Navigation bar

22. joulukuuta 2014

Juolukuuni kuvina

22. Luukku

Ella: Tänään teen postauksen aiheesta, joulukuuni kuvina. Suurin osa näistä kuvista on nähty jo mun ingtagram tililläni, mutta laitan niitä nyt myös tännekin. Aloitan kuvat aikajärjestyksessä joulukuun alusta tähän joulukuun 22. päivään saakka.

Mun joulukuuni alkoi siitä, kun ensimmäistä kertaa satoi lunta. Itseasiassa tämä tapahtui marraskuun loppupuolella mutta lunta oli vielä joulukuun ensimmäisiin päiviin saakka. Samoihin aikoihin oli myöskin aiheellista vaihtaa converseista, talvikenkiin. Mulla ei kunnollisia talvikenkiä ollut, joten ostin siis palladiumilta tuollaiset mustat nahkaiset talvikengät. Olen ollut kyllä tosi tyytyväinen tähän ostokseen.

Joulukuun alkupuolella olin poikaystävälläni yötä pari päivää putkeen. Perjantai aamuna mulla alkoi vasta yhdeltä koulu, ja Vladis oli tehnyt mulle aivan ihanan aamupalan valmiiksi ennenkuin heräsin.  Oli niin ihana herätä, ja päästä heti syömään ja vielä uunituoreita croisantteja! Olen myös viettänyt joulukuussa enemmän aikaa kavereitteni kanssa ja oon tosi tyytyväinen siihen. 

Koulussa teimme emulsiovoidetta, se oli mun mielestä tosi kivaa. Sain siitä samalla äidille yhden joululahjan lisää. Saimme jopa valita minkä tuoksuisen halusimme, oli kyllä niin siistiä! Oikean puoleisessa kuvassa Vladis nukkui niin söpösti, että oli pakko ottaa kuva!


Olimme 10. joulukuuta Enrique Iglesiaksen keikalla. Pääsin silloin aikaisin koulusta, ja laittauduin vähän keikkaa varten. Keikka alkoi n. klo 21 ja päättyi noin puoli kaksitoista. Keikka oli niin mahtava että aijon varmasti mennä uudestaan, jos Enrique tulee Suomeen. Viime viikolla mulla oli kemian koe, johon yritin lukea. Kemian lukeminen ei tälläkertaa kovin hyvin onnistunut, sillä samana päivänä jolloin minun olisi pitänyt lukea, oli minun ja Vladiksen 4 kuukautis- päivä. Onneksi kuitenkin sain siitä K3 eli parhaan numeron!

Viimeviikon aikana ostin joululahjoja kavereilleni, poikaystävälle ja äidilleni. Paketoin ne myös valmiiksi heti. Viimeisenä koulupäivänä annoin luokkakavereilleni heidän joululahjansa, ja he minulle. Sain Sallalta kasan kaikennäköistä ruokaa ja nuo ihanat iphone 5 tyyliset puhelinkuoret, ja Annikalta sain nuo suloiset pandakuoret!

Samana päivänä kuin koulu loppui, kävimme sallan kanssa IKEA:ssa. Ostin itse lakanan, ja Salla lahjoja kavereilleen. Samalla kävimme ostamassa kahvit ja pullat. Viime perjantaina meillä oli jo loma, joten kävimme sitten koulun päättymisen kunniaksi kiinalais-thaimaalaisessa syömässä.

- Ella

2 kommenttia: