Navigation bar

24. joulukuuta 2014

10 asiaa, mitä ilman en voisi elää!

23. Luukku

Tämä aika vain kulkee itsekseen eteenpäin hirmu vauhtia, ja huomenna onkin jo jouluaatto! Meillä on onneksi alkanut jo kinkunpaisto sekä muut joulujutut, joten huomenna onkin ihana herätä ja olla rauhassa perheen sekä muutaman sukulaisen kesken!♥ Kuitenkin, postauksen ideana oli tehdä tälläinen postaus, eli 10 juttua, jota ilman en voisi elää!

1. Perhe, ystävät sekä poikaystävä ovat mulle kaikista tärkeimpiä asioita maailmasta, joten tämä siksi ensimmäiseksi!



2. Koti ja siellä olevat kaikki tärkeimmät esineet, kaikki ne ovat mulle todella rakkaita ja tärkeitä, ja niiden menettäminen olisi mielestäni kamalaa, kuitenkin koti on mulle sellainen ihana rentoutumispaikka missä mikään ei ärsytä. Paitsi tietty välillä..

3. Ruoka, ruoka ja ruoka.. Mä rakastan ruokaa, se on ehdoton lemppari aina, joten ilman ruokaa en voisi elää! 

4. Aurinko, sekä matkustaminen! Mun mielestä auringon otto sekä aurinkoiset päivät ovat vaan aina niin ihanan pirteitä, että mun tekisi mieli vain hymyillä sekä mun mieli on aina paljon iloisempi! Matkustaminenkin on mielestäni aivan ihanaa, siinä kehittyy aina kielitaito sekä oppii tuntemaan muutakin ympäristöä paremmin ♥

5. Nukkuminen.. oon niin unikeko kuin ihminen aina vaan voi olla. Mulle maittaa unet mihin aikaa päivästä täysin riippumatta siitä, montako tuntia olin edellisenä yönä nukkunut - ja tottakai on aina pakko torkuttaa ennen heräämistä!

6. Kännykkä, ja tämä tähän, koska vaikka olenkin vähentänyt kännykän käyttöä paljon, niin silti sillä saan aina yhteyden kavereihin, Jaakkoon sekä vanhempiin!



7. Musiikki, koska kuuntelen melkein missä vain aina musiikkia, se on mun tapa rentoutua, esimerkiksi aamuisin, kun bussit on myöhässä ja on aina kiire, niin se musiikki saa mut rauhoittumaan ja ajattelemaan asioia positiivisemmin. Myös musiikin avulla saan purettua mun tunteita ja kaikkea mahdollista!

8. Raha, koska sillä saa melkein kaikkea, mitä tarvitsee, ja ilman rahaa en esimerkiksi pystyisi olla Jaakon kanssa tai voisi olla tälläinen, kuin olen. Vaikka tämä ei olekkaan mulle tärkeintä, niin sitä kuitenkin tarvitsee kaikessa, jotta pystyy elämään..

9. Sähkö, ja vaikka tää kuulostaakin ehkä hölmöltä, mutta ilman sitä en voisi teille kirjoittaa yhen yhtä postausta, tai käyttää puhelinta tai tedä lähes mitään muuta paitsi olla kavereiden kanssa, niin siksi sähkö on mulle tärkeetä!

10. Luku- sekä kirjoitustaito, koska jotenkin olisi vaikea palata siihen aikaan, kun olin pieni ja äiti luki mulle kaikki ohjelmat ääneen, Vaikken itse kirjojen lukemisesta kauheasti pidäkkään, niin esimerkiksi kaikkien mun lempisarjojen lukeminen olisi vaikeaa. 

..Ja nyt, kaikki rakkaat lukijat sekä muut halukkaat, haastaisin teidät tekemään tämän saman, mun mielestä näitä on todella kiva katsoa ja huomata, mitkä asiat ovat todella tärkeitä jokaiselle meille!  

Vielä kerkiätte myös osallistumaan Linkkaa blogisi -kilpailuun, joten käykää ihmeessä linkkailemassa bloginne tuon postauksen kommenttiboxiin! 

1 kommentti:

  1. Tosi ihana postaus! Muutenkin vaikuttaa huippu kivalta blogilta! Jatkakaa samaan malliin! :D

    http://piecesofmylife-sara.blogspot.fi

    VastaaPoista