Navigation bar

28. tammikuuta 2015

Via iPhone♥

Moikka ja ihanaa alkanutta viikkoa kaikille! Tällä kertaa ajattelin laittaa muutamat puhelimella otetut räpsyt viime päiviltä ja hieman kertoa niiden kautta kuulumisiani teille.Näitä kuvia ei ihan älyttömästi ole kertynyt, koska en kuvaa enää niin paljoa puhelimellani, kuitenkin tätä postausta oli kiva toteuttaa tänne bloginkin puolelle, vaihtelun vuoksi :)

1. Nyt taas joululomalta paluun jälkeen on tullut kyllä panostettua taas hieman enemmän koulunkäyntiin! Olen jopa mennyt Fysiikan tukiopetukseen, ja toivon mukaan pääsen siitä kurssista vielä läpi asti :)  2. Koulun jälkeen on tullut käytyä taas paljon ahkerammin salilla ja mikäs muukaan kuin nuo aivan ihanan väriset Nike free runit tuovat sitä treeni-intoa sinne! Ja tietenkin tuo Voss -pullo, siinä vesi vain maistuu yksinkertaisesti paremmalta! 
3. Tein viimeviikon torstaina vapaapäivän kunniaksi tuollaista kiivi-mansikka vettä, joka maistui mun mielestä ihan hyvältä, silti tykkään paljon enemmän siitä tavallisen veden mausta! Kuitenkin pientä piristystä toi siihen, joten suosittelen kokeilemaan! 4. Mulla on tullut kauhea himo tehdä nykyään itselleni kunnon aamiainen joka aamu, johon sisältyy siis tuoremehua, joku mieluisen makuinen jugurtti sekä kaksi täysjuvä/ruisleipää kinkulla, salaatilla ja kurkulla! Nam
5. Nyt kun Jaakkokin sai uuden iPhonen, niin meillä meneekin joka ilta tunteja FaceTimen parissa, jotenkin näistä hetkistä on tullut vain todella tärkeitä! 6. Kuva kertookin aika hyvin puolestaan.. Aikaiset aamut eivät ole oikein mun juttu, eikä todellakaan tuo sää! Minne se ihana lumi ja sen mukana tullut valoisuus hävisi? 
7. Tuollainen ihana inspiroiva teksti löytyy kuntosalin seinältä, mun oli yksi päivä pakko ottaa siitä kuva, koska se oli niin hyvä! Toi tuo todellakin motivaatiota treenaamiseen, ja saa jopa hieman hymyn huulille. 8. Ja tottakai #selfie. Eihän nämä kuvat muuten olisi mitään ;) 

Mun kuvat meni kyllä aika huomattavan paljon salilla käymisen puolelle sekä ruokaan, pitäisköhän alkaa napsimaan muustakin kuvia? :'D Mun päivät ovat niin lyhyitä tai mä liian hidas, että ei mulla paljoo muuta mahdukkaan päiviin kuin koulu, treenaaminen ja ruoka! Mitä te piditte tälläisestä postauksesta?

3 kommenttia:

  1. Tykkösin kovasti tästä ideasta, ja kivoja kuvis olet ottanut (:

    VastaaPoista
  2. ihania kuvia! tosi kivan olonen blogi teillä! :)

    http://powwerful.blogspot.fi/

    VastaaPoista