Navigation bar

11. tammikuuta 2015

MacBook Air ♥

Vihdoinkin sain kotiutettua itselleni tämän uuden läppärin ja olin todella kauan haaveillut juuri tästä MacBookista, ja nyt sain hieman joulun jälkeen tämän todella hyvästä tarjouksesta, joten pistin sitten tämän tilaukseen! Tämä on kyllä ollut näin alkukokemuksien perusteella todella hyvä, ja tykkään tämän pitkästä akun kestosta, sekä taustavalaistuista näppäimistä, koska nyt on iltasemmallakin kivempi kirjoittaa teille postauksia vaikka hieman myöhemminkin! :) Myös tämän muotoilu ja keveys on suurta plussaa!


Mulla on nyt kauhea postausinto, jonka takia mun tekisi mieli tehdä teille postausta melkein kaikesta, mutta ajattelin, että jos teillä on jotain ideoita, niin niitä olisi aina todella kiva toteutella ja samalla te saisitte sellaisia postauksia, mistä tykkäätte enemmän!



Oon kyllä itse ainakin niin tyytyväinen tähän ostokseen! Tämä taitaakin jäädä tällä kertaa ainakin isoimmaksi ostokseksi ennen kesälomaa ja kovaa vauhtia lähestyvää kielimatkaani! Ootan niin innoissaan jo sitäkin ja kaikkea!

4 kommenttia:

  1. minne oot menossa kielimatkalle ja kuinka pitkäks aikaa ? :-) ooks menos sinne yksin vai jonku kaverin kans?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Meen Maltalle kesäkuussa 3viikoks kesäkuussa! :) Ja kaverin kanssa oon lähössä sinne, mut tottakai mä muidenki kaa tuun siellä olemaan :)

      Poista
  2. Tosi eloisa ja pirteä banneri! :)

    VastaaPoista