Navigation bar

15. tammikuuta 2015

Viime vuoden suosikit!

Ella: Katselin tässä poissa töistä ollessani blogeja ja vlogeja. Olen siis todella pahassa silmätulehduksessa, ja sen takia minut käännytettiin lääkäriin töistä. Mutta siis, tuli mieleen että voisin tehdä kuukauden suosikit tyylisen postauksen, vuoden suosikeista! 

Mun kosmetiikka sekä vaateostokset ovat niin harvinaisia että oikeen itseänikin alkaa mietityttää että mikä mua oikeen vaivaa. Kun oon todennut jonkun esim. hajuveden hyväksi, en aijo vaihtaa sitä pitkiin aikoihin. En jotenkin ostele kovinkaan useasti sellaisia uusia juttuja. Vaatteita ostin ennen välillä, mutta nykyään erittäin harvoin. Jotenkin tuntuu, että en haluiaisi kuitenkaan tuhlata niin turhiin asioihin.

Idean tämäntyyliseen postaukseen sain miettiessäni sitä, kuinka kaikilla vloggaajilla ja bloggaajilla tuntuu olevan mielinmäärin rahaa ja jotenkin tuli sellainen tunne että heidän vanhempansa ostavat heille suunnilleen kaiken haluamansa, tietääkseni siis nämä kyseiset vloggaajat ja bloggaajat asuivat kotona vanhempiensa rahoilla, eikä heillä ole edes töitä millä ostella tätä kaikkea. Hyvähän se on jos tytöillä on varaa ostella mielin määrin kaikkea, mutta mun oma mielipiteeni asiasta on se, että voisi sen tuhlaamisen vähän vähemmälle jättää. Tottakai ymmärrän, jos on töitä mistä ansaita itse rahaa, ja ostaa sillä mitä tahtoo, mutta jotenkin pitää miettimään tuo. Nämä tytöt kun tuhlaavat vanhempiensa rahoja vaikka kuinka!

Aloitan mun viimevuoden suosikkijutut ns. kalleus järjestyksessä eli kerron ensín vähän kalliimmista ostoksistani viimevuoden ajalta, ja sitten kosmetiikasta ja muusta halvemmasta. :)

Mutta pidemmittä puheitta, tässä tulevat mun tämän vuoden suosikit:

Michael Kors jet set travel tote laukku & tech continental lompakko.

Nämä kaksi, ovat olleet mulla ihan jokapäiväisessä käytöstä siitä lähtien kun sain/ostin nämä. Laukun ostin kesäloman loppupuolella kesätyörahoillani. Lompakko on itseasiassa aika uusi, sillä sain sen Vladikselta joululahjaksi viime jouluna. Tämän koko ajan se on ollut kyllä kovassa käytössä. ja voin sanoa että suosittelen kyllä jokaiselle naiselle Michael Korsin laukkuja ja lompakkoja!

iPhone 4s

Uuden kännykän ostin itselleni viime kesän ensimmäisistä kesätyörahoistani. Eli siis viime toukokuussa. Olen ollut kyllä tosi tyytyväinen, en tajua mihin monet edes tarvitsevat "parempia" iPhoneja, tässä on jo kaikki olellinen mitä sattuu tarvitsemaan! Ei lagaa, hyvä kamera, mukava käyttää ja muutenkin aivan mahtava puhelin!

Cliniquen suihkussa käytettävät meikinpoistoaineet.

Oon niin tykästynyt Cliniquen meikinpoistoaineisiin sekä rasvoihin. Harmi vaan että ne ovat aika kalliita. Mulla on kuitenkin vielä pari kappaletta näitä pienempiä näytepulloja. Oon huomannut että jos pesen tällä naamani, aamulla iho ei ole niin rasvainen ja usein pari finniä on lähtenyt.

Marc Jacobsin Daisy- hajuvedet

Näistä voisin oikeastaan sanoa, että käykää oikeasti jossain liikkeessä ja kokeilkaa! Voin melkeimpä vannoa että ihastutte Marc Jacobsin hajuvesiin. Etenkin tuo Eau so fresh (vasemmanpuoleinen) on ollut mieleeni. En vaihtaisi sitä mihinkään!

Vichy silmämeikinpuhdistusaine

Parempaan meikinpuhdistusaineeseen en ole koskaan törmännyt. Siksi olenkin käyttänyt kyseistä tuotetta jo kohta kolmisen vuotta. Mulla oli usein ongelmana kaupan halvemmissa meikinpoistoaineissa, ettei meikkivoide ja ripsiväri lähteneet kunnolla. Tätä käyttäessäni voin olla täysin varma että kaikki meikki lähtee.

Babylips- huulirasvat

Aluksi mulla oli tosi paljon ennakkoluuloja näiden tullessa suomeen. Ajattelin etten edes kokeilisi näitä kyseisiä huulirasvoja. Kuitenkin mielipiteeni jostain syystä muuttui, ja ostin kuin ostinkin 2 babylipsiä 2 yhden hinnalla tarjouksesta. Sen jälkeen en ole enään vaihtanut, sillä olen ollut todella tyytyväinen näihin. Huulista tulee oikeasti pehmeät, ja mulla nämä myös pysyvät todella pitkään!

1. Fiberwig Mascara LX
Tätäkin olen käyttänyt kohta suunnilleen vuoden, enkä ole vaihtanut. Oon huomannut että tällä saan mun ripsistä erittäin pitkät ainakin omasta mielestäni ja tosi siistin näköiset.
2. Lumenen kulmakynä, sävy 2
Yksinkertaisesti: paras kulmakynä, paras sävy ja hyvä hinta!
3. Dream matte mousse, sävy 21
Tätä meikkivoidetta olen jo vuosia käyttänyt huonon ihoni vuoksi, ja todennut että tällä saan parhaiten peitettyä arvet, finnit ja muut epäkohdat ihossani. Tykkään myös tosipaljon tämän meikkivoiteen koostumuksesta sekä levittyvyydestä.

Teen myöhemmin luultavasti ensiviikolla erikseen postauksen:
lempi vaatteista/asukokonaisuuksistani!

- Ella

2 kommenttia:

  1. Ihania suosikkeja! Sun blogi on muutenkin tosi persoonallinen ja kaunis :-)

    <3: www.sofialaurent.com

    VastaaPoista