Navigation bar

13. tammikuuta 2015

Minun aakkoset!

Olen lukenut todella monista blogeista näitä Minun Aakkoset -postauksia, ja mun mielestä nämä ovat olleet tosi hauskoja ja sellaisia, joita itsekin voisin toteuttaa teille, joten nyt ajattelin toteuttaa tämän postauksen teille! Tarkoituksenahan tässä on listata jokaisen kirjaimen kohdalle sillä alkava sana, joka kuvaa elämääni, ja mun mielestä tätä oli todella hauska tehdä, aivot saivat raksuttaa kunnolla, että keksi noihin kaikkiin jotain! Kommentoikaa ihmeessä, osuiko teille yhtäkään samaa juttua! :)

Aurinko, mulla tulee aina niin paljon pirteämpi olo, eikä mua väsytä yhtään niin paljoa, kuin silloin kun on pilviä! Kesälläkin on niin paljon kivempaa tehdä kaikkea, kun aurinko paistaa! :)
Banaani, en kauheasti pidä banaanista, mutta se menee aina silloin, kun makeaa ei löydy, sekä smoothieiden sekaan! Mun mielestä banaani on jotenkin hirveen makee, ja siks en oikeen varmaan pidä siitä :D
C-vitamiini, syön c-vitamiinia nykyään päivittäin, ja todellakin huomaan sen, että aamuisin kun otan sen, olen huomattavasti virkeämpi!
Deodorantti, tää oli vaikee, mutta dödö on kyllä sellanen mitä tulee päivittäin käytettyä, joten kyllähän se mun elämään kuuluu aika isolta osaltakin :D
Eläimet, tykkään tosi paljon kaikenlaisista eläimistä, ja voisinkin kotiuttaa itselleni lähes minkä vaan lemmikin!
Flamingo, meidän perheen hevosen nimi, joka kuitenkin on lopetettu muutama kuukausi sitten. Kuitenkin muistot elävät ja vaikka se olikin "vain" hevonen, niin silti todella tärkeä!
Geisha♥ Se on mun ihan lemppari suklaa, ja aina jos on huono päivä, niin muutama pala Geishaa, ja päivä on parempi :D Joskus inhosin tuota suklaata niin paljon, muttei löytynyt muutakaan kotoa, joten oli pakko syödä, ja sen jälkeen tuo on kyllä jäänyt ihan lemppariksi!
Hajuvesi, multa löytyy monta pienempää pulloa kaikenlaisia eri hajuvesiä, ja rakastan vaihdella hajuvettä ihan täysin päivän ja mielialan mukaan! Lemppareiksi (vaikkei käytännössä olekkaan hajuvesiä) kuitenkin on tullut monet Victoria's Secretin Body Mistit, koska ne ovat niin ihanan tuoksuisia! 


Ilo, vaikka mulla olisi huono päivä, koitan keksiä asioista positiivisempia sekä iloisempia puolia. Tottakai osaan olla tosi negatiivinen, mutta pyrin suurimmaksi osaksi olemaan positiivinen sekä iloinen!
Juokseminen, mulle juokseminen on vähän pakko pullaa, tykkään enemmän vaikka hiihtää tai muuta, kuin juosta, mutta käyn lenkeillä siltikin, vaikken siitä pidä, ja ehkä jonain päivänä juokseminen on mullekkin ihan kiva harrastus, ainakin toivottavasti :D
Kaverit, niitä ilman en kyllä voisi elää! Mulla on monta hyvää ystävää, joille voin kertoa luottamuksellisia asioita, ja mikäs sen ihanampaa, kuin kuunnella myös heidän asioita ja tietää, että he voivat luottaa muhun!
Liikunta, rakastan suorastaan liikuntaa, jos se on mieleistä, esimerkiksi nyt mulla on kauhea motivaatio salilla käymiseen, joten tällä hetkellä lempi liikuntalajini on ehkäpä tuo salilla käynti, sekä tietty laskettelu!
Mansikka, mulla on vesi kielellä aina, kun joku puhuu mansikoista tai näyttää niistä kuvia! Kesän ihan ykkösherkku, varsinkin loppu kesästä, kun mansikat ovat niin makeita ja ihania!
Nauru, oon sellanen ihminen, että mitä mulle ikinä sattuukaan, on mun ensireaktio lähes aina nauru, mua naurattaa aina ihan tyhmät jutut, ja nauran vaikka mua sattuis, nauran joka päivä tosi paljon! 


Opiskelu, tämä on ehkä vähän sellainen, että en niinkään tykkää siitä, mutta nyt kun tietää, että tän koulun jälkeen mulla on suuri mahdollisuus päästä sinne paikkaan töihin, mihin oon aina halunnutkin, niin tulee kummasti taas intoa opiskeluun! Vaikka tietty jatkankin varmasti vielä opintoja, niin on ihana saavuttaa omista haaveista jo pieni palanen!
Poikaystävä, eli tutummin teillekkin varmaan Jaakko, on mulle kyllä tosi tärkeä, ja ilman sitä mun elämä olisi kyllä niin erilaista ja outoa! Siinä on taas yksi ihminen, jonka seurassa voin olla oma itteni, itkeä kun itkettää, nauraa kun naurattaa, ilman, että tarvisi miettiä, mitä hän aattelee! 


Quotet, mun mielestä löytyy niin paljon erilaisia, joka päivälle sopiva oma Quote! Niitä on ihana lukea, ja varsinkin treenaamiseen liittyviä tsemppaavia Quoteita on niin ihana lukea, kun tulee kamala fiilis lähteä salille!
Raha, sitä tarvii kuitenkin täällä maapallolla kaikkeen, haluutsä sittn liikkua jonnekkin pitemmälle, syödä, juoda tai jotain muuta, niin kaikkeen vain kuluu rahaa.. Se ei kuitenkaan ole mun elämän ykköslistalla, mutta sitä kuitenkin tarviin paljon!
Salmiakki, muistan vieläkin, kun pienenä mun eno ja täti pakottivat mun syödä salmiakkia, ja siitä se lähti, rakkaus salmiakkia kohtaan! Mun mielestä ihan tavallinen salmiakki on parasta kun sitä imee, vaikkei se varsinaisesti ole sellainen imeskeltävä karkki :D
Treenaaminen, mulla on tullut siihen kamala into, ja olenkin kerinnyt käymään viimeaikoina 4-5 kertaa salilla, ja mun on pakko sanoa, että siitä on tullut kyllä aina niin hyvä fiilis, että sitä ei voita mikään!
Uiminen, tykkään uida tosi paljon, etenkin meressä tai järvessä, ja siksi kesäisin löydän itseni tosi usein rannalta, enkä suinkaan ottamassa sitä aurinkoa, vaan eniten uimassa. Oon aina se, joka ei jaksa grillata itseään auringossa, vaan tykkään enemmänkin uida ja tehdä asioita :D 


Vanheneminen, muistan vieläkin kun menin vasta 7 luokalle, koska se oli niin jännää, mutta nyt siitäkin on jo yli 4 vuotta, samoiten muistan kun oli se Thaimaan tsunami, vaikka olinkin todella pieni, niin muistan vieläkin kun iskä kertoi, että mun todella hyvä ystävä menehtyi siellä, ja siis siitähän on nyt aikalailla tasan 10 vuotta! 
Wifi, tietenkään ilman wifiä, tai ylipäätänsä nettiä ei pystyisi tekemään paljoa mitään, blogijutut olisivat kokonaan pois suljettuja, viestitkin joutuisi laittamaan muualla kuin whatsapissa yms.
Xylitol, syön päivittäin xylitol-purkkaa sekä käytän usein xylitol hammastahnaa, koska sen pitäisi edistää hampaiden terveyttä, ja mun mielestä ei oo muuta inhottavampaa, kuin se, että hampaat ovat mustat tai muuta.
Yö, rakastan yötä, koska silloin saan nukkua ja olla rauhassa, mulla on varsinkin nyt kun on taas koulua niin todella kiireiset aikataulut, niin yö on ainoa aika, jolloin oikeastaan kerkeän lepäämään, tai no nukkumaan :'D


Zoo, vaikka oonkin tosi eläinrakas, niin en oo pahemmin oikeen koskaan tykännyt eläintarhoista, mutta kuitenkin oon käyny niissäkin lähes joka kesä, joskus jonkun serkun kanssa, vlillä vain kavereiden :D Se on vähän niinkuin perinne, vaikken siitä pidäkkään!
Åre, oon ala-aste ikäsestä asti halunnut mennä Åren laskettelemaan, mutta en oo koskaan vielä päässyt, joten se on yksi mun haaveista vielä!
Äiti, se on mulle yksi mun elämän tärkeimmistä ihmisistä ja hänelle voin kertoa kaiken! Vaikka aina ei kummankin jutut mene ihan yksi yhteen, mutta vanhemmiten alkaa tajuamaan, että Äiti on kyllä todella tärkeä, eikä sitä ilman voisi elää!
Ötökät, inhoan niitä yli paljon, siis en vain voi sietää ötököitä, jonka takia aina kesän ensimmäiset viikot ovat mulle täyttä tuskaa kun ötököitä liikkuu joka paikassa! 

6 kommenttia:

  1. Kiva postaus :)

    elamanikuvina.blogspot.fi

    VastaaPoista
  2. Kiva postaus! Itekki oon tuumaillu saman tyyppistä, vaikuttaa sen tyyppiseltä postaukselta minkä mielellään tekee! :) ja pakko sanoa että mulla olisi tullut tosi moneen kohtaan sama juttu kuin sulla! :D

    mmmiljaa.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos sulle! Tätä oli kyllä todella hauska tehdä, joutu itsekkin miettimään mitä laittaa kaikkiin kohtiin. Ja kiva että muiltakin löytyy samanlaisia juttuja! :)

      Poista
  3. Naureskeltiin E:n kanssa ko pakotettiin sut syömään salmiakkia :D Onneksi sentään sulle ei tullut kammoa siihen :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha :D ei mulla siihen kyllä kammoa oo jäänyt, nykyäänhä mä siitä tykkäänkin :)

      Poista