Navigation bar

25. tammikuuta 2015

Something new!

Vaikka mun piti olla ostamatta hetkeen mitään, niin silti mulla on tarttunut muutamia juttuja kaupoilta mukaan. Ja vain, koska mä olen mä, niin en ole löytänyt yhtäkään tuotetta alennuksesta, vaikka niitä ale-lapuilla koristeltuja vaatteita/tuotteita löytyykin ihan älyttömästi.. Onko teillä tätä samaa ongelmaa? 
Tämän Hollisterin hupparin oon saanut kyllä jo hieman ennen joulua. Tämä on niin ihanan lämmin ja pehmeä, joten tätä on tullut käytettyä todella useasti etenkin kotona kun on palellut!
Tuon pinkin heijastimen ostin muistaakseni n. 10€ hintaan Topsportista, ja se onkin palvellut mua jo aika kauan. Tuo on mun mielestä todella söpön värinen, ja tykkään siitä, kun sen voi vain lätkäistä takkiin, eikä se jätä mitään reikiä. Tuon Niken urheilutopin ostin puolestaan noin 2viikkoa sitten kauhean etsimisen jälkeen Prismasta :'D Juostiin äitin kanssa varmaan kymmenet kaupat läpi, ja ainoa mistä löysin ihanan värisen treenitopin oli prisma, joten kotiutin sen sitten sieltä 25€ hintaan.
Tämä neule onkin tuttu jo täältä bloginkin puolelta, josta löytyy postaus täältä. Toi on todella ihanan pehmeä ja ohut, joten uskon että tuota tulee pidettyä melkeimpä jokaisena vuodenaikana! Tuo lähti mukaan GinaTricotista 19,95€ hintaan, joka ei mun mielestä todellakaan ole paha tuollaisesta :)
Sitten viimeisenä vaatehankintana mulla lähti eilen IdeaParkin H&Mltä mukaan tuollaiset teknistä ainetta olevat housut, jotka pääsivätkin jo heti eilen mun jalkaan salille! Olin pitkään etsinyt jotain tuollaisia harmaita housuja salille, joten nuo olivatkin ihan täydelliset! Nuo maksoivat 19,95€.
Tuollaiset tähtikuviolliset tyynyt lähtivät mun mukaan Askosta heti tammikuun alussa noin 12€ hintaan per kappale. Mulla on ollut nyt varmaan jo reilut puolivuotta kauhea vimma kaikkeen valkoiseen ja beijeen, ja vieläpä erilaisiin tähtikuosiin, joten nuo oli kuin tehdyt mulle!
Oon onnistunut ostamaan myös muutamat huulirasvat, joista toinen on tuollainen "uusi" BabyLips Dr. Rescue Too Cool ja toinen EOS strawberry sorbet. Mun on kyllä pakko kehua noita kumpaakin niiden ihanasta tuoksusta ja hoitavasta lopputuloksesta, noi jäivätkin heti mun lemppareihin! Hintää Babylipsillä oli 3,50€ ja EOS huulirasvalla pikkasen päälle 10€.
Viimeiseksi näytänkin teille tämän hiuskoristeen, jonka avulla saa ponnaristakin hieman erikoisemman. Mun mielestä tää on ihan huippuhyvä, koska joskus kun ei tiedä mitä hiuksille tekee, niin laitta vain kiinni ja tuon siihen koristamaan! Tuo oli H&Mltä ja maksoi 1,95€. 

7 kommenttia:

  1. Kiva postaus! :) Ja nuo tyynyt..! Noi sopis niin täydellisesti mun huoneeseen että en tiiä maltanko olla ostamatta tommosia!

    mmmiljaa.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voii kiitos hirmuisesti sulle! :) Mä itsekkin ihastuin niihin melkeimpä ensi silmäyksellä, ja sopii mun mielestä niin ihanasti kaikkien kanssa! Suosittelen sunkin ostamaan, jos niistä tykkäsit, ne tulevat varmasti tarpeelliseksi! :)

      Poista
  2. Tosi hyviä löytöjä sulla, muutenkin hyvää blogia pidät :) Varmasti saat jatkossa lisää lukijoita!

    -Mona Myy Mikaela
    http://monakirjoittaablogia.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voii, kiitos sulle ihan hirmuisesti, sunkin blogi vaikutti oikein ihanalta! :3

      Poista
  3. Ihania ostoksia. Oon metsästänyt itselle tuollaisia tähtityynyjä pitkään, voikun löytyisi vielä Askosta. Ihanan pirtee blogi!<3
    http://viiviviljaa.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voii kiitos ihan hirmuisesti! <3 Kannattaa käydä kurkkaamassa Askon valikoima, siellä oli vielä vaikka kuinka monia erilaisia tähtikuosillisia tyynyjä! :)

      Poista
  4. Ihania ostoksia! :)<3 Muutenkin ihanan oloinen blogi sulla:>

    VastaaPoista