Navigation bar

19. tammikuuta 2015

New white shirt

Kuten otsikkokin teille siis kertoi, niin löysin vihdoin ja viimein aivan ihanan valkoisen ohuemman neuleen! Olen pitkään etsinyt juuri tuollaista, ja nähnytkin tuollaisia Gina Tricotissa, sekä kalliimmissa merkeissä, mutta ikinä ei ole ollut kokoa tai välttämättä rahaakaan johonkin Gantin neuleeseen, joten nyt onnisti ja löysin tuon ihanuuden yksi päivä Helsingissä ollessani. Mun mielestä tämä neule on niin ihanan ajaton ja tähän lisäksi sopisi joku aivan ihana kultainen kaulakoru! Mulla onkin nyt hankinnan alla muutamat ihanat korut sekä tahtoisin löytää jonkun ihanan kellon! Mulla siis on yksi mun mielestä kiva kello, mutta koska tykkään jotenkin nykyään enemmän kultaisesta ja oon todella pikkutarkka, etten voi sekoittaa hopeaa ja kultaista.. niin mun tarvis hankkia vielä joku ihana kultainen kello! Mitä te pidätte tästä neuleesta? :)


Shirt - GinaTricot / Jeans - Stradivarius / Jacket - VeroModa / Handbag - Michael Kors /
Jewellery - BikBok

3 kommenttia:

  1. Ihana asukokonaisuus :)

    elamanikuvina.blogspot.fi

    VastaaPoista
  2. Valkonen ja beige toimii aina! Ihana asu <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Itsekin tykkään niin paljon valkoisen ja beigen yhdistelmästä! Kiitos sulle ihan hirmuisesti <3

      Poista