Navigation bar

3. joulukuuta 2014

Tämän hetken ilonaiheet!

3. Luukku

Koska joulu on niin ihanan iloista aikaa, niin kirjoitan teille minun tämän hetken ilonaiheita, jotka ovat piristäneet päiviäni viimeaikoina! Mun mielestä tämä idea on jotenkin todella kiva, koska ainakin itse, kun olen näitä lukenut toisten blogeista, niin niistä on välittynyt ihanan iloinen tunnelma. Toivon, että teillekkin välittyy näiden mun laittamien iloisten asioiden tunnelma! :)

... Olen saanut viettää viime aikoina melko paljon aikaa poikaystäväni kanssa, joka on todella tärkeää mulle! On ollut ihanaa nähdä useammin kuin yleensä nyt viime aikoina.

... Olen päivittäin tekemisissä koulun työssäoppimisjakson takia 5-6 -vuotiaiden kanssa, ja ne ovat kaikki niin ihania ja iloisia persoonia ♥

... Viime Sunnuntaina meillä oli aivan ihanaa ruokaa ja ukkini sekä enoni oli syömässä täällä. Mielestäni on ihanaa viettää aikaa läheisten kanssa, ja hyvä ruoka aina kruunaa kaikki hetket!

... Olen ostanut jo muutamia joululahjoja sekä olen keksinyt niillekkin lahjat, keille en vielä ole kerinnyt ostamaan!

... Vaihdoin huoneeni järjestyksen ja tällä hetkellä tämä on mielestäni kaikkein fiksuin ratkaisu. Olen myös kerinnyt sisustamaan tätä pienillä jutuilla ympäri syksyn, jonka vuoksi olenkin rakastunut huoneeseeni enemmän. 


... Olen päässyt liikkumaan nyt jo paljon enemmän, kun tämä polvikin alkaa toimia hieman normaalimmin! Rakastan myös sitä, että pääsen päiväkotiin kävellen aamuisin, joten siinäkin saan liikkua. En ole siis pässyt n. 1kk liikkumaan kuin kepeillä, joten siksi tämä!

... Lunta satoi ja oli aivan ihanaa nähdä lapset iloisena pihalla leikkimässä! Harmiksemme se kyllä suli pois, mutta siitä sai kuitenkin paljon iloa tavalliseen arkeen, kun sitä tuli.

... Joulukoristeita on kaivettu jo jonkin verran esille, eli olemme saaneet äitini kanssa luotua kotiin jo hieman jouluista tunnelmaa enemmän! ♥

... Olen yrittänyt nukkua joka yö vähintään 8 tuntia ja olen onnistunut siinä erittäin hyvin! On paljon pirteämpi olo, kun on nukkunut paljon :) 

... Olen ollut aktiivisempi bloggailemaan ja päässäni pursuaa monia ideoita tänne blogin puolelle, niin ulkoasuun kuin postauksiinkin liittyen. Siksi tämä blogin ulkoasukin kokee muutoksen, kunhan vain kerkiän saamaan sen valmiiksi!


... Olen yrittänyt pitää vaatteet vaatekaapissa siistissä järjestyksessä ja muutenkin huoneeni siistinä, ja tässäkin olen onnistunut hyvin! 

... Kuumakaakao kermavaahdolla ja pienillä vaahtokarkeilla takaa ihanan kylmän päivän. Olen kauhea vilukissa, joten kaikki mikä lämmittää on aina ihania juttuja!

... Olen viettänyt enemmän aikaa perheeni kanssa ja musta on tullutkin melkoinen kotihiiri. Tämä on ihan hyvä vaihtoehto jatkuvalle ulkona liikkumiselle. 

... Rahaa olen säästänyt nyt paljon paremmin, kuin silloin kuin olin koulussa. Tietenkin pakollisiin ostoksiin on mennyt rahaa, mutta turhuuksia olen koittanut vältellä!

... Mulla on ollut positiivinen asenne pitkään ja olenkin hymyillyt paljon enemmän! Tykkään kun joku hymyilee minulle, joten miksi en tekisi samaa toisille?


... Olen oppinut lukemaan kirjaa, ja olenkin kohta lukenut loppuun Tähtiin kirjoitettu virhe -kirjan, joka on mielestäni yhtä hyvä ellei parempikin kuin leffa!

... Olen katsonut ahkerasti Pretty Little Liarsia ja koukuttunut siihen täysin. Harmittaa vain älyttömästi, koska olen 3. kauden viimeisillä jaksoilla menossa ja Netflixistä ei löydy vielä enempää.

... En ole suoristanut paljoa hiuksiani viime aikoina, joten hiuksenikin ovat päässeet parempaan kuntoon. Vielä vuosi sitten ne olivat niin huonossa kunnossa, että kukaan ei voisi uskoa.. 

... Olen syönyt paljon vähemmän ulkona viimeaikoina sekä panostanut enemmän siihen, mitä kotona syön! 

... Olen pitänyt yhteyttä enemmän vanhempiin kavereihini sekä sopinut enemmän tapaamisia heidän kanssaan! Mielestäni on ollut ihanaa jutella vanhoille ystäville ja nauraa menneille jutuille ♥

Tällä kertaa tein ihan erilaisen postauksen kuin aikaisemmin täällä meidän blogin puolella, joten mitä piditte tälläisesta? Entä olisiko teillä jotain toivepostauksia, joita voisin luukkuihin tehdä? :)

8 kommenttia:

  1. Tätä oli tosi kiva lukea :) Ihanat asukuva myös <3

    Blogissani on ihanan BPface puuteripaljetin arvonta.Millä pystyy myös korostaa tai varjostaa kasvoja.Toivottavasti osallistut <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiva, että tykkäsit :) Kiitoksia sinulle! Käyn mielelläni osallistumassa arvontaasi :)

      Poista
  2. Ihana postaus! :)

    elamanikuvina.blogspot.fi

    VastaaPoista
  3. Mira, tekisitkö huonepostauksen? ois tosi kiva! :-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Anteeksi, en ollut huomannut tätä, mutta mikä ettei! :)

      Poista