Navigation bar

24. joulukuuta 2014

Michael Kors - Tech Continental wallet

24. Luukku

Ella: Moikka! Tänään on joulukalenterimme viimeinen luukku, jossa ajattelin esitellä jouluaattoni siasta Vladikselta saamani joululahjan. Mietin että jouluaatosta tulee liian kiireinen, jos joudun miettiä liikaa postauksen kirjoitusta ja että mitä siihen laitan. Myöskin sitä että saanko sen teille ajoissa iltaan mennessä, joten tämä vaihtoehto tälläkertaa oli parempi. Saattaa olla, että esittelen teille jouluaattoni myöhemmin täällä blogin polella!

Eli siis, sain poikaystävältäni joululahjaksi tämän Michael Korsin Tech Continental -lompakon. En olisi ikinä uskonut että Vladis ostaisi mulle jotain näinkin kallista, en muutenkaan olisi tarvinnut häneltä mitään tämän arvoista lahjaa! Itse ostin siis hänelle Gantilta boxerit, viininpunaisen pitkähihaisen ja ison paketin sukkia. Näitä Vladis oli pitkin syksyä voivotellut että tarvitsisi, joten tartuin toimeen ja ostin hänelle ne. :) Aluksi mietin lompakkoa mutta päädyin kuitenkin tähän valintaan.

Mutta pidemmittä puheitta, lisää tästä ihanasta lompakosta. Tämä on siis nahkaa, edessä oleva laatta on aitoa kultaa, sisällä on todella paljon korttitaskuja sekä lokeroita. Vladis osti mulle ruskean värisen, joka oli tosi kiva sillä mulla oli ennestään tuo Michael Korsin ruskea Jet set travel -laukku.






Hyvää joulua teille kaikille lukijolle! ♥

- Ella

8 kommenttia:

  1. tosi kiva toi lompakko kyl :)! ihmettelen vaa et miten sun poikaystävä osti sulle noin kalliin lahjan..

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! Noh jokainen ostaa tyttöystävilleen mitä haluaa, olin itsekin tosi yllättynyt ♥ :)

      Poista
  2. Hirmu hyvää joulua! ♥ Toi lompakko on tosi kiva, tykkään etenkin mallista tosi paljon. Sopii kans hyvin siihen laukkuun, joka sulla jo on.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Samoin sinullekkin! ♥ Voi kiitos, sama mulla mun mielestä toi malli on tosi kiva ja ns. "klassinen" :) Jep!

      Poista
  3. Ihan sika nätti lompakko! itsekin tarttisin varmaa uuden :D mut toi väri sopii sulle tosi hyvin ja sen toisen laukun kanssa. Mietin vain, että miten sun poikaystävällä oli varaa tommoseen ja miten otit ton kalliin lahjan vastaan? Toi lahja ylittää satoja euroja. :D ei mulla siis mitää vastaa ole, vaa ihana lahja ja pikaystävä sulla, mutta miten 17v ikäsellä on varaa noin paljon?:O

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos! :) Eiköhän se ole Vladiksen oma asia silleen mitä hän ostaa mulle, olin kyllä tosi yllättynyt, kiitollinen ja iloinen. En meinannut oikeastaan uskoa että hän oikeasti osti mulle jotain tuollaista. Yli 16 vuotiaana voi käydä töissä ja tienata yhtälailla kuin aikuinenkin, joten kyllä 17 vuotiaalla voi olla tuollaiseen periaatteessa varaa.

      Poista
  4. Toi laatta EI ole aitoa kultaa :DD Eikä tuo lompakko maksa satoja euroja, vaan 100-130€ riippuen ostopaikasta. Ja kuinka köyhiä poikaystäviä teillä on, itse sain vissiin 200€ lahjoja mun kullaltani:D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jaahas,, No kyllä ne ainakin stocmannilla sanoivat että aitoa kultaa on. Ei se ihan satoja euroja maksa mutta yli sadan kuitenkin. Ei mulla ole muutenkaan mitään väliä ostaako mun poikaystäväni mulle 20€ lahjan vai 200€ maksavan lahjan. :)

      Poista