksia löytyy aiheesta kuin aiheesta, mikä on mun mielestä todella kiva! Asukokonaisuuksien, ostoksien sekä sisustusjuttujen esittely on kuitenkin ainakin mun näkökulmasta katsottuna niitä pääjuttuja, mutta mukaan mahtuu myös paljon erilaisia "haasteita" esimerkiksi kaikki minun aakkoset sun muut! Myös blogista löytyy todella herkullisia reseptejä, suosittelen katsomaan!

Tätä blogia kirjoittaa Emma, joka kirjoittaa mun mielestä aivan ihanasti sekä postaukset sisältävät runsaasti kuvia! Oon muutaman kerran aikaisemminkin koukuttunut lukemaan tätä blogia, mutta ennen tätä ei ole tullut jäätyä aktiiviseksi seuraajaksi! Emma kirjoittaa mun mielestä sellaisista asioista, joista voisin itsekkin kuvitella kirjoittavani tänne blogin puolelle sekä hänellä on myös ihanan selkeä ulkoasu! :)


 
Täältä blogista löytyy aivan ihania kuvia sekä postauksia, joita jaksaa myös todella lukea! Blogin kirjoittaja on 16-vuotias Milla, joka ihanien kuvien sekä tekstien lisäksi osaa piirtää aivan ihania kuvia! Tekstejä Milla on kirjoittanut hieman aiheesta kuin aiheesta, joka mun mielestä on kiva! Löysin myös tuolta postausten joukosta aivan ihania kuvia Prahasta, ja voin sanoa, että ei varmasti helpottanut mun valmiiksi olevaa matkakuumetta :'D

ERITYISMAININNAT

Pakko vielä kiittää kaikkia linkanneita, teitä oli niin paljon ja vielä hirmu hyviäkin, että nämäkin olivat todella vaikeita päättää! Kuitenkin loppujen lopuksi sain hiomalla hiottua mun makuuni eniten olevat blogit!

10 kommenttia:

  1. Kiitos ihan älyttömän paljon! ♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ei mitään, oli ihana löytää näin monia kivoja blogeja! :)

      Poista
  2. Vautsi kiiiiiitos paljon! Ihana päivän piristys ♥ :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ole hyvä! :) Oli ihanaa saada lukea näin mielettömän upeita blogeja, joten kiitoksethan kuuluvat myös teille! <3

      Poista
  3. Vastaukset
    1. Ei kestä kiittää, oli ihana löytää näin monta hyvää blogia! <3 :)

      Poista
  4. Vautsi, kiitos erityismaininnasta! :))

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Paikkasi oli todella ansaittu, sun blogisi oli aivan ihana! <3 :)

      Poista
  5. Vastaukset
    1. Ei mitään, kaikki blogit oli niin upeita, että teitä tässä pitää kiittää!<3:)

      Poista