Navigation bar

25. joulukuuta 2014

Uusi ulkoasu! ♥

Saatiin Marlen kanssa tänään viimeisteltyä tämän blogin ulkoasu, sekä tehtyä uusi banneri! Ulkoasun halusin kuitenkin pitää vieläkin mahdollisimman vaaleana, joten en lähtenyt vaihtamaan taustavärejä ta muita, koska mielestäni tämä näyttää kivalta valkoisenakin. Onneksi Marle osasi tehdä vähän mua paremmin kaikkia niitä koodaus juttuja, niin saatiin tätä vihdoin ja viimein mielestäni enemmän mun ja Ellan näköiseksi. Mitäs te pidätte uudesta ulkoasusta? 

Ja jottei tämä menisi pelkkään ulkoasuhöpinään, niin ajattelin julkaista mun eilisen päivän asun! 


Jacket - VeroModa | Sweater - H&M | Jeans - GinaTricot | Shoes - KooKenkä | Laukku - Michael Kors | Jewellery - H&M and BikBok



Sain joululahjaksi tuon Michael Korsin Jet Set Travel Toten, ja se on mielestäni kyllä aivan ihana! Jotenkin niin klassisen ihana, joka tulee varmasti näkymään asukuvissa varmasti todella paljon! Muutkin joululahjat olivat aivan ihania, ja todellakin niitä käytännöllisiä ja tarpeellisia, esim. Lexingtonin käsipyyhkeet, kahvimukit sekä patalappu ja -hanska. 

8 kommenttia:

  1. oi ihana banneri ja ulkoasu muutenkin! tosi nättejä kuvia :)

    http://powwerful.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  2. Ihania kuvia, varsinki tuo ensimmäinen :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos, itekkin tykkään sen talvisesta tunnelmasta :)

      Poista
  3. Ihana banneri! Ja kiva toi laukku ää oon kateellinen! :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon! :) Ja itekkin olin kuolannut yli vuoden tuon laukun perään ja nyt vihdoin koitti mulle onni saada sellainen! Ehkä säkin vielä saat sen joku päivä :-D

      Poista
  4. Rakastuin tuohon asuun!

    elamanikuvina.blogspot.fi

    VastaaPoista